Gå til innhold

så gikk det bra likevel! :) hadde jeg aldri trodd... (solskinnshistorie)

mamman_til_Noah_&_veslegutt!

Anbefalte innlegg

(samme som 1.tri)

det hele begynte med en blødning 5+2. mye friskt blod og store smerter i magen. ultralyd noen dager senere viste fortsatt graviditet, men legen kunne ikke se noe foster, noe som gjorde meg nokså bekymret, men skjønner nå at det kanskje var litt tidlig...

ny blødning 6+2, men ikke mye, og bare helt brunlig. tenkte allerede da at dette aldri kom til å gå bra...

da jeg fikk skikkelig styrtblødning og sterke smerter ved fullgåtte syv uker (bare noen få timer før flyet mitt gikk til island), var jeg helt helt sikker på at alt håp var ute. det kom til og med ut en blodklump på størrelse med en golfball... hvordan er det mulig at det skal gå bra???

legen jeg snakket med før jeg reiste på ferie, mente også at dette var en spontanabort. overlege på ringerike sykehus. han sa det ikke var noe vits i å komme opp å sjekke det engang, før jeg dro på ferie, fordi det virket som at kroppen min ordnet opp selv... var selvfølgelig kjempe lei meg (mistet også en i april, da i 12.uke, så dette var min store skrekk)...

huff, på lørdagen etter tok jeg meg til og med et glass champagne. så begynte jeg å spy... og jeg spøy som en gris i de tolv dagene det tok før jeg fikk komme opp på en ny ultralyd. syns dette var rart, da jeg mistet symptomene mine helt, over natta, sist da jeg hadde ma. samtidig så tenkte jeg at det kunne være hcg igjen i kroppen etter aborten...

men neida! der var det en liten spire på 2 cm med bankende hjerte!!!! :))))) jeg var, og er, helt i sjokk!!! skjønner ingenting av dette her... INGENTING... Men jeg er så glad så glad!! :) Har forresten ni fullgåtte uker imorgen.

så da kan det faktisk gå bra altså! :) ville bare dele det.

stor klem fra

Fortsetter under...

tusen takk begge to. :)

Mamsits: veldig glad for at jeg kunne gi deg håp. det er faktisk mulig!

jeg vet så godt hvordan du har det nå, og ønsker deg masse lykke til imorgen! håper du får samme beskjed som meg!

må få høre hvordan det går med deg da.

stor klem fra

Herrelig så utrolig fantastisk, mamman til Noah & spiren!!!

Dette var virkelig solskinnshistorie!!! Er så glad på dine vegne - må jo ha vært en kjempnyhet i og med du hadde så lite håp igjen! Ååå...tenker du får en god helg nå =)

Gode klemmer fra en som har tenkt på deg,

Annonse

tusen takk, EliasMamsFØDEKLARmedEmma/Lotta (ser du er enda mere fødeklar nå, med uthevet skrift og greier! hehe! får håpe du slipper å vente så mye lenger nå. når har du termin?) og cippis er glad - termin 060107!

lykke til videre til alle dere andre også! dette skal gå bra! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...