Gå til innhold

*********Hva er grunnen til nicket ditt?*********

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er mange foskjellige vaianter her.. Sikkert spurt om før.. Men jeg lurer fælt på det nå da:)

Selv heter jeg ```Sunshine´´´.

Tødler(tegnene foran og bak nicket) for pyntens skyld.

Sunshine: fordi jeg ler og sprer dårlig humor rundt meg til enhver tid, hihi :) Og fordi det er et positivt uttrykk! :)

Noen bedre?? :):):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har egentlig ikke noen good grunn til nicket mitt, var vel det jeg tenke på når jeg måtte finne et.. å da valgte jeg det barna i barnehagen kaller meg :)

Skrevet

Smilley her!!!!

Blir kalt de ellers og fordi eg hele tiden e blid å smiler mye :-))))

Skrevet

Tja...si det...hadde først et nick, men skiftet da jeg mistet.

Alltid likt navnet Alba og er 32 år =)

Skrevet

Det er initialene mine samt fødselsåret mitt!!

Skrevet

Fordi jeg er mamman til Alexander. hehe. =)

Skrevet

Fordi jeg er Embla sin mamma :o) Og tegnene foran og bak nicket er bare til pynt!

Skrevet

Har dere hørt sangen om myggemamma Miriam....?

Skrevet

Fordi jeg bare er hjemme hele tida.. :P

Skrevet

Jeg har valgt rose fordi jeg brukte det som nick under forrige svangerskap, forrige gang måtte jeg bare ha noe og det var det første som "falt i hodet mitt"

snart nr 2??? fordi jeg håper jeg snart blir gravid med vårt andre barn

Skrevet

Fordi jeg er fryktelig lite oppfinnsom... Og så var det sol ute...:)

Skrevet

Fordi valpen min heter Mido.. og * er bare til pynt!!!

+ 1pp da..

Skrevet

Jeg brukte Lone31 sist gang. Da var jeg 31. Nå er jeg 34, og heter Lone34. Kjente engang ei fra Danmark som het Lone, og har vel tatt det fra henne. Et ganske fint navn, som ikke så mange heter, ihvertfall ingen jeg kjenner...

Skrevet

mysill...

fordi jeg så flåklypa for mange ganger i fylla i tenårene...ble litt hekta på mysill bergsprekken...snexy navn på en kort fyr...

17 pp...fordi jeg er i 17 pp...men blir vel 18 ganske så strax

Skrevet

Alle nickene jeg prøvde meg på var opptatt, så da ble det først Thyr og nå HypoThyr. Fra Hypothyreose (lavt stoffskifte). Det er meg...Dessverre har jeg måtte lagt til "etter SA".

Skrevet

Fordi jeg synes navnet er så pent og har en egen ting for alver, da jeg presenterte navnet for min mann som navn på en potensiell datter likte ikke han det i det hele tatt, så da bruker jeg det som nick i stede :-)

Skrevet

Fordi jeg finner på så mye rare ting og sprell, og da rister min kjære på hodet og sier knasboll, som betyr raring på svensk:-). Også synes jeg det er et morsomt ord.

Skrevet

Jeg kalte meg selv opp etter kaninen jeg hadde da jeg var liten som het Tussi. Men jeg er ikke like trist som Ole Brumm - Tussi! :)

Også er jeg 28 år, da...

Skrevet

Jeg går under "anonym" fordi jeg ikke vil at noen skal kjenne meg igjen her inne.

Skrevet

jeg er skikkelig harry potter fan...=)

og ugla til harry heter da....

Skrevet

:)

Så kommer gledesdreperen meg da:)

Det var det jeg kalte barna i magen min, men som jeg mistet i ma!

Eline og Linea.

Skrevet

mina etter katten min og 76 er årstallet jeg er født

Skrevet

Fordi kjæresten min kaller meg for puselura si, og fordi jeg har en sønn ved navn Oliver. :-)

Skrevet

tyrjente for jeg er en jente som er født i tyrens tegn

76 fordi født i det herlige året 1976

voila!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...