Gå til innhold

Blør bare litt, bør jeg kontakte lege?


sandel

Anbefalte innlegg

Hei jenter! Er veldig usikker nå. Er 6 + 4 på vei og begynte å blø litt i dag. Er det vanlig? Er det flere som har hatt det slik her? Vet jo at det er ganske vanlig med blødninger og lurer derfor på om det er nødvendig å kontakte lege. Er jeg hysterisk da? Eller er jeg dum om jeg ikke gjør det? Har ikke tid egentlig, stikker på fere i morgen, men vil jo heller ikke risikere noe. Hva bør jeg gjøre? Takk for alle svar!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er ikke sikkert det er noe farlig,men du bør kontakte lege,sånn at de kan undersøke deg

 

kjempe masse lykke til..håper det går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bare svare for meg selv... men jeg hadde helt klart sjekka det opp. Er så greit å vite hvor blødningene kommer fra=) Det er mange som blør i svangerskapet, så det er ikke sikkert det betyr noe negativt. Men ja, greit å få sjekka=)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du kontakter lege er det ikke sikkert du får annet svar enn å se det an... Det er ikke noe de kan gjøre nå alikevel, siden du bare er i 7. uke.

Men er du heldig har legen din et ul apparat, og tar kanskje en titt om han har tid. Kan jo være beroligende å se om det banker et hjerte der inne!

 

Men for all del, er jo ikke sikkert det er noe farlig heller da!

Lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde helt uten tvil kontaktet lege, jeg dro rett til sykehuset..... tror neppe du får en fin ferie med den bekymringen over deg,,

Håper det går bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blødde pittelitt rundt dem samme tiden som deg. Varte en dag.

Men jeg skulle til gyn etter noen få dager, så avventet. Han sa det kunne være pga morkaken som festet seg.

 

Men tror kanskje jeg ville kontaktet legen for sikkerhets skyld. Føg iallefall godt med (regner med du gjør det) og se hvordan det er.. om der er lyst, mørkt, klumpete eller ei, hvor lenge det varer osv.

 

Håper det går bra med deg! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...