Gå til innhold

Tror jeg har en humorist i rompa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en sånn klump som står ut på forsiden av rompehullet. Den er kanskje like stor som en drue som er delt på midten og helt myk. Ikke gjør den vondt heller. Må jeg gjøre noe med den? Kan den bli vond etterhvert? Den har vært det i kanskje to uker eller noe. Kan den forsvinne av seg selv? Har ikke sett på den så jeg vet ikke hvilken farge den har. Tør ikke titte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt med litt juletrepynt!

Høres ut som en hemorroide.Jeg ville forsøkt å dytte den inn,med litt vaselin eller krem på fingeren.Den hører jo hjemme på innsiden.IKke farlig,men kan bli vonde hvis de tromboserer.Putt den inn i mørket!

Skrevet

Hvorfor kaller du den for en humorist?

Skrevet

Dette tror jeg kanskje er den morsomste tråden jeg har lest om hemorrider. Haha!

Skrevet

Høres unektelig ut som en humorist ja:-) De er heldigvis ikke farlige og de kan forsvinne av seg selv... Bare vær glad for at den ikke gjør vondt! Jeg hadde en gigantisk en, følte at den var på størrelse med en tennisball, men den var vel omtrent som en drue, og jeg brukte først en salve med litt kortison som jeg fikk anbefalt på apoteket, men så gikk jeg over til honning og det funka bedre. Litt klissete, men det funka:-)

Lykke til!

Skrevet

Hovedinnlegger her!

Tusen takk skal dere ha! Sjekka den i natt. Den var ikke lilla eller noe:) Så ut som en litt pløsete vannblemme. Var til og med mindre enn den kjentes ut. Liker ikke helt tanken på å drive å dytte den inn. Er ikke helt glad i fingre i rompa så jeg håper den blir borte av seg selv.

Et spørsmål til: Pleier dere å fortelle mannen deres om sånne ting? Homorister og utflod og sånn? Kan ikke tenke meg at han synes det er så hyggelig å høre om det. Jeg er litt på vakt for tiden når vi har sex. Vil ikke at han plutselig skal få øye på mine underfundige utvekster..

Skrevet

Noe kaldt som pyntestein som har ligget i frysen eller pose rundt isbit er hva jordmora anbefalte meg. Hemorider er jo åreknuter og vil trekke seg sammen dersom de kommer noe kaldt på dem.

Finnes også kremer på apoteket (ikke alle er for gravide), som kan hjelpe.

Har 2 store....har ikke sett dem selv, men mannen min har sett dem....

Er redd i alle fall en av dem må opereres vekk...Har den etter forige svangerskap.

Er ikke veldig plaget av dem...men er jo ikke kjekt å ha heller.

Merker de blir verre utover i svangerskapet, og den jeg hadde sist er blitt større (tror jeg da).

Skrevet

HI:

Synes mannen din det er sexy med sånne? Hihi, sorry meg, men jeg blir litt barnslig når det kommer til sånt:)

Skrevet

Usj... jeg forsøkte med isbiter, men gudbevaremegvel så VONDT! Scheriproct-salve med applikator fungerte fint, men honning høres koseligere ut. Nå er jeg kvitt dem, sju uker etter fødsel... fordi magen er i form igjen og jeg slipper den evinnelige pressinga! NEI til Humorister!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...