Fisk med løvejente Skrevet 3. august 2006 #1 Skrevet 3. august 2006 Hei håper noen tar seg tid å svare på dette! Etter man har har tegningsblødning når er det normalt å vente seg rier? Jeg er fire dager over termin og i natt hadde jeg regelemssige vonde kynnere (jm kalte det rier) fra 02-07 og jeg blødde litt. I dag på kontroll sa hun at det var starten på modningsperioden og jeg hadde fått 1 cm åpning, jeg kjenner bare småvondt nå innimellom og det kommer litt mørk utflod men det er definitivt ikke noe stort å skryte av ennå... Jm trodde nok det ville komme i gang igjen men bestillte likevel overtidskontrollen til meg neste fredag, -uff og uff den timen er jeg ikke intresser i å holde! Hvor lenge går det vanligvis fra tegningsblødning til en kan vente seg ordntlige rier? Silje77*30.07.06*
stratos Skrevet 3. august 2006 #2 Skrevet 3. august 2006 det er nok individuelt. hos meg har det kommet tegningsblødning fra fire timer før til dagen før fødsel. nå venter jeg mitt fjerde barn om 20 dager og det eneste jeg merker er masse mere bevegelse. jeg har masse å gjøre for tiden så barnet merker nok at mamma stresser litt.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2006 #3 Skrevet 4. august 2006 Jeg begynte med tegningsblødninger i går (var virkelig ikke til og ta feil av) og tror vesla kommer i dag. Jeg hadde foresten kynnere i 24 timer før tegningsblødningene og slimproppen begynte, og først nå merker jeg noe til det jeg tror er rier.
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 4. august 2006 #4 Skrevet 4. august 2006 jeg hadde tegningsblødning 13 dager før jeg fødte.. og 1 cm åpning
nr.2 i februar Skrevet 4. august 2006 #5 Skrevet 4. august 2006 jeg hadde tegningsblødning, 19 timer senere var fødselen over.
Rut Bram Skrevet 4. august 2006 #6 Skrevet 4. august 2006 Jeg hadde litt blødning og slimproppen på vi hele 8 dager før vesla ble født... men ingen rier da. Mer blødning og mer av slimproppen kom ca to døgn før fødselen, da begynte riene så smått også.
♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 4. august 2006 #7 Skrevet 4. august 2006 Jeg hadde tegningsblødning i elleve tiden på formiddagen, i 6-7 tiden på kvelden meldte de første riene seg.
Yppert Skrevet 4. august 2006 #8 Skrevet 4. august 2006 til meg tok det første gangen 4 timer fra tegningsblødning til fødsel, andre gang 3 timer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå