Gå til innhold

September: flere som ikke har kynnere ennå?


Gjest

Anbefalte innlegg

jeg er 35+2 i dag, og har ikke hatt særlig kynnere ennå. hadde noen få tidligere i svangerskapet, men skulle jo tro at det burde være en del kynnere nå mot slutten?? håper livmoren gjør seg klar allikevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veeeel, for å være helt ærlig: aner ikke!!! :P Magen blir helt stram innimellom, av og til bare på ei side og andre ganger over hele.. Hvis dette er kynnere så har jeg det innimellom, men ikke hver dag, tor jeg.. (snakk om å virke bedøvd..!!!) Men, jeg er førstegangs og "knallgrønn", så jeg vet liksom ikke... Hadde innbilt meg at kynnere var vondere enn det jeg opplever når magen blir stram... Håper også at livmora mi trener som f.. , selv om eier'n ikke akkurat er oppvakt nok til å skjønne det.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er 36+2 og har ikke spesielt med kynnere, som yvvis så er jeg førstegangsfødene og ganske grønn ja. Hadde endel kynnere i 4-5 måned, men har liksom forsvunnet litt da. Det eneste jeg kjenner nå er at det føles som jeg "revner" litt innvendig. Vet ikke om lille snuppa fester seg eller hva det er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er 36+3. Jeg har det akkurat som yvvis, aner ikke om jeg har kynnere eller ikke. Magen er stram innimellom, men det gjør ikke vondt akkurat. Kan liksom ikke si noe om når en evt kynner starter og slutter. Men forhåpentligvis jobber musklene som de skal der inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke hatt noe spess vondt det er visst like vanlig det...Magen strammer seg jo avog til men jeg regner med at kroppen takler dette som den skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thank God.. Jeg er ikke helt på bærtur likevel.. Eller, isåfall er jeg ikke alene om å være det.. Kynnere, vi?? Hæ???

 

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg har kynnere noen ganger. Magen blir helt hard, men kjenner ingen ting. Men dette skjer mest når jeg har hatt sex. Ikke ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg slenger meg på her... for å være like ærlig... aner ikke!! Tror kanskje jeg har hatt noen... tidligere... men kan ikke si at jeg føler meg særlig plaget. Har ikke barn fra før jeg heller, så aner vel ikke hvordan de egentlig skal kjennes ut, regner med at kroppen ordner opp sjæl alikavel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 35+4 og jeg hadde litt kynnere for en god stund siden..

Har ikke merket noe på lenge, men jeg er førstegangs...

Nå er d ikke lenge igjen..

 

Stoor klem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 36+1 å aner heller ikke om jeg har kynnere. magen min strammer seg å blir hard mange ganger hver dag. får også ganske vondt der man har mensen smerter noen ganger. når jeg forteller om dette noen plass får jeg vite at det er normalt. så det er vell d da. flere som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nope....

 

Tror ikke d. Er 34+4 og kan ikke si at jeg har hatt kynnere en eneste gang. Iallefall ikke som jeg reagerer på. Må si at jeg foreløbig ikke sjønner helt hvordan det skal foregå... Men har snakket med venninner som har født og vet det er flere som aldri fikk kynnere- som de la merke til iallefall:) Så jeg er ikke bekymret av den grunn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre.. ha kynnere HELE tiden og tro meg de er ikke gode.... NOen er skikkelig vonde men det er jo bra den veien...forbereder seg til fødselen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

egentlig har jeg ingenting her å gjøre,men klarte ikke dy meg....

har flust med kynnere til gi bort pris!!!

di som trenger kan få så det holder,har mer enn nok =0)

fleiper som dere sikkert skjønner,hehe...

det er helt normalt å ikke ha så mye av det.livmora blir klar til fødsel uansett.misunner dere som ikke er særlig plaget av dette..=0)

men nå kan jeg snart ta di imot med åpne armer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har hatt altfor mye kynnere, helt siden uke 25, ble innlagt på sykehuset i uke 29 for de ble bare sterkere og gikk over til rier.... Så ble lagt inn med drypp og greier for å hindre en eventuell fødsel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ikke hatt kynnere. Værtfall ikke som jeg vet om, er 34+3 idag, og vet fortsatt ikke hva en kynner er....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...