Gå til innhold

tips ang valg av søskenvogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en datter som vil være 14 mnd når nummer 2 melder sin ankomst i slutten av november. Jeg har store planer om å være sporty å ut å trille.. he he.

Er det noen som har en god vogn å anbefale? Tenker på om det er best med 3 eller 4 hjul? Har 3 hjulingene lett for å velte? Hvordan er de på snøføre? Er de med 4 hjul veldig tunge å trille?... Tips noen?? Tusen takk = )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger tips jeg også...til en ikke alt for dyr vogn...vår sønn blir 2 år når nestemann kommer og vil være litt i barnehagen også...men synes han er for liten til å klare å gå lenge selv.

Vogner med 4 hjul er sikkert de som har minst sjans for å velte, men er nok mye tyngre.

Har vogn med 3 hjul og den er helt super siden den ikke er så tung å løfte inn og ut av bilen. Har også en tyngre vogn med 4 hjul som er tung å løfte inn og ut av bilen (i alle fall når en er gravid), men som er helt super og lett å trille. Trenger disse vognene nå når vi får 2 barn i vogn, spesielt siden eldstemann bruker vognene til å sove i i barnehagen.

Men vurdere søskenvogn...men ikke enda en dyr vogn.

Skrevet

Easy Walker er en helt fantastiske lett, god og utrolig flott vogn. Koster litt mye men da trenger man ikke andre vogner heller.

Gå inn på www.easywalker.no og ta en titt der.

Ville ikke hatt en annen vogn for alt i verden

Skrevet

Vi har en på 2 år og 4 mndr når nestemann kommer. og bvurderer også tvillingvogna til Easywalker.

Eneste aber, er at babybagen er vendt bort fra en som triller, så man kan ikke se ned i bagen til minsten, og han får all trekk og vind rett inn til seg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...