Gå til innhold

Nå holder det snart.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

8 dager over idag...KOM UT DA LILLE VENN!!!!!!!

Når det er varmt, klamt og tungt er det ikke lenger gøy å gå å vente...Har sagt til meg selv at jeg skal styre unna sommern neste gang jeg skal ha barn...hehe...Sikkert kjempe enkelt;o)haha*la meg ha trua*

Håper dere andre er bedre motivert enn meg, akkurat nå vil jeg bare ha babyen min jeg*sukk*

Ha en flott dag jenter:o)

Klemmer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har min fulle sympati:-) Jeg synes dette er kjempeslitsomt selv, og jeg er bare 2 dager over. Kan bare tenke meg hvor desperat jeg er neste uke, dersom det ikke er skjedd noe innen den tid.

Er ikke så motivert selv, og er også litt bekymret for at babyen turner rundt eller legger seg på tvers før jeg skal føde, siden han ikke er festet. Men han har jo ikke så mye plass så det går vel bra!

Håper det skjer noe for deg snart, lykke til!

Skrevet

Skjønner godt at dere er leie, å gå over tiden er sikkert kjempe slitsomt. Man har liksom sett frem til termin dato hele tiden.

Håper dere får se prinsene deres snart:)

Skrevet

Heia snuppa :)

Kan godt forstaa at du er lei naa ja.

Har sett innom hver dag for aa se om det har blitt noe paa deg.

Haaper han kommer snart.

Siste dag i Kroatia naa, gleder meg til aa komme hjem.

Haaper det skjer noe snart, tipper natt til sondag jeg hihi:)

Lykke til og hold ut

Klemz

Skrevet

minus 5 dager her, har du ikke begynt ennå?? Hvor lenge skal jeg liksom vente?? hæ? hæ? hæ? :-D

*sender deg ALT fødestøvet jeg har samlet opp*

Skrevet

Jeg går også å venter... 2 dager over. Har du vært på overtidstime hos legen? Jeg har time 9. august og da skulle hun bestille overtidstime til meg på Ullevål - en uke etter det igjen! Hvorfor må man absolutt gå to uker over før man gjør noe?? Gutten i magen vil bli ca. 4200 ved termin, og jeg er redd han vokser seg enda større jo lenger han blir der inne.

Kom ut lille venn!!

Skrevet

ventet prins 2/8*venter ennå*

Tusen takk :o)

Det gikk egentlig helt fint inntil igår, var hos legen og der ble ikke stort gjordt...Og da jeg bestilte time til 14 dager over neste torsdag, falt motivasjonen 100 hakk...Vil ikke på den timen jeg*sukk* I kveld blir det pandalakris og sterk salsa....Får se om det gjør susen....hehe

Får håpe babyen din holder seg med hodet ned, det er heldigvis dårlig plass i magen nå så det er sikkert ikke så lett å snu seg rundt iallefall...Om det er noen trøst...Det der går sikkert bra ja....

Får håpe din prins kommer snart også, du må ha masse lykke til :o)

Skrevet

Adnil*lita jente i magen

Takk snuppa :o) Koselig å se at noen tenker på meg, det varmer..Da håper vi søndag stemmer;o)

Ha en riktig god tur hjem, håper du har hatt en fin tur....

Klem

Skrevet

Lillegutt 2. august

Ja var på kontroll 1 uke over igår...Også bestilte jeg time til neste torsdag, da blir det evt. overtidstime på sykehuset også regner jeg med...

Ja det kan du lure på, de vil vel helst at kroppen skal starte selv da...Min er ca.4000 gr nå han, så jeg også er veldig spent....Men det skal være sagt at den vekstestemeringen skal man ta med en klype salt, ofte de bommer med god margin....

Masse lykke til :o)

Skrevet

Sånnja.. overfødeklar!!

Neida har ikke begynt, hadde noen murringer hver halvtime i 2-3 timer igår, MEN det gav seg såklart igjen....

Kjenner du noe da??

Tusen takk:o)

Klem

Skrevet

PinkBaby♡termin23.09

Tusen takk:o)Hyggelig!!!

Lykke til videre du også, tida går fort for deg også nå.....Spennende!!!

Klem

Skrevet

Hei der

Kan gjerne ta de 8 dagene for deg jeg,er fødeklar selv,men synest ikke det gjør stort nå da jeg ike blir så plaget av varmen lenger...

Klem

Skrevet

ullpurka 'FØDEKLAR'

Ååååå, du er en knupp...*hehe*

Hvordan skal vi fikse det da;o)

Skrevet

neei, han er festet å må tisse heeele tiden, litt stikking og murringer men har vært sånn en stund nå. Vært kjempetrøtt også de to siste dagene så det er bare å vente....

å vente....

å vente... hehe

klem igjen

Skrevet

8 dager over jeg og!! Så nå venter jeg ikke lenger. Blir satt igang på onsdag el torsdag hvis det ikke har skjedd noe til da, sambo reiser på jobb søndagen og hanvil jeg ha med!! Derfor har de lovet meg å sette i gang da. men det er nå på tide da. blir jo 13 - 14 dager over.

Men sommeren trives jeg faktisk med, tro det eller ei. Har ikke fått vann i kroppen, er på stranden stort sett daglig. :) Men føde NÅ det har jeg jammen lyst til ja.!!!

Så det er i grunnen kjekt å se at ikke bare jeg går langt over terminen, en liten trøst......

Men håper det starter snart for oss alle som har pasert terminene.

fortsatt go sommer, og lykke til med fødslene!!

Skrevet

Ikke helt sikker, men forslag mottas med takk! Skal jeg fødselen og i samme slengen? Fikk fødsel på under 2 timer sist og en fra eller til spiller vel ingen trille hehe

Skrevet

ullpurka 'FØDEKLAR'

Hehe...såpass det gikk unna....;o) Har litt lyst til å oppleve fødselen jeg faktisk, naiv førstegangs som ikke aner hva hun går til...*hehe*

Men det med dagene tror jeg vi skal slite for å klare å gjøre noe med...hehe...men takk for at du tilbøy deg da;o)

Hvor mange dager har du igjen da?

klem

Skrevet

Har igjen 23 dager jeg... Men det går nok fort det og tenker jeg.Fikk min datter 10 dager før termin sist og denne gangen har jeg spådd å gå over så jeg aner ikke på lik linje med de aller fleste her inne.

Skjønner at du er førstegangs ja.Det er ikke moro å føde,uansett fødselsforløp, men det venter noe godt i enden av tunellen.. hehe

Skrevet

23 dager går fort ja...Synes tida gikk fort fram til termin jeg og...Men det er de dagene over nå som er kjedelige, fordi man venter sånn...

Ja det er det jeg tenker på, tror ikke fødselen blir så deilig....Men tenk å få det lille nurket opp på brystet....*sukk* Det blir nok helt fantastisk ja...

Du må ha lykke til videre:o)

klem

Skrevet

Du og... sender deg litt fødestøv på veien jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...