Gå til innhold

Babywatcher


Mi tesoro *220307* *101109*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

den kan man høre hjertelyden til fosteret med.. rundt uke 12-13 kan man høre noe(tror det var rundt den tiden)

 

den koster rundt 1200,-som jeg så på nettsiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen er kjempeheldige og kan høre hjertelyden tidligere enn uke 12, mens noen ikke hører noe før senere..=)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og... det finnes flere andre dopplere... jeg har kjøpt meg en på ebay til ca 450,-inkl frakt.

Med den kan du også ta opp hjertelyden slik at du kan sende på mail f.eks... eller ta opp din egen hjertelyd og spille av for babyen etter fødselen ( skal visst være beroligende for den lille)

 

Apparatet heter angelsounds, men jeg har ikke fått det enda.. så vet ikke hvor godt det fungerer...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt Babywatcher under store deler av svangerskapet.

Syns i utgangspunktet den var litt dyr, så jeg kjøpte den Angelsounds apperatet først. Men vi fant ikke noe hjerteaktivitet med den. Leste litt om den, og fant ut at den passer best når du er 20-22 uker på vei.

Har vært storfornøyd med min Babywather. Kunne høre hjertet allerede fra rundt uke 12.

Maskinen er tilnærmet lik den jordmor/lege bruker på kontrollene. Du fører dopleren over magen, og får opp hjerteaktiviteten på babyen på en liten skjerm.

Jeg er nå føde-klar (går på overtid) så jeg har ikke brukt for min BW lenger. Har lagt den ut på Finn.no

 

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=8061624&sid=1aEE1gM7E506534&pos=2&tot=5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...