Gå til innhold

Hanne får tulle! :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg foretrekker egentlig egg jeg da. Og vanlige dildoer uten vibb. Men jeg falt litt for denne siden den er VANNTETT og kan brukes i badekar/dusj :D Er nemlig alt for sensitiv for det gode gamle dusjhodetrikset :( Funker dårlig på meg.

Annonse

Ja jeg er litt småsjalu på at du får det til ja. Men jeg har jo mine metoder jeg og :) Og nå ønsker jeg meg en G2!!! hihi :) Har KalleKanin jeg og, den er en goood venn. Akkurat nå er den dessverre batteriløs og stuet vekk i ei flytte-eske, men....... den kommer nok til sin rett igjen, vær du trygg!

Ja den tok litt av..... hehe :)

Men ang. andre ting: hvis det er kommet blåbær så tenkte jeg å ta en liten tur i skogen i helga. Blir du veldig skuffa hvis jeg tar med en boks nyplukka blåbær inn til byen til ei viss gravid venninne med frukt&bær-cravings?

Annonse

hihihi.... skulle gjerne ha fornya litt i skuffen her og ja. Tror siste nye tilskuddet skjedde for 2-3 år siden eller noe... sukk.... har forsømt den delen av shoppinga etter Beate Uhse ble lagt ned :( Liker ikke kondomeriet, det er så fjortis.

Klart jeg kan komme rett etter jobb :) Bare å si fra når bussen går det. Han som kidnapper meg er forresten han kompisen som har hjelpa oss masse med flyttinga, fadderen til lilletrollet vettu :) Han er sur på meg fordi jeg enda ikke har kommet på besøk etter jeg har blitt alene, han er redd for at jeg bare sitter og mugler bort i sofaen til lillesøs uten å få i meg verken mat eller prat.... hehehe :D

Dusjhodetrikset forutsetter, for de fleste, at du har mulighet til å sette på massasjestråle. Viss du ikke har så er det bare å løpe og kjøpe:) Hihi:) Bruk da massasjestrålen istedet for en vibrator og du vil, forhåpentligvis, oppleve en fantastisk orgasme (eller 5):)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...