Gjest Skrevet 6. august 2006 #26 Skrevet 6. august 2006 Mye hormoner ute og går, og "selvfølgelig" har vi klørne ute, vi blir jo angrepet hele tiden. Jeg personlig vet om flere på 20-25 som ikke på noen måte burde bli mamma. Hele poenget mitt er at så lenge jeg prøver mitt aller beste, og ikke blir en sånn uansvarlig mamma (det er jeg forsåvidt ikke heller, jeg drikker ikke, er medlem av ungdom mot narkotika og har stumpet sigaretten for ungens skyld, jeg går ikke på konsert for jeg er redd det skal skade magen, jeg tar kontakt med legen hvis jeg har vondt i magen eller blødninger, etc etc). Jeg kommer til å bli en god mamma. Om gamle skrepper på bim her ikke tror det, så får det heller være deres sak. Alle her inne gleder seg over å være gravide, det er ikke SÅ mange ganger man får oppleve den følelsen. Vi er her fordi vi ønsker å dele gleden med andre i vår situasjon, det er like stort å bli foreldre som 17åring, som 27åring, 37åring, også videre. Mariell : Jeg vet ikke om du kjenner historien til hvordan jeg ble gravid, men den står lenger oppe. Jeg planla aldri å bli gravid, mamma tok det veldig mye bedre enn jeg trodde, og jeg hadde rett og slett ikke hjerte til å ta livet av mitt ufødte barn. Kanskje det hadde vært best ? Vel, det er en annen ting. Men det gidder jeg ikke spekulere i, jeg er i 17 uke og abort er heldigvis forsent.
Simen og Julie Skrevet 6. august 2006 #27 Skrevet 6. august 2006 hei... jeg tviler på ingen måte at du blir en god mamma, og jeg vil ikke lage uhygge... (har sett at dere får mere enn nok av det). så fint at moren din tok det bra...:-D blei skikkeli gla nå... jeg skjønner at du ikke hadde hjerte til å ta abort... kunne selv aldri ha gjort det... håper du koser deg videre i svangerskapet... klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå