Gå til innhold

Klarer ikke slutte....

Anbefalte innlegg

Jeg kuttet røyken tvert da jeg ble gravid sist sommer. Det gikk veldig bra, og jeg fødte en skjønn datter i april.

Men siden jeg har endel bekymringer, begynte jeg og 'trøste' meg med en røyk om dagen. Nå røyker jeg ca. 2 om dagen MENS jeg ammer..Får ekle blikk på gata hvis jeg røyker og hun sover i vognen. Røyker aldri inne!

Samboer og far til barnet irriterer seg over 'vanen' min, og jeg ønsker å slutte mens jeg ammer. Har lest at nikotin og alt det andre i en sigarett kan forstyrre puste "mekanismen" hos spedbarn... Er det noen som vet i hvor stor grad...

Kan noen hjelpe til med tips...

Det er jo viljen det til slutt står på!

Hilsen bekymret mamma :-/

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5809754-klarer-ikke-slutte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

skal jeg tipse deg om alle negative virkninger røyken har, tror jeg du vil bli mer bekymra å kanskje røyke enda mer. den første og eneste gang jeg har klart å slutte uten å føle meg elendig, var da jeg leste boken: endelig ikke-røyker... prøv. verdt et forsøk! :)

lykke til!

Hei bekymret mamma...Så bra at du klarte å kutte røyken da du gikk gravid med datteren din.Syntes du er flink jeg.2 røyk om dagen er jo veldig moderat men selfølgelig 2 for mye.Vikdig at du snakker med samboeren din om hva du føler.Så¨han vet at dette plager deg.Dette klarer du.LYKKE TIL.å kjøp den boka.Den er god.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...