Gå til innhold

iiiiikkk!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg er gravid. Har fått dilla på bakt potet. Noen erfaring? Har ikm om 20 dager. Bør jeg teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At noen gidder og ta slike innlegg seriøst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.Er så jævli typisk og signere ANONYMT med slike innlegg...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

?? Man må jo få spørre om det man lurer på. Har aldri i mitt liv vært gravid, så har mange spørsmål. Men unnskyld da kaffeplante..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du har syklus på 29 dager og har ikm om 20 dager så har du vel ikke hatt eggløsning enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men da bør du kanskje vente noen år da til du veit mere.Inegen som har ikm 20 dager etter el.......ååååå dere som signerer med ANONYM kan jeg ikke bære over med jeg altså....det er så feig at d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk positiv el test igår kveld. Men kan være at egget ikke har festet seg enda da. Leste litt rundt her at det kan ta 6-8 dager før det fester seg. Var kanskje litt ivrig med tanke på symptomer. Men ønsker dette veldig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU KAFFEBØNNA!! kAN DU KANSKJE LA VÆRE Å SVARE HVIS DU SYNS DET ER SÅ TEIT? kANSKJE IKKE ALLE ER SÅ FORDØMT ORIENTER SOM DEG!!! SPØR HI OM HVOR GAMMEL HUN ER FØR DU DØMMER DA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

himmel&hav, ro ned bittelitt da, anonym...

 

HI: det er nok litt tidlig å få positivt svar nå, for egget bruker noen dager på å feste seg.

Dessuten så hørtes det ut som om du hadde en veldig tidlig el, er du sikker på at dette stemmer? Dersom du har brukt strips så er det ikke alltid disse stemmer, fargene på strekene skal iallefall være like sterke...

Og lutealfase på 20-21 dager hørtes veldig lenge ut, ikke vet jeg om det kan stemme...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå enda en feiging.................kanskje jeg skal slenge dritt som ANONYM istede...hehehehe d er tingen d.Har et eget forum for de som ikke er gravide som heter BLI GRAVID der kan man stille slike spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar chill+ Testet med strips ja. Er ikke de gode? Syns det var litt tidlig å få el. Men får kjøpe meg cb tester, de er vel kanskje mer troverdige?

 

Tenkte jeg kunne spørre her inne siden dere her er gravid. Men unskyld igjen til deg kaffeplanter! Lurte ikke du på forskjellige ting før du ble gravid? Da er det iallefall veldig kjekt å ha noen å spørre, når man ikke har fortalt det til noen at man prøver.

 

Er 25 år.. Syns ikke det er så ungt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

unnskyld meg kaffebønna....

 

Men jeg er ny her inne på disse sidene - og det var da ikke måte på humør på deg!!!

 

Kan du ikke bare svitsje over til nytt innlegg hvis sånne spørsmål plager deg?

Folk må da kunne spørre om det de vil uten at du skal ta helt av....

Hvis de som er anonyme bare kødder og bare driver med det for drit så vinner de mer på det når du reagerer som du gjør!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

 

De sier at stripsene er litt mer vanskelig å tyde, da de viser streker uansett. Cluet er at strekene skal være like sterke, det er ikke el når den ene er svakere enn den andre.

Tror jeg heller ville valgt CB sine da. De viser enten eller.

Uansett så tror jeg neppe du har hatt el enda, siden syklusen din er på 29 dager. El er ca to uker etter at du fikk mensen.

Det er også (alltid) like mangen dager fra EL til du får mensen igjen (lutealfasen)

 

Men et lite tips; vi prøvde "oppskriften" med å ha sex annenhver dag fra dag 10 i syklusen. Det funka for oss to ganger på bare 3-4 mnd. (gikk galt med første svangerskapet). Du skal kunne klare å treffe el på denne metoden, men kan seff ikke garantere for at den funker 100% da.

 

Og; anbefaler deg å ta en tur inn på Bli Gravid-forumet. Jeg lærte masse der inne, og man får alltid gode svar på ting man lurer på :)

 

Lykke til, og håper du kommer inn her på 1.tri igjen ganske snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ka feil forum? Er vel ikke forbeholdt KUN gravide????? Man må jo kunne spørre.. Var jo en anonym, med et normalt spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joooooooooooo er det skjønner du.Dette forumet er for de av oss som er gravide fra uke 1-12 så er bli gravid for de som enda ikke veit eller ønsker å bli d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaffeplanta!

Vanligvis hadde jeg ikke giddet å bruke tid på sånne som deg - men nå må du virkelig skjerpe deg!

 

Her har alle sin fulle rett til å være gravid - eller ikke gravid!

 

Det er da virkelig ikke opp til deg å bestemme det!!!!!!

 

Man må da kunne stille spørsmål man lurer på. Og her inne får hun jo det svaret hun trenger. Problemet løst:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står jo ikke noe om at forumet er KUN for gravide. Er ikke gravid selv, men er ofte innom her for å se hva jeg venter meg... Og det er fullt lovlig å bruke anonym knappen!!!

 

Ro deg ned litt kaffibønne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette forumet er ikke KUN for gravide.. Men klart at de fleste er gravide ja. Men alle har lov å komme innom å spørre oss om det er noe man lurer på.. Tenk på det kaffebønna, at du har selv vært en prøver!

 

Er det noe noen lurer på, så bare å spørre, jeg vil iaffall svare med glede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som er skikkelig hormonelle eller!??!?! *ler*

 

ALLE har rett til å være her inne!!! Selv om en ikke er gravid! Var selv inne her i ny og ned å småkikket litt på hva jeg hadde i vente..

Har til og med vært inne på 2. trimester å "pratet" med noen... selv om jeg ikke er der ennå.... (men heldigvis snart!!!)..

 

slapp av og la folk få spørre om ting de LURER PÅ uten at hodet deres blir kappet av!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...