Gå til innhold

August: var på sjekk på sykehuset i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hu har snudd seg, hu ligger i seteleie... Så viss det ikke skjer noe løpet av neste uke, så må legen bestille time til sjekk på sykehuset.. Dem trodde hu lå med beine ned i bekkene, så da hadde det blitt keisersnitt i morgen.. Men dem lå ikke der, rompa lå ned.. Jeg hadde så vondt i går og på natta.. Det var fordi snuppa presset seg lenger ned, også modnes det seg til fødsel...Så da blir det til att jeg må føde i seteleie viss hu ikke snur seg.. Men jeg er stor nok i bekkene. Jeg skulle ringe så fort det er tegn på fødsel eller att vannet går.. Dem må ta ultralyd for å sjekke åssen hu ligger.. Jeg blir tatt først, siden situasjonen er litt spesiel..Det er jo betrygende.. Hu er 3160 nå... Jm tror att jeg kommer ikke til å gå til terminen...Gruer meg litt til føde i seteleie..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vill lese hvorfor jeg var på sykehuset i dag:-(

Skrevet

Joda! Det går helt sikkert fint! Er det førstemann eller?

Skrevet

hei.. :-) nei, det er min tredje... men det er syv år siden sist...

Skrevet

venter min tredje i slutten av august, den lå i tverrleie en stund, og jordmora skremte meg litt da hun sa at seteleie kunne skje. Er vel blitt litt romsligere der inne, heldigvis stod hodet her godt ned i dag. Trøst deg med at de sikkert ikke lar deg gjennomføre setefødsel om de ikke trur at du klarer det. Lykke til!

Skrevet

Skjønner at du gruer deg til setefødsel, men tenk på at det er din tredje, så det går nok sikkert veldig greit! Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...