Gå til innhold

April: Fremdeles stille her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som har mye å prate om i disse dager? Antonio er jo i barnehagen og siden jeg ikke har fått jobb blir det jo internet da. Sitter å leter etter jobb hele dagen.. Alle andre er kanskje på jobb de?

Fortsatt god sommer til alle april barn og mammaer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir nok mer aktivitet her om etpar uker, når verden blir mer normal igjen etter ferien. Lykke til med jobbsøkingen!

Skrevet

det har komt seg betraktelig allerede! Har vært "aktiv" her inne hele sommeren, men det har jo vært stusselig med svar å få... men sånn er det når sola skinner og folk reiser av gårde. Vi står på i hagen, og jeg hekler og strikker dagen lang... -mens snuppa sover :) Blir visst mindre og mindre søvn nå :( Det er travle dager, men er innom her minst en gang til dagen! :)

Skrevet

Nå er vi tilbake i gamle takter (normal arbeidsliste) så jeg har allerede begynt å kakle litt igjen :o) Og nå i helgen blir det ekstra, for magesjauen tk seg opp igjen i dag, gitt :o((( Flaut å ringe jobb igjen å si at jeg nok en dag sitter på ramma... Og kjedelig å holde meg i ro i nærheten av do når det er lørdag og fint vær...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...