Gå til innhold

Det går fillevegen med amminga her. Kor mykje mme må han ha? (8 mnd)

Anbefalte innlegg

Trudde eg skulle klare å amme litt lenger, men mini er rett og slett ikkje interessert (ei problemstilling eg må tilstå at eg trudde var oppdikta, men som er heilt reell her i huset).

No ser det rett og slett ut til at eg må satse på å dekkje mjølkebehovet hans med mme (ikkje meininga å fornærme andre mme-gjevarar her!), og så heller spe på med mm i maten hans. Så då er mitt dumme spørsmål: kor mykje mme treng ein 8 månader gammal baby pr dag? No får han to flasker dei dagane pappaen står opp med han, éi flaske dei dagane eg står opp - då ammar eg han litt om morgonen, men han vil nesten ikkje ha noko:(.

Så, de som gir mme til babyar på hans alder: kor mykje får dei?

Fortsetter under...

argh...eg har sjølvsagt Småtroll mme (han ELSKAR det, eg vert heilt sjalu), og der er det ikkje noka slik oversikt. Får kome meg på butikk i morgon og smugkike på ein NAN-pakke...

Vel. Min på 8.5 mnd har helt siden han var 6 mnd fått 240 ml vann + da de 8 skjeene med pulvet. Noen unger drikker 180 og noen drikker 240++. Det er bare å teste ut det. Han spiser vel annen mat enn kun melk? Hvis han gjør det så kan du erstatte kun et av måltidene med mme og enten gi litt mme ved siden av den andre maten evt gi to måltider med mme (f.x morgen og kveld).

Jeg mener det er en halv liter de skal ha for dagen nå når de er så store.

Har det vart lenge at han har vært uinteressert? Minien min var litt sånn i en halvannen ukes tid da han var rundt 7 måneder. Hadde han kunnet løpe så hadde han gjort nettopp det hver gang jeg dristet meg til å nevne puppen. Han var rett og slett ikke interessert i kjedelig MM når det var så mye annet spennende å smake på. Så da ammet jeg mest på natten.

Men det gikk plutselig over, så ville han ha pupp igjen. Kanskje det vil gå over hos dere også?

Jeg ammet forresten nesten aldri liggende før, men for noen uker siden gjorde jeg det en dag, og nå er det tydelig at han helst vil bli ammet liggende (tror han føler seg mer fri da, og kan sprelle med armer og bein i vildens sky..).

Annonse

Takk for svar.

Han har vorte gradvis mindre interessert etterkvart som han har fått meir fast føde. Til no har han framleis villa hatt ein liten skvett før kvar lur på dagtid (søv tre gongar), pluss om morgonen og litt om kvelden. Men dei siste par-tre vekene har det vore to supar og ferdig med det. I tillegg søv han heile natta no, og når han vaknar i halv seks-tida er det ein miniskvett med mjølk og så er han klar for dagen. Så eg ser ingen veg tilbake, føler verkeleg at eg har prøvd alt for å halde i gong amminga. Men eg kan jo ikkje lenke han fast til puppen, heller.

Vel...eg får ta til å gi han ei flaske om morgoenen, eg òg, når det er eg som står opp med han. Då vert det ein halv liter pr dag, det skulle dekkje kalsiumbehovet hans. Og så får eg snike i han litt mm i middagen og grauten, iallfall så lenge eg framleis har litt mjølk.

Har inga hensikt å amme han liggande, forresten...då stikk han av! Her er det babygrepet som gjeld viss eg skal få i han nokre dropar:).

Min kuttet med mm til kun litt morgen og kveld når hun var 9 mnd.

Jeg snakket med helsestasjonen og de sa at jeg ikke skulle begyne med mme og at det var helt naturlig at de drakk mindre av mm når de begynte med vanlig mat. Og det er jo mme pulver i grøtene så det var nok. Kun vann å drikke var nok. Til vi skal begyne med melk når hun er 1 år.

Dette er helt normalt, du trenger ikke nødvendigvis begynne med mme hvis han spiser godt ellers. De fleste jeg kjenner ammer bare litt morgen og kveld fra ca. denne perioden - ellers vann og drikke og fast føde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...