Mamma til ♀♀ & ♂ Skrevet 9. august 2006 #26 Del Skrevet 9. august 2006 1. April -------------------------------------- * apriil_snarr??? 26,oslo,gutt på snart 6 jente på 7 mnd, venter nr 3 *Bea*, 26 år, venter mitt første barn *mia26, første gang, Oslo, 26 år gammel, skal føde på Rikshospitalet *lise27, 2 gutter på 9 og 3 fra før, skal føde på St.Olavs Hospital *Brummeline - hybelboer i magen, 29 år, gift og har en nydelig liten rakker på 15. mnd. Venter nr to *cricket, 30 år, har jente på 10 mnd, samboer 2. April -------------------------------- ------- * h3l3n jente 27,ålesund,gift,datter 2 år,venter nr to * vanndame70 36år,buskerud,gift, 3 barn 7,10,13. * Murre, 28 år, Bergen, gift og venter mitt første barn * kaa82, 24år, bergen, venter mitt føste barn * Meg,25 år, buskerud,gift, har en gutt på to fra før. * trebarn, har to gutter på 2 og 5 fra før * TussiLussi, har jente og gutt fra før på 6 og 4 3. April --------------------------------------- * Marre, Jente 28 år fra Oslo,samboer, ingen barn fra før * mamma til en stjerne+en spire,samboer,gutt født nov-04 4. April ------------------------------------ * Felicia §=(:§, Oslojente, 35, 2 skjønne barn fra før (12 og 2). * lali, jente 27 fra Karmøy. Samboer. jente som blir 2 i oktober fra før. * tyty 37 år Ingen barn fra før * håper på april baby. samboer, ingen barn fra før 5. April ------------------------------------- * *bebisjuk*, 20 år, samboer 24, venter mitt første barn på bursdagen min 6. April ------------------------------------- * Albertinemor, Skal føde ved St. Olavs Hospital 7. April ------------------------------------- * Hurra_69, venter sitt første barn * Snart mamma til 2;) 8. April ----------------------------------------- * ønske vil ha, jente 31, sandefjord, to jenter 6 og 2,5....termin 8 april :-) * Helene Harepus * Mayo (venter nr. 3) 9. April ----------------------------------------- * prinsesse fiona - 31 år, samboer, Ringerike, to gutter fra før på 5 og snart 8 (også litt usikker på dato, men regnet etter BIMs terminkalkulator) * marlau- 26år,samboer,narvik, dette er første-(usikker dato enda) 10. April --------------------------------------- * Nickoline - er 24 år, samboer, Haugesund, jente på snart 2 år fra før. * Trampe 79 - 27 år og gift, sør for Ålesund, jente på 4 og gut på snart 3 * Sara`s mamma, Emina, bor i drammen, jente på 19 mnd * OktoberMa-04, gift, gutt på 20 måneder fra før, Vestfold 11. April --------------------------------------- * LuLu:o), bor i Nittedal, venter nr 2, har et barn på 3 fra før. 12. April --------------------------------------- * snuppelise, venter nr to, har en gutt på snart 4, har prøvd og prøvd og prøvd å nå sittern. håper at dette går bra!!! * Kris- har en sønn fra før på 20 måneder.... ma i juni.. nå skal det gå bra!!! 13. April ---------------------------------------- * Veslejinta, 24 år fra Gjøvik. Samboer. Gravid for første gang og vi er kjempe glade. Regnet termin på BIM-kalkulator * Synne -26 år, gift, Haugalandet, jente på 15 mnd fra før.. (litt usikker på datoen, flytter ned her foreløbig..) 14. April ---------------------------------------- * Syduck venter nr.4. 15. April ------------------------------------- * EvaMa, 25 år, har en herli sønn på 4, samboer i Trondheim og har termin i midten av april ca 16. April -------------------------------------- 17. April --------------------------------------- * Peanut&me 23 år, mistet i 10.uke i juni. Peanut satt på 2. forsøk! * Rose-2 barnsmamma i april! *Helle23_m_spire. samboer, ingen barn fra før, prøvd i 14pp.. 18. April -------------------------------------- * Myggemamma (31 år, har ei jente på 2 år fra før) 19. April ------------------------------------ 20. April ---------------------------------- 21. April ------------------------------------ Gullet_venter_spire2 22. April ------------------------------------- 23. April ----------------------------------- 24. April -------------------------------- 25. April ------------------------------- 26. April ------------------------------- 27. April --------------------------------- 28. April ------------------------------- 29. April ---------------------------- 30. April Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5807325-ny-terminliste-for-april-2006-rettet-38/page/2/#findComment-5867244 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam73 Skrevet 9. august 2006 #27 Del Skrevet 9. august 2006 Er 33 år og har en sønn på 2 1/2 år. Termin med nr. 2 den 14 april. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5807325-ny-terminliste-for-april-2006-rettet-38/page/2/#findComment-5870346 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pilje Skrevet 9. august 2006 #28 Del Skrevet 9. august 2006 16 april!!Pilje 28 år,førstegangs fødende-Lykkelig!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5807325-ny-terminliste-for-april-2006-rettet-38/page/2/#findComment-5870756 Del på andre sider Flere delingsvalg…
amilo Skrevet 9. august 2006 #29 Del Skrevet 9. august 2006 *Amilo: Første barnet vårt har termin den 11.4.2007. Er 25 år og er gift med en på 27 år. Har prøvd lenge (1,5 år)så vi e utrolig glade for at dette endelig skulle skje. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5807325-ny-terminliste-for-april-2006-rettet-38/page/2/#findComment-5872344 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nickoline med 2 jenter Skrevet 10. august 2006 #30 Del Skrevet 10. august 2006 1. April -------------------------------------- * apriil_snarr??? 26,oslo,gutt på snart 6 jente på 7 mnd, venter nr 3 *Bea*, 26 år, venter mitt første barn *mia26, første gang, Oslo, 26 år gammel, skal føde på Rikshospitalet *lise27, 2 gutter på 9 og 3 fra før, skal føde på St.Olavs Hospital *Brummeline - hybelboer i magen, 29 år, gift og har en nydelig liten rakker på 15. mnd. Venter nr to *cricket, 30 år, har jente på 10 mnd, samboer 2. April -------------------------------- ------- * h3l3n jente 27,ålesund,gift,datter 2 år,venter nr to * vanndame70 36år,buskerud,gift, 3 barn 7,10,13. * Murre, 28 år, Bergen, gift og venter mitt første barn * kaa82, 24år, bergen, venter mitt føste barn * Meg,25 år, buskerud,gift, har en gutt på to fra før. * trebarn, har to gutter på 2 og 5 fra før * TussiLussi, har jente og gutt fra før på 6 og 4 3. April --------------------------------------- * Marre, Jente 28 år fra Oslo,samboer, ingen barn fra før * mamma til en stjerne+en spire,samboer,gutt født nov-04 4. April ------------------------------------ * Felicia §=(:§, Oslojente, 35, 2 skjønne barn fra før (12 og 2). * lali, jente 27 fra Karmøy. Samboer. jente som blir 2 i oktober fra før. * tyty 37 år Ingen barn fra før * håper på april baby. samboer, ingen barn fra før 5. April ------------------------------------- * *bebisjuk*, 20 år, samboer 24, venter mitt første barn på bursdagen min 6. April ------------------------------------- * Albertinemor, Skal føde ved St. Olavs Hospital 7. April ------------------------------------- * Hurra_69, venter sitt første barn * Snart mamma til 2;) 8. April ----------------------------------------- * ønske vil ha, jente 31, sandefjord, to jenter 6 og 2,5....termin 8 april :-) * Helene Harepus * Mayo (venter nr. 3) 9. April ----------------------------------------- * prinsesse fiona - 31 år, samboer, Ringerike, to gutter fra før på 5 og snart 8 (også litt usikker på dato, men regnet etter BIMs terminkalkulator) * marlau- 26år,samboer,narvik, dette er første-(usikker dato enda) 10. April --------------------------------------- * Trampe 79 - 27 år og gift, sør for Ålesund, jente på 4 og gut på snart 3 * Sara`s mamma, Emina, bor i drammen, jente på 19 mnd * OktoberMa-04, gift, gutt på 20 måneder fra før, Vestfold 11. April --------------------------------------- * LuLu:o), bor i Nittedal, venter nr 2, har et barn på 3 fra før. 12. April --------------------------------------- * snuppelise, venter nr to, har en gutt på snart 4, har prøvd og prøvd og prøvd å nå sittern. håper at dette går bra!!! * Kris- har en sønn fra før på 20 måneder.... ma i juni.. nå skal det gå bra!!! 13. April ---------------------------------------- * Veslejinta, 24 år fra Gjøvik. Samboer. Gravid for første gang og vi er kjempe glade. Regnet termin på BIM-kalkulator * Synne -26 år, gift, Haugalandet, jente på 15 mnd fra før.. (litt usikker på datoen, flytter ned her foreløbig..) 14. April ---------------------------------------- * Syduck venter nr.4. 15. April ------------------------------------- * EvaMa, 25 år, har en herli sønn på 4, samboer i Trondheim og har termin i midten av april ca 16. April -------------------------------------- 17. April --------------------------------------- * Peanut&me 23 år, mistet i 10.uke i juni. Peanut satt på 2. forsøk! * Rose-2 barnsmamma i april! *Helle23_m_spire. samboer, ingen barn fra før, prøvd i 14pp.. 18. April -------------------------------------- * Myggemamma (31 år, har ei jente på 2 år fra før) 19. April ------------------------------------ 20. April ---------------------------------- 21. April ------------------------------------ Gullet_venter_spire2 22. April ------------------------------------- 23. April ----------------------------------- 24. April -------------------------------- 25. April ------------------------------- 26. April ------------------------------- 27. April --------------------------------- 28. April ------------------------------- 29. April ---------------------------- 30. April Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5807325-ny-terminliste-for-april-2006-rettet-38/page/2/#findComment-5876673 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snupp72 Skrevet 10. august 2006 #31 Del Skrevet 10. august 2006 /8) 13:46 10.08.2006 1. April -------------------------------------- * apriil_snarr??? 26,oslo,gutt på snart 6 jente på 7 mnd, venter nr 3 *Bea*, 26 år, venter mitt første barn *mia26, første gang, Oslo, 26 år gammel, skal føde på Rikshospitalet *lise27, 2 gutter på 9 og 3 fra før, skal føde på St.Olavs Hospital *Brummeline - hybelboer i magen, 29 år, gift og har en nydelig liten rakker på 15. mnd. Venter nr to *cricket, 30 år, har jente på 10 mnd, samboer 2. April -------------------------------- ------- * h3l3n jente 27,ålesund,gift,datter 2 år,venter nr to * vanndame70 36år,buskerud,gift, 3 barn 7,10,13. * Murre, 28 år, Bergen, gift og venter mitt første barn * kaa82, 24år, bergen, venter mitt føste barn * Meg,25 år, buskerud,gift, har en gutt på to fra før. * trebarn, har to gutter på 2 og 5 fra før * TussiLussi, har jente og gutt fra før på 6 og 4 3. April --------------------------------------- * Marre, Jente 28 år fra Oslo,samboer, ingen barn fra før * mamma til en stjerne+en spire,samboer,gutt født nov-04 4. April ------------------------------------ * Felicia §=(:§, Oslojente, 35, 2 skjønne barn fra før (12 og 2). * lali, jente 27 fra Karmøy. Samboer. jente som blir 2 i oktober fra før. * tyty 37 år Ingen barn fra før * håper på april baby. samboer, ingen barn fra før 5. April ------------------------------------- * *bebisjuk*, 20 år, samboer 24, venter mitt første barn på bursdagen min 6. April ------------------------------------- * Albertinemor, Skal føde ved St. Olavs Hospital 7. April ------------------------------------- * Hurra_69, venter sitt første barn * Snart mamma til 2;) 8. April ----------------------------------------- * ønske vil ha, jente 31, sandefjord, to jenter 6 og 2,5....termin 8 april :-) * Helene Harepus * Mayo (venter nr. 3) 9. April ----------------------------------------- * prinsesse fiona - 31 år, samboer, Ringerike, to gutter fra før på 5 og snart 8 (også litt usikker på dato, men regnet etter BIMs terminkalkulator) * marlau- 26år,samboer,narvik, dette er første-(usikker dato enda) 10. April --------------------------------------- * Trampe 79 - 27 år og gift, sør for Ålesund, jente på 4 og gut på snart 3 * Sara`s mamma, Emina, bor i drammen, jente på 19 mnd * OktoberMa-04, gift, gutt på 20 måneder fra før, Vestfold 11. April --------------------------------------- * LuLu:o), bor i Nittedal, venter nr 2, har et barn på 3 fra før. 12. April --------------------------------------- * snuppelise, venter nr to, har en gutt på snart 4, har prøvd og prøvd og prøvd å nå sittern. håper at dette går bra!!! * Kris- har en sønn fra før på 20 måneder.... ma i juni.. nå skal det gå bra!!! * snupp72 gravid for første gang og gleden er stor.... 13. April ---------------------------------------- * Veslejinta, 24 år fra Gjøvik. Samboer. Gravid for første gang og vi er kjempe glade. Regnet termin på BIM-kalkulator * Synne -26 år, gift, Haugalandet, jente på 15 mnd fra før.. (litt usikker på datoen, flytter ned her foreløbig..) 14. April ---------------------------------------- * Syduck venter nr.4. 15. April ------------------------------------- * EvaMa, 25 år, har en herli sønn på 4, samboer i Trondheim og har termin i midten av april ca 16. April -------------------------------------- 17. April --------------------------------------- * Peanut&me 23 år, mistet i 10.uke i juni. Peanut satt på 2. forsøk! * Rose-2 barnsmamma i april! *Helle23_m_spire. samboer, ingen barn fra før, prøvd i 14pp.. 18. April -------------------------------------- * Myggemamma (31 år, har ei jente på 2 år fra før) 19. April ------------------------------------ 20. April ---------------------------------- 21. April ------------------------------------ Gullet_venter_spire2 22. April ------------------------------------- 23. April ----------------------------------- 24. April -------------------------------- 25. April ------------------------------- 26. April ------------------------------- 27. April --------------------------------- 28. April ------------------------------- 29. April ---------------------------- 30. April Nickoline 1 pp etter SA Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5807325-ny-terminliste-for-april-2006-rettet-38/page/2/#findComment-5876921 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lavero Skrevet 10. august 2006 #32 Del Skrevet 10. august 2006 9 april,den aller første,gleder oss:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5807325-ny-terminliste-for-april-2006-rettet-38/page/2/#findComment-5877078 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marit83 *06.06.09* Skrevet 10. august 2006 #33 Del Skrevet 10. august 2006 /8) 13:46 10.08.2006 1. April -------------------------------------- * apriil_snarr??? 26,oslo,gutt på snart 6 jente på 7 mnd, venter nr 3 *Bea*, 26 år, venter mitt første barn *mia26, første gang, Oslo, 26 år gammel, skal føde på Rikshospitalet *lise27, 2 gutter på 9 og 3 fra før, skal føde på St.Olavs Hospital *Brummeline - hybelboer i magen, 29 år, gift og har en nydelig liten rakker på 15. mnd. Venter nr to *cricket, 30 år, har jente på 10 mnd, samboer 2. April -------------------------------- ------- * h3l3n jente 27,ålesund,gift,datter 2 år,venter nr to * vanndame70 36år,buskerud,gift, 3 barn 7,10,13. * Murre, 28 år, Bergen, gift og venter mitt første barn * kaa82, 24år, bergen, venter mitt føste barn * Meg,25 år, buskerud,gift, har en gutt på to fra før. * trebarn, har to gutter på 2 og 5 fra før * TussiLussi, har jente og gutt fra før på 6 og 4 3. April --------------------------------------- * Marre, Jente 28 år fra Oslo,samboer, ingen barn fra før * mamma til en stjerne+en spire,samboer,gutt født nov-04 4. April ------------------------------------ * Felicia §=(:§, Oslojente, 35, 2 skjønne barn fra før (12 og 2). * lali, jente 27 fra Karmøy. Samboer. jente som blir 2 i oktober fra før. * tyty 37 år Ingen barn fra før * håper på april baby. samboer, ingen barn fra før 5. April ------------------------------------- * *bebisjuk*, 20 år, samboer 24, venter mitt første barn på bursdagen min 6. April ------------------------------------- * Albertinemor, Skal føde ved St. Olavs Hospital 7. April ------------------------------------- * Hurra_69, venter sitt første barn * Snart mamma til 2;) 8. April ----------------------------------------- * ønske vil ha, jente 31, sandefjord, to jenter 6 og 2,5....termin 8 april :-) * Helene Harepus * Mayo (venter nr. 3) 9. April ----------------------------------------- * prinsesse fiona - 31 år, samboer, Ringerike, to gutter fra før på 5 og snart 8 (også litt usikker på dato, men regnet etter BIMs terminkalkulator) * marlau- 26år,samboer,narvik, dette er første-(usikker dato enda) 10. April --------------------------------------- * Trampe 79 - 27 år og gift, sør for Ålesund, jente på 4 og gut på snart 3 * Sara`s mamma, Emina, bor i drammen, jente på 19 mnd * OktoberMa-04, gift, gutt på 20 måneder fra før, Vestfold 11. April --------------------------------------- * LuLu:o), bor i Nittedal, venter nr 2, har et barn på 3 fra før. 12. April --------------------------------------- * snuppelise, venter nr to, har en gutt på snart 4, har prøvd og prøvd og prøvd å nå sittern. håper at dette går bra!!! * Kris- har en sønn fra før på 20 måneder.... ma i juni.. nå skal det gå bra!!! * snupp72 gravid for første gang og gleden er stor.... 13. April ---------------------------------------- * Veslejinta, 24 år fra Gjøvik. Samboer. Gravid for første gang og vi er kjempe glade. Regnet termin på BIM-kalkulator * Synne -26 år, gift, Haugalandet, jente på 15 mnd fra før.. (litt usikker på datoen, flytter ned her foreløbig..) 14. April ---------------------------------------- * Syduck venter nr.4. 15. April ------------------------------------- * EvaMa, 25 år, har en herli sønn på 4, samboer i Trondheim og har termin i midten av april ca 16. April -------------------------------------- 17. April --------------------------------------- * Peanut&me 23 år, mistet i 10.uke i juni. Peanut satt på 2. forsøk! * Rose-2 barnsmamma i april! *Helle23_m_spire. samboer, ingen barn fra før, prøvd i 14pp.. 18. April -------------------------------------- * Myggemamma (31 år, har ei jente på 2 år fra før) 19. April ------------------------------------ 20. April ---------------------------------- 21. April ------------------------------------ Gullet_venter_spire2 22. April ------------------------------------- 23. April ----------------------------------- 24. April -------------------------------- Marit 23 år, gullskatt nr 2 er ventet 25. April ------------------------------- 26. April ------------------------------- 27. April --------------------------------- 28. April ------------------------------- 29. April ---------------------------- 30. April Nickoline 1 pp etter SA Snupp72 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5807325-ny-terminliste-for-april-2006-rettet-38/page/2/#findComment-5877915 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marit83 *06.06.09* Skrevet 10. august 2006 #34 Del Skrevet 10. august 2006 1. April -------------------------------------- apriil_snarr??? 26,oslo,gutt på snart 6 jente på 7 mnd, venter nr 3 Bea*, 26 år, venter mitt første barn mia26, første gang, Oslo, 26 år gammel, skal føde på Rikshospitalet lise27, 2 gutter på 9 og 3 fra før, skal føde på St.Olavs Hospital 2. April -------------------------------- ------- h3l3n jente 27,ålesund,gift,datter 2 år,venter nr to vanndame70 36år,buskerud,gift, 3 barn 7,10,13. Murre, 28 år, Bergen, gift og venter mitt første barn kaa82, 24år, bergen, venter mitt føste barn Meg,25 år, buskerud,gift, har en gutt på to fra før. trebarn, har to gutter på 2 og 5 fra før TussiLussi, har jente og gutt fra før på 6 og 4 3. April --------------------------------------- Marre, Jente 28 år fra Oslo,samboer, ingen barn fra før Mamsits, 35 år fra Vestfold, gift, en gutt på 3 år fra før mamma til en stjerne+en spire,samboer,gutt født nov-04 4. April ------------------------------------ Felicia §=(:§, Oslojente, 35, 2 skjønne barn fra før (12 og 2). lali, jente 27 fra Karmøy. Samboer. jente som blir 2 i oktober fra før. tyty 37 år Ingen barn fra før håper på april baby. samboer, ingen barn fra før 5. April ------------------------------------- 6. April ------------------------------------- Albertinemor, Skal føde ved St. Olavs Hospital 7. April ------------------------------------- Hurra_69, venter sitt første barn 8. April ----------------------------------------- ønske vil ha, jente 31, sandefjord, to jenter 6 og 2,5....termin 8 april :-) Helene Harepus Mayo (venter nr. 3) 9. April ----------------------------------------- prinsesse fiona - 31 år, samboer, Ringerike, to gutter fra før på 5 og snart 8 (også litt usikker på dato, men regnet etter BIMs terminkalkulator) 10. April --------------------------------------- Nickoline - er 24 år, samboer, Haugesund, jente på snart 2 år fra før. Synne -26 år, gift, Haugalandet, jente på 15 mnd fra før.. (litt usikker på datoen, men står her foreløbig..) Trampe 79 - 27 år og gift, sør for Ålesund, jente på 4 og gut på snart 3 Sara`s mamma, Emina, bor i drammen, jente på 19 mnd 11. April --------------------------------------- 12. April --------------------------------------- snuppelise, venter nr to, har en gutt på snart 4, har prøvd og prøvd og prøvd å nå sittern. håper at dette går bra!!! 13. April ---------------------------------------- 14. April ---------------------------------------- ·:*:· ·:*:·♥Nickie♥·:*:· ·:*:· mitt andre. har en sønn fra før på 10 måneder! 15. April ------------------------------------- EvaMa, 25 år, har en herli sønn på 4, samboer i Trondheim og har termin i midten av april ca 16. April -------------------------------------- 17. April --------------------------------------- 18. April -------------------------------------- 19. April ------------------------------------ 20. April ---------------------------------- 21. April ------------------------------------ 22. April ------------------------------------- 23. April ----------------------------------- 24. April -------------------------------- Endelig kommer andremann Marit 23 år 25. April ------------------------------- 26. April ------------------------------- 27. April --------------------------------- 28. April ------------------------------- 29. April ---------------------------- 30. April --------------------------------- Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5807325-ny-terminliste-for-april-2006-rettet-38/page/2/#findComment-5877938 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. august 2006 #35 Del Skrevet 14. august 2006 1. April -------------------------------------- apriil_snarr??? 26,oslo,gutt på snart 6 jente på 7 mnd, venter nr 3 Bea*, 26 år, venter mitt første barn mia26, første gang, Oslo, 26 år gammel, skal føde på Rikshospitalet lise27, 2 gutter på 9 og 3 fra før, skal føde på St.Olavs Hospital 2. April -------------------------------- ------- h3l3n jente 27,ålesund,gift,datter 2 år,venter nr to vanndame70 36år,buskerud,gift, 3 barn 7,10,13. Murre, 28 år, Bergen, gift og venter mitt første barn kaa82, 24år, bergen, venter mitt føste barn Meg,25 år, buskerud,gift, har en gutt på to fra før. trebarn, har to gutter på 2 og 5 fra før TussiLussi, har jente og gutt fra før på 6 og 4 3. April --------------------------------------- Marre, Jente 28 år fra Oslo,samboer, ingen barn fra før Mamsits, 35 år fra Vestfold, gift, en gutt på 3 år fra før mamma til en stjerne+en spire,samboer,gutt født nov-04 4. April ------------------------------------ Felicia §=(:§, Oslojente, 35, 2 skjønne barn fra før (12 og 2). lali, jente 27 fra Karmøy. Samboer. jente som blir 2 i oktober fra før. tyty 37 år Ingen barn fra før håper på april baby. samboer, ingen barn fra før 5. April ------------------------------------- 6. April ------------------------------------- Albertinemor, Skal føde ved St. Olavs Hospital 7. April ------------------------------------- Hurra_69, venter sitt første barn 8. April ----------------------------------------- ønske vil ha, jente 31, sandefjord, to jenter 6 og 2,5....termin 8 april :-) Helene Harepus Mayo (venter nr. 3) 9. April ----------------------------------------- prinsesse fiona - 31 år, samboer, Ringerike, to gutter fra før på 5 og snart 8 (også litt usikker på dato, men regnet etter BIMs terminkalkulator) 10. April --------------------------------------- Nickoline - er 24 år, samboer, Haugesund, jente på snart 2 år fra før. Synne -26 år, gift, Haugalandet, jente på 15 mnd fra før.. (litt usikker på datoen, men står her foreløbig..) Trampe 79 - 27 år og gift, sør for Ålesund, jente på 4 og gut på snart 3 Sara`s mamma, Emina, bor i drammen, jente på 19 mnd 11. April --------------------------------------- 12. April --------------------------------------- snuppelise, venter nr to, har en gutt på snart 4, har prøvd og prøvd og prøvd å nå sittern. håper at dette går bra!!! 13. April ---------------------------------------- 14. April ---------------------------------------- ·:*:· ·:*:·♥Nickie♥·:*:· ·:*:· mitt andre. har en sønn fra før på 10 måneder! 15. April ------------------------------------- EvaMa, 25 år, har en herli sønn på 4, samboer i Trondheim og har termin i midten av april ca 16. April -------------------------------------- 17. April --------------------------------------- 18. April -------------------------------------- 19. April ------------------------------------ 20. April ---------------------------------- Smiley :-))) med spire i magen. Har en sønn på 10 mnd fra før. Føde på sus eller kk. 21. April ------------------------------------ 22. April ------------------------------------- 23. April ----------------------------------- 24. April -------------------------------- Endelig kommer andremann Marit 23 år 25. April ------------------------------- 26. April ------------------------------- 27. April --------------------------------- 28. April ------------------------------- 29. April ---------------------------- 30. April --------------------------------- Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5807325-ny-terminliste-for-april-2006-rettet-38/page/2/#findComment-5918728 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selja med oktober-pike Skrevet 14. august 2006 #36 Del Skrevet 14. august 2006 1. April -------------------------------------- apriil_snarr??? 26,oslo,gutt på snart 6 jente på 7 mnd, venter nr 3 Bea*, 26 år, venter mitt første barn mia26, første gang, Oslo, 26 år gammel, skal føde på Rikshospitalet lise27, 2 gutter på 9 og 3 fra før, skal føde på St.Olavs Hospital 2. April -------------------------------- ------- h3l3n jente 27,ålesund,gift,datter 2 år,venter nr to vanndame70 36år,buskerud,gift, 3 barn 7,10,13. Murre, 28 år, Bergen, gift og venter mitt første barn kaa82, 24år, bergen, venter mitt føste barn Meg,25 år, buskerud,gift, har en gutt på to fra før. trebarn, har to gutter på 2 og 5 fra før TussiLussi, har jente og gutt fra før på 6 og 4 3. April --------------------------------------- Marre, Jente 28 år fra Oslo,samboer, ingen barn fra før Mamsits, 35 år fra Vestfold, gift, en gutt på 3 år fra før mamma til en stjerne+en spire,samboer,gutt født nov-04 4. April ------------------------------------ Felicia §=(:§, Oslojente, 35, 2 skjønne barn fra før (12 og 2). lali, jente 27 fra Karmøy. Samboer. jente som blir 2 i oktober fra før. tyty 37 år Ingen barn fra før håper på april baby. samboer, ingen barn fra før 5. April ------------------------------------- 6. April ------------------------------------- Albertinemor, Skal føde ved St. Olavs Hospital 7. April ------------------------------------- Hurra_69, venter sitt første barn 8. April ----------------------------------------- ønske vil ha, jente 31, sandefjord, to jenter 6 og 2,5....termin 8 april :-) Helene Harepus Mayo (venter nr. 3) 9. April ----------------------------------------- prinsesse fiona - 31 år, samboer, Ringerike, to gutter fra før på 5 og snart 8 (også litt usikker på dato, men regnet etter BIMs terminkalkulator) 10. April --------------------------------------- Nickoline - er 24 år, samboer, Haugesund, jente på snart 2 år fra før. Synne -26 år, gift, Haugalandet, jente på 15 mnd fra før.. (litt usikker på datoen, men står her foreløbig..) Trampe 79 - 27 år og gift, sør for Ålesund, jente på 4 og gut på snart 3 Sara`s mamma, Emina, bor i drammen, jente på 19 mnd 11. April --------------------------------------- 12. April --------------------------------------- snuppelise, venter nr to, har en gutt på snart 4, har prøvd og prøvd og prøvd å nå sittern. håper at dette går bra!!! 13. April ---------------------------------------- 14. April ---------------------------------------- ·:*:· ·:*:·♥Nickie♥·:*:· ·:*:· mitt andre. har en sønn fra før på 10 måneder! 15. April ------------------------------------- EvaMa, 25 år, har en herli sønn på 4, samboer i Trondheim og har termin i midten av april ca 16. April -------------------------------------- 17. April --------------------------------------- 18. April -------------------------------------- 19. April ------------------------------------ 20. April ---------------------------------- Smiley :-))) med spire i magen. Har en sønn på 10 mnd fra før. Føde på sus eller kk. 21. April ------------------------------------ 22. April ------------------------------------- 23. April ----------------------------------- 24. April -------------------------------- Endelig kommer andremann Marit 23 år 25. April ------------------------------- Selja, forlovet, første barn :-) 26. April ------------------------------- 27. April --------------------------------- 28. April ------------------------------- 29. April ---------------------------- 30. April --------------------------------- Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5807325-ny-terminliste-for-april-2006-rettet-38/page/2/#findComment-5921376 Del på andre sider Flere delingsvalg…
milva76 Skrevet 14. august 2006 #37 Del Skrevet 14. august 2006 1. April -------------------------------------- apriil_snarr??? 26,oslo,gutt på snart 6 jente på 7 mnd, venter nr 3 Bea*, 26 år, venter mitt første barn mia26, første gang, Oslo, 26 år gammel, skal føde på Rikshospitalet lise27, 2 gutter på 9 og 3 fra før, skal føde på St.Olavs Hospital 2. April -------------------------------- ------- h3l3n jente 27,ålesund,gift,datter 2 år,venter nr to vanndame70 36år,buskerud,gift, 3 barn 7,10,13. Murre, 28 år, Bergen, gift og venter mitt første barn kaa82, 24år, bergen, venter mitt føste barn Meg,25 år, buskerud,gift, har en gutt på to fra før. trebarn, har to gutter på 2 og 5 fra før TussiLussi, har jente og gutt fra før på 6 og 4 3. April --------------------------------------- Marre, Jente 28 år fra Oslo,samboer, ingen barn fra før Mamsits, 35 år fra Vestfold, gift, en gutt på 3 år fra før mamma til en stjerne+en spire,samboer,gutt født nov-04 4. April ------------------------------------ Felicia §=(:§, Oslojente, 35, 2 skjønne barn fra før (12 og 2). lali, jente 27 fra Karmøy. Samboer. jente som blir 2 i oktober fra før. tyty 37 år Ingen barn fra før håper på april baby. samboer, ingen barn fra før 5. April ------------------------------------- 6. April ------------------------------------- Albertinemor, Skal føde ved St. Olavs Hospital 7. April ------------------------------------- Hurra_69, venter sitt første barn 8. April ----------------------------------------- ønske vil ha, jente 31, sandefjord, to jenter 6 og 2,5....termin 8 april :-) Helene Harepus Mayo (venter nr. 3) 9. April ----------------------------------------- prinsesse fiona - 31 år, samboer, Ringerike, to gutter fra før på 5 og snart 8 (også litt usikker på dato, men regnet etter BIMs terminkalkulator) 10. April --------------------------------------- Nickoline - er 24 år, samboer, Haugesund, jente på snart 2 år fra før. Synne -26 år, gift, Haugalandet, jente på 15 mnd fra før.. (litt usikker på datoen, men står her foreløbig..) Trampe 79 - 27 år og gift, sør for Ålesund, jente på 4 og gut på snart 3 Sara`s mamma, Emina, bor i drammen, jente på 19 mnd 11. April --------------------------------------- 12. April --------------------------------------- snuppelise, venter nr to, har en gutt på snart 4, har prøvd og prøvd og prøvd å nå sittern. håper at dette går bra!!! 13. April ---------------------------------------- 14. April ---------------------------------------- ·:*:· ·:*:·♥Nickie♥·:*:· ·:*:· mitt andre. har en sønn fra før på 10 måneder! 15. April ------------------------------------- EvaMa, 25 år, har en herli sønn på 4, samboer i Trondheim og har termin i midten av april ca 16. April -------------------------------------- 17. April --------------------------------------- 18. April -------------------------------------- 19. April ------------------------------------ 20. April ---------------------------------- Smiley :-))) med spire i magen. Har en sønn på 10 mnd fra før. Føde på sus eller kk. 21. April ------------------------------------ 22. April ------------------------------------- 23. April ----------------------------------- 24. April -------------------------------- Endelig kommer andremann Marit 23 år 25. April ------------------------------- Selja, forlovet, første barn :-) Milva76 med aprilbaby 26. April ------------------------------- 27. April --------------------------------- 28. April ------------------------------- 29. April ---------------------------- 30. April --------------------------------- Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5807325-ny-terminliste-for-april-2006-rettet-38/page/2/#findComment-5921446 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanten Skrevet 14. august 2006 #38 Del Skrevet 14. august 2006 1. April -------------------------------------- apriil_snarr??? 26,oslo,gutt på snart 6 jente på 7 mnd, venter nr 3 Bea*, 26 år, venter mitt første barn mia26, første gang, Oslo, 26 år gammel, skal føde på Rikshospitalet lise27, 2 gutter på 9 og 3 fra før, skal føde på St.Olavs Hospital 2. April -------------------------------- ------- h3l3n jente 27,ålesund,gift,datter 2 år,venter nr to vanndame70 36år,buskerud,gift, 3 barn 7,10,13. Murre, 28 år, Bergen, gift og venter mitt første barn kaa82, 24år, bergen, venter mitt føste barn Meg,25 år, buskerud,gift, har en gutt på to fra før. trebarn, har to gutter på 2 og 5 fra før TussiLussi, har jente og gutt fra før på 6 og 4 3. April --------------------------------------- Marre, Jente 28 år fra Oslo,samboer, ingen barn fra før Mamsits, 35 år fra Vestfold, gift, en gutt på 3 år fra før mamma til en stjerne+en spire,samboer,gutt født nov-04 4. April ------------------------------------ Felicia §=(:§, Oslojente, 35, 2 skjønne barn fra før (12 og 2). lali, jente 27 fra Karmøy. Samboer. jente som blir 2 i oktober fra før. tyty 37 år Ingen barn fra før håper på april baby. samboer, ingen barn fra før 5. April ------------------------------------- 6. April ------------------------------------- Albertinemor, Skal føde ved St. Olavs Hospital 7. April ------------------------------------- Hurra_69, venter sitt første barn 8. April ----------------------------------------- ønske vil ha, jente 31, sandefjord, to jenter 6 og 2,5....termin 8 april :-) Helene Harepus Mayo (venter nr. 3) 9. April ----------------------------------------- prinsesse fiona - 31 år, samboer, Ringerike, to gutter fra før på 5 og snart 8 (også litt usikker på dato, men regnet etter BIMs terminkalkulator) 10. April --------------------------------------- Nickoline - er 24 år, samboer, Haugesund, jente på snart 2 år fra før. Synne -26 år, gift, Haugalandet, jente på 15 mnd fra før.. (litt usikker på datoen, men står her foreløbig..) Trampe 79 - 27 år og gift, sør for Ålesund, jente på 4 og gut på snart 3 Sara`s mamma, Emina, bor i drammen, jente på 19 mnd Vanten - 27 år, har samboer, nytt hus i Elverum och væntar vårt førsta barn. 11. April --------------------------------------- 12. April --------------------------------------- snuppelise, venter nr to, har en gutt på snart 4, har prøvd og prøvd og prøvd å nå sittern. håper at dette går bra!!! 13. April ---------------------------------------- 14. April ---------------------------------------- ·:*:· ·:*:·♥Nickie♥·:*:· ·:*:· mitt andre. har en sønn fra før på 10 måneder! 15. April ------------------------------------- EvaMa, 25 år, har en herli sønn på 4, samboer i Trondheim og har termin i midten av april ca 16. April -------------------------------------- 17. April --------------------------------------- 18. April -------------------------------------- 19. April ------------------------------------ 20. April ---------------------------------- 21. April ------------------------------------ 22. April ------------------------------------- 23. April ----------------------------------- 24. April -------------------------------- 25. April ------------------------------- 26. April ------------------------------- 27. April --------------------------------- 28. April ------------------------------- 29. April ---------------------------- 30. April --------------------------------- Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5807325-ny-terminliste-for-april-2006-rettet-38/page/2/#findComment-5921632 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #39 Del Skrevet 21. august 2006 . Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5807325-ny-terminliste-for-april-2006-rettet-38/page/2/#findComment-6017336 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå