Mille-k Skrevet 3. august 2006 #1 Del Skrevet 3. august 2006 Jeg liker Tilde og Marie.. Har dere noen forslag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. august 2006 #2 Del Skrevet 4. august 2006 Filip er for meg et flott spennende navn, da syntes jeg Tilde og Marie ble veldig kjedelig i forhold. Celine Victoria Cassandra Katharina Linnea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-k Skrevet 5. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 5. august 2006 Noen med andre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 5. august 2006 #4 Del Skrevet 5. august 2006 Både Tilde og Marie er flotte navn! Navn jeg synes passer sammen med Filip: Ulrika Petra Agnes Alma Cornelie/Cornelia Elina Hanna Ester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyfacepsycho Skrevet 6. august 2006 #5 Del Skrevet 6. august 2006 Jeg synes du skal velge Marie jeg. Navnet mitt det. =o) Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shannabais Skrevet 6. august 2006 #6 Del Skrevet 6. august 2006 Frida selvfølgelig! Filip og Frida er jo kjempenydelige i sammen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milly vanilla Skrevet 30. august 2006 #7 Del Skrevet 30. august 2006 heisann! mi datter heite elida,e itje så mange som heite d=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tezzie Skrevet 31. august 2006 #8 Del Skrevet 31. august 2006 Min sønn heter Philip og hans storesøster heter sophia. Filip og Sofia passer supert sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stella&My+2 Skrevet 1. september 2006 #9 Del Skrevet 1. september 2006 Hva med Tilde Marie;-) Det er søtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå