Gå til innhold

August: Modningsrier her i gården

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt hos frisøren i dag og begynte å kjenne mens smerte (noe jeg hadde glemt ut hvordan føltes). Så ble det verre og verre....ringte til føde avd. og fikk vite at jeg hadde begynt å få modningsrier. Nå har det vært veldig rolig i mange timer - håper det starter opp igjen snart - NÅ ER JEG KLAR. likte ikke å bli "lurt" med disse modningsriene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei.

Jeg har hatt sånne "rier" de to siste nettene..Når jeg endelig har følt at det starter et mønster har dei dabba av og blitt til litt murring. Og på dagtid har det forsatt å murre og tatt seg opp til vonde rier ved legge tid. Håper for din del at dine kanskje funker bedre..

Lykke til=)

Skrevet

Jeg har hatt dette av og på i halvannen uke nå...! Så ikke gå å vent at fødselen skal starte pga dette...

Ikke for å skuffe deg, kan jo være annerledes for deg!

Skrevet

Har termin søndag og har også sånne mensmurringer,kjedelig! Men lurer på om babyen er rolig? Min har vært veldig rolig hele dagen,lurer på om jeg bør ringe jm i mårra hvis det ikke blir mer action der inne...?

Skrevet

Er skuffet nå. Har ikke hatt noe vondt siden kl 17 tiden. Jeg håpet jeg virkelig at det ville gå over i ordentlige rier. Var så klar. klarer jo fanken meg ikke å sove. Har time hos legen på mandag - noe ok å se frem til iallefall.....de modningsriene kan bare holde seg helt borte synes nå jeg . så kan jeg gå rett på de ordentlige og at vannet eventuelt går. takk for svarene.

Skrevet

Huffda. Håper du fikk sove til slutt i natt! Skal krysse fingrene for at de ordentlige riene starter opp på deg i dag:)

Skrevet

Babyen var rolig i går hos meg også. Jeg kjente bevegelser, men roligere enn før tror jeg (uff, er så vanskelig å vurdere). Jeg skal til legen på kontroll i dag, så tenkte å spørre litt da.

Det er bedre å kontakte jm noen ganger for mye enn en gang for lite, så jeg ville ringt jm hvis babyen din er like rolig i dag!

Skrevet

jeg merker godt nå fra dag til dag mengde aktivitet. Har jeg en rolig dag så har hun en roligere dag. men ja å kontakte jm eller føden en gang for mye enn en gang for lite.

Når har du tasselusken termin?

Skrevet

Jeg hadde termin 29.juli. Så 6 dager overtid nå....

Skrevet

Den rolige dagen min i går gikk fort over..Ble mye aktivitet i går kveld og en del rier. Så jeg tenkte- NÅ skjer det noe, så jeg la meg i håp om å våkne i natt med sterkere rier,men den gang ei! Jeg sov som en stein helt til kl 11 i dag og har bare fått litt kynnere nå til kvelden, men det er mye liv i dag hvertfall:)

Skrevet

Sitter her med lettere menssmerter og kynnere til tusen sjøl.. hatt nesten konstante kynnere i 1 døgn, snakka me føden nettopp og hu kalte det modningsrier.. urettferdig, vil ha fødsel jeg. ikke mer juks, hodet var festa for 14 dager sia og modningen var igang da.. men baby var ikke å se..

jaja, han kommer vel snart får jeg håpe..

Skrevet

Mnjaaaaaa...

me e spente her i gåren og.....

thihi.... ;-)

"ha en fin dag"

thihihiihiiii....

hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...