Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

får faen meg rett i masse!!!!!

helt sykt det her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper du blir bitt av basillen nå *ler*

Det er bare til å stå på :-)

Skrevet

noe sånt ja

har du hldt på lenge

hvordan jobber du?

Skrevet

Kortene mine har jeg hatt i ca.14 år, men kun på morro og ikke lært så mye...

Kun dette året har jeg tatt det opp igjen og fått lært mye...

Jeg bruker kort, pendel og tanker som dette inn he,he..

Noen personer får jeg lett opp nøyaktige svar og andre blir mer vage.

Har vært inne på dette forum siden ca. april og har fått rett på en del etter hvert og det er jo morro:-)

Men no har jeg ikke vært innpå på en god stund pga.data-trøbbel + ferie mm.

Good to be back hi,hi....

Skrevet

bare for morro skyld, kan du se no på meg?

030481

Skrevet

Vil gjerne se på deg, men må nok gjør det i morgen - du skjønner jeg tror min kjære vil inn i sengen og kose hehe...

Han liker nok ikke å bli danket ut av dataen!!! Han har klart å gjøre meg ganske ukonsentrert no hehe...

Ha en riktig god natt og så snakkes vi i mårra:-)

Skrevet

Skal prøve jeg:-)

Får deg opp som en jente med bein i nesen, som vet hva hun vil og til tider være svært sta... Men dette er mye på utsiden for du har dine følsomme sider , men liker ikke så godt å vise dem utenom kanskje de som står deg nær. Du har et stort hjerte og liker å hjelpe andre og når du får skryt for det du gjør føler du deg virkelig på topp.

Får veldig gode kort på deg fremover.

Får opp at du muligens bekymrer deg for økonomien ,men at den står foran en bedring. Du vil oppleve en gledelig tid i personlige forhold ogmpå det sosiale plan blomstrer du og blir innvitert til noen herlige anledninger. Dette er et utrolig positivt kort og det kan også forutsi en ny kariere eller en reise til varmere strøk.

Til slutt får jeg opp The Lovers som betyr mye varme og romantikk. Dette kortet tyder på at du har møtt ditt hjertets utkårede og forholdet deres blomstrer. Hvis du ikke er i et forhold ligger dette rett foran deg....

Du kan også bli stillt overfor et valg og da er det viktig at du bruker intuisjonen din og tar valget etter hjertet og ikke hodet. Dette gjelder spesielt om du får sjansen til å prøve noe nytt eller gå nye veier.

Du får se om du får noe ut av dette da:-)

Skrevet

fant innlegget :-)

tusen takk for at du så på meg.

ska vi se.....

bein i nesa, sta, følsom dilux. du har så rett så!

hele det øverste avsnittet er heeeeelt korrekt!!

når det gjelder økonomien, jeg er jo alenemor da, så jeg har ikke akkurat veldig mye til overs nei. høres bra ut at det blir bedre phu..

tusen takk for alt det positive du hadd å sei, det gjør godt i et damehjerte, som føl seg kunn som mamma å ikke kvinne. har liksom ikke så mye muligheter til å leve litt voksenliv... har en på gang men, virker som han kunne trenge en kinaputt i ræva, selv om han er veldig interresert.. vi får se :-)

kleeeeeeem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...