Gå til innhold

Sendt mail til Barnimagen.com folka...


Gjest

Anbefalte innlegg

Sendte nettopp mail til moderator, og ba de slette den anonym knappen... Skreiv at mailen var på vegne av mange her inne jeg...(!?)

Skreiv at Anonym-knappen fører til at folk blir lei seg, frustrert og vil forlate barnimagen.com..Og at den fører til masse skitkasting og hakking på folk..

Et nick er jo ganske anonymt i seg selv! Syns no jeg da..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, kunne iallefall vært vekke fra noen forum, om ikke alle.. Vet at Kirsty har hatt en underskriftskampanje ang dette tema inne på Bli Gravid. Kan jo hende noe blir gjort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må tenke på at det er mange som bruker anonym-knappen for å spørre om intime ting, eller ting som gjør at de selv kan kjennes igjen som person. Ta f.eks meg og mitt nick, det er bare å søke på det så kommer det opp hvem jeg er. Om jeg da vil spørre om noe personlig så må jeg inn og bytte nick og diverse jeg da?

Nei, den anonymknappen kommer de nok ikke til å fjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enn alle de som vil ha anonymknappen?er ikke alle som bruker anonymknappen når de kaster dritt heller da. jeg for min del syns det er kjekt med anonymknapp hvis jeg vill spørre om noe veldig personlig.er kanskje noen her inne som faktisk kjenner meg og da vil jeg av og til være anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror ikke det var mulig å benytte noen anonymknapp under mitt 1 svangerskap. Mulig jeg husker feil, men jeg husker at jeg byttet nick om det var noe jeg ville spørre om og ikke benytte mitt nick... det var ikke noe problem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så man skal være nødt til å bytte nick hver gang man vil spørre om noe? er det ikke da lettere med anonym knappen?fjerner de den så bytter jeg heller forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg håper de fjerner anonymknappen fordi jeg føler den blir misbrukt.

Alt for mange tyr til den og slenger dritt og ødelegger den intensjonen knappen i utgangspunktet hadde.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner poenget med anonymknappen mht f.eks. intime spørsmål osv. Men den blir i noen tilfeller misbrukt også! Og da blir det gjerne litt sure miner, og surr... Tenk på hvor mye hormoner som svirrer her da!

Tror ikke det bare er meg som ofte tar det anonyme skriver med en klype salt - dessverre.. (sjøl om jeg egentlig er ganske godtroende :/)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de sinte anonyme kan jo like gjerne bytte nick de også? Tror ikke vi blir kvitt dem desverre, de finnes i alle former, med nick og uten...

Er mange som bytter nick for å spørre om personlige ting, og glemmer å bytte tilbake før de svarer på et annet spm. DET er pinlig det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...