Tredjegull Skrevet 4. august 2006 #1 Del Skrevet 4. august 2006 Hvordan går det med deg i sommerens hete:-) Jeg har det bedre nå, men tenker fortsatt mye på det som har skjedd. Klarer ikke å la være... Også er jeg her inne nesten hver dag å leser om alle ting som skjer her, både positive og negative... Og føler at det er så mange rundt meg som blir gravide, bare ikke meg... Og jeg tenker at hvis det ikke hadde gått galt så skulle jeg vært over halvveis i svangerskapet... Har du slike tanker også, eller har du kommet deg videre? Jeg vurderer å kutte ut disse sidene fremover, og prøve å få hodet inn på andre tanker. Skal begynne å pusse opp litt hjemme, så da har man jo ting å gjøre iallefall... Må nesten fortelle deg at jeg var inne på DinBaby for å bli spådd igjen. Og ble da spådd av nattinatt igjen( det er hun som har spådd graviditet med en jente nå i august) Så jeg spurte henne om hun kunne se om jeg var blitt gravid nå, og det kunne hun. Og det med en gutt... Så jeg sa at forrige gang så spådde hun en jente. Men da ble hun veldig i tvil, og trodde kanskje det kunne være to, en av hver... Det hadde vært noe det... Har hatt lyst på tvillinger tidligere, selv om nå ønsker jeg meg vel egentlig bare et barn til. Men skulle hun ha rett, og det kommer 2til så er de hjertelig velkomne begge to. Men jeg tror ikke helt på de spådamene jeg da, men det er jo litt moro å høre hva de har å si:-) Og hadde de hatt rett så tror jeg nok at jeg vil få frysninger... Men jeg håper at ting er bra med deg! Og at den lille spiren du ønsker deg har startet sin veg til livet:-) Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5810781-elinelinea/
jordbærsjokolade Skrevet 4. august 2006 #2 Del Skrevet 4. august 2006 Hei:) Så koselig å høre fra deg!! Joda, jeg har det forsåvidt greit, går gjennom en litt tung tid akkurat nå for jeg skulle egentlig hatt termin om bare noen dager.. Det gjør vondt! MEN, gir ikke opp..som du kanskje husker ble jo jeg ogspå spødd gravid runt disse tider, med en jente:) Så nå går jeg bare rundt å venter på den dagen jeg kan begynne å teste!! Men vi bør nok ta det med en klype salt ja. Vi har ikke tatt noen ferie i år, har ikkeopparbeidet noen feriepenger(pga bodde utenlands i fjor) sp det har vi ikke råd til, men har flyttet til fint stort hus med hage og kjøpt et mini basseng så vi koser oss likevel:) Prøver å kutte litt på disse sidene selv, men klarer visst ikke ennå...Må ha noen å snakke med og klarer ikke å snakke med vennene mine fortiden (de er enten gravide, planlegger å bli gravide eller så har de akurat fått barn). Men, likevel..det er ikke så ille. jeg har en veldig fin kjæreste som støtter meg hele tiden, og jeg vet at vennene mine er der hvis jeg trenger de. MÅ bare bli gravid igjen snart.. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5810781-elinelinea/#findComment-5811043
Tredjegull Skrevet 7. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 7. august 2006 Hei igjen! Så deilig med stort hus og hage, og iallefall basseng i denne varmen:-) Jeg skal pusse opp kjøkken denne uken, så jeg har nok å henge fingrene i. Mannen er bortreist, og 2unger i huset sier vel sitt til at det blir sene kvelder. Men jeg er så heldig å ha en veldig snill mamma som skal hjelpe meg. Hun har allerede begynnt... Så her sitter jeg på jobb, mens hun maler skapdører... Men det er jo godt å ha litt andre ting å tenke på... Selv om spørsmålet ligger jo å murrer i bakhodet hele tiden... Er jeg gravid eller ikke... Tror at om en uke så har jeg svaret på det:-) Og håper virkelig det er positivt. Når kan du teste? Jeg har ganske akkurat 4ukers sykluser, så min IKM er vel på søndag... Det er veldig spennende, men jeg føler at det ikke har klaffet denne måneden... Snufs...Hvordan er din magefølelse da?(om jeg kan spørre om det...) Ønsker deg en fortsatt god sommer, og masse lykke til:-) Hadde vært veldig moro om det klaffet for oss begge, så kunne vi følge hverandre videre inn på 1trimeser:-) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5810781-elinelinea/#findComment-5837685
jordbærsjokolade Skrevet 7. august 2006 #4 Del Skrevet 7. august 2006 Hi hi, det ser nok bedre ut enn det det er altså, huset leier vi og bassenget er av den typen man kjøper på lekebutikk:) Har ikm rundt ons-fre denne uken, men har nok ikke den beste magefølelsen jeg heller! testet med billig tester etter el, men fant den ikke?! Stoler ikke på de stripsene jeg da! Hva jobber du med? Jeg sitter på kontor og leker sekretær..men er mere her inne:) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5810781-elinelinea/#findComment-5840396
Tredjegull Skrevet 7. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 7. august 2006 Vi bor også i hus, men vi eier det. Eller det vil si, mannen min eier det. Vi har særeie da han er bonde, og med dagens skilsmissestatistikk så fant vi ut at selv vi kunne jo ikke stole 100% på at dette er evig(selv om det er jo det som er planen, og det ser lovende ut da:-)) Men derfor valgte vi å skrive særeiekontrakt. Og vi har også basseng fra lekebutikken, for noe annet er ikke vits i dette landet her. Selv om denne sommeren har jo vært suveren når det gjelder antall badetimer:-) Jeg jobber også på kontor. Med fakturakontroll... Vi er to som sitter med samme bilagsserie, så hun andre merker nok at jeg noen ganger er mye på nettet. Men det er jo samme andre veien også da.. he, he. Når har du planer om å teste da? Skal du vente helt til fredag, eller tester du før? Hvordan går det forresten med deg og mannen din... Forrige måned var det vel litt styr for han... Har det blitt bedre denne syklusen eller? Hvis du ikke har fokusert så mye på når el er o.s.v. Du får iallefall kose deg videre, så blir det spennende å se når helgen nærmer seg:-) Jeg krysser fingrene for oss, så får vi håpe på det beste utfallet for oss begge!! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5810781-elinelinea/#findComment-5840708
jordbærsjokolade Skrevet 7. august 2006 #6 Del Skrevet 7. august 2006 Det med mannen ordnet seg...gudsjelov!!! klarte ikke helt å la være å snakke om el. og han var veldig stolt da han fikk det til på "bestilling:) Har begynnt å teste alerede jeg, men med de billigtestene som jeg tror egentlig bare lever sitt eget liv! bare negative tester så langt. Tror nok også at det stemmer, for jeg føler meg ikke gravid i det heletatt, bare litt premenstruell!!! har du testet ennå? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5810781-elinelinea/#findComment-5840982
Tredjegull Skrevet 7. august 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg har ikke testet enda. Tror jeg venter til onsdag kanskje... Forrige gang jeg testet positivt testet jeg faktisk 4dager før forventet mens tror jeg. Den var veeeeeldig svak, men jeg var jo gravid. Også tror jeg at jeg ikke venter menstruajon før på søndag, så det er nok for tidlig enda... Har jo veldig lyst da, men det er nok ingen vits nå... Men kanskje jeg ikke klarer å la være i morgen tidlig... Får jo se hvor lett det er med 2små som skal følge mamma overalt også... Ikke like lett å gjøre det på en diskrè måte om de er med inn på badet... Hi, hi. Men jeg må bare si at jeg ved mine tre svangerskap aldri har følt meg gravid, så det behøver ikke å være negativt... Men min kjære har merket det rett etter IKM-dagen, for da har den korte lunten min kommet...hi, hi,hi. Merkelig det der... Men ved første og siste svangerskapet testet jeg før IKM så da visste vi det jo før lunta ble kort, men med midterste var det faktisk det som gjorde at jeg testet. Vi hadde da begynnt "øvingen" før vi skulle sette igang prøvingen for fullt måneden etter... Det er jo veldig spennende denne tiden her, men det er jo så skuffende når det ikke går slik vi ønsker... Igjen, lykke til, og ønsker deg en fortsatt fin dag! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5810781-elinelinea/#findComment-5841273
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå