Gå til innhold

Da har vi fått vite kjønn :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, så var det den store dagen. I dag har vi vært på UL og fått vite kjønnet på babyen. Det ble en liten gutt, akkurat som jeg har trodd gjennom hele svangerskapet. Alt stod bra til, og de kunne ikke se noe unormalt. Så her sitter vi kjempeglad for at alt er ok :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer : ) Så artig at du har trodd at det var gutt også var det det, sånn hadde jeg det med jenta mi også.. Men da fikk jeg ikke vite kjønn før etter fødselen : )

Skrevet

Gratulerer da! Jeg går å føler det er en jente. Er veldig spent. Har to gutter og en jente fra før. Skal ikke på ultralyd før 11 sep.

Godt å se at alt er bra. :-)

Gjest leelu23 m/ jente 25.11
Skrevet

Gratulerer så mye med gutten ;)

Er det bare meg som bomma totalt på magefølsen tro?

Jeg var jo 110% sikker på at jeg ventet gutt..

Legene var 200% sikre på at jeg venter jente :)

hehe-..

Skrevet

Så gøy da. Skal selv på ultralyd til mandag og håper da å få se kjønnet jeg også.

Skrevet

Gratulerer!! JEg er 15 uker på vei nå, og den første tiden etter jeg ble gravid trodde jeg det bøe jente ( kanskje fordi jeg hadde håpet bitte litt på at det var jente). Men så plutselig sa magefølelsen min at det er en gutt.. jeg var BOMBESIKKER.. og var på UL i går og det så tydelig at det var en liten gutt! =)

Skrevet

Så gøy!!:) Vi skal ha gutt vi også. Noe jeg var 100% sikker på fra dag en. Jordmora sa at det overrasket ikke henne at så mange mødre har rett på magefølelsen, er visst veldig vanlig...

Skrevet

Gratulerer så mye. Jeg går selv og føler at jeg skal ha en gutt til. Skal bli spennende å se på mandag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...