Gå til innhold

Heisann! Skal på UL i dag 12:30, noen som vil gjette termin og kjønn?

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal på ordinær UL i dag! Er så spent.

Noen som vil gjette evt. ny termin og kjønn? Har ingen premie desverre, annet enn heder og ære til vinneren :o)

Her er litt info om meg og mitt svangerskap så langt:

- Gikk på p-pillen når jeg ble gravid, men var på ferie rundt 25.mars og ble MEGA-matforgifta, så legen trodde det kunne være det som gjorde at p-pillene ikke fungerte

- Hadde første dag i siste menstruasjon 29.mars

- Får da en mens-termin den 05.01.07

- Var på UL i uke 13, og da mente legen at jeg hadde termin 01.01.07, vet ikke hva han baserte det på, men kanskje var kokosbolla nesten i uke 14 allerede? Da målte h*n 6,8cm fra hode til rumpa.

- Var kjempekvalm, uggen og svimmel fra uke 7 og ut uke 14

- Er i mye bedre form nå :o)

- Har vært ekstremt var for varmen vi hadde i juli, slitsomt!

Nå, hva tror dere?

Blir kjempeglad om noen kan gjette og skal selvfølgelig avsløre alt jeg får vite senere i dag, ca. 20.30.

Fortsetter under...

Hei;)

Jeg lurer på noe kanskje litt vel privat.................

men det finnes en teori om at hvis man har sex sjeldent så kommer den en jente og omvendt med gutter..............

Om det stemmer kan jeg bare uttale meg om ang mine 2 barn.... 1 jente (stemte!) og 1 gutt i magen nå (stemmer også)

Det kinesiske fødselskartet sier at når man har unnfanget barnet i april vil sjansen for at det er en jente være 57% og 43% for gutt..... Hvis du er 20-23 år er den sjansen enda større for jente og motsatt etter 23 år....

Jeg tror du får termin samme dag som meg 2 januar og at det er en jente uten at jeg kan si det for sikkert uten info om hvor ofte dere har gjort det;) hihii

En veldig ukvalifisert gjetning fra min side! Lykke til med den lille uansett;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...