Gå til innhold

Når skal eg begynne å tempe..?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Temping kan du begynne med når som helst og du bør tempe hver eneste morgen hele syklusen igjennom før du står opp.

Når det gjelder el-tester har jeg inntrykk av at mange svarger til CB digital, men jeg synes nå de er skammelig dyre og har i hvertfall vært veldig fornøyd med billige strips, funnet el hver mnd med dem.

Annonse

Et lite tips: De har tilbud på CB digital el tester på www.billigetester.no nå. Tror de koster 199 kr, dvs du får dem gratis tilsendt (varer som koster mer enn 150 kr) og du slipper å betale tollavgift (varer under kr. 200).

Det står en bruksanvisning på når du skal begynne å teste, avhengig av syklusen din. Det er sikkert lurt å bruke el tester, for når du temper finner du bare el etter at el er over. Men temping er kjempegreit for å bli kjent med egen syklus!

Lykke til! :)

Da jeg kjøpte mitt termometer var jeg på dag 12, så tempet fra dag 13...fant el på dag 18 :-) Ville ikke kaste bort en syklus på å vente på dag 1, så bare begynn du :-) Men husk at du skal tempe hver dag, hele syklusen! Er du ikke gravid i denne så får du tempet fra dag 1 i den neste...kan ta et par sykluser før du begynner å se ting ved syklusen. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...