Gå til innhold

Legger det inn her også...bekymringer....

Anbefalte innlegg

Er 23 uker på vei i mårra,og i flere uker nå,fram til uke 22,så har jeg kjent veldig bra med liv,dagen lang nesten,og særlig på kvelden.

Sikkelig kraftige spark/rundkast også.

Men,i 4-5 dager nå så har det vært mye roligere.Kjenner liv,og noen kraftige rundkast innimellom,men ikke så mye liv som det har vært.

Jeg var overrasket til å begynne med over at ungen var så aktiv,da førstemann var så rolig.Men,nå har det altså roet seg.....

Vet at man kan ha rolige dager innimellom,men det virker nesten som om ungen har snudd fra å være aktiv til å bli rolig....og det bekymrer meg....

Hva kan grunnen til dette være?Kan det være at hun har begynt å sove nå,og sover en del?

Og er det normalt at det snur sånn?

Håper noen er snille å og vil svare meg,og kanskje gi meg noen forklaringer....

Blir så sliten av å bekymre meg...både for den i magen og eldstemann som skal undersøkes på sykehuset snart:(

Fortsetter under...

Jeg er i uke 22 i dag, og jeg har det akkurat slik. Drakk cola i sted, og da ble junior litt aktiv en stund. Livmoren er fortsatt veldig stor til ungen, så den har god plass å bevege seg på. Den kan "gjemme" seg litt også. Det er først fra ca uke 27-28 at det er en "regel" at vi skal kjenne liv hver dag. Det er ikke alle so kjenner liv i det hele tatt før uke 20-23. Så alt er nok helt bra skal du se. Kanskje du bekymrer deg litt for tiden, både for babyen og eldstemann, og det kan påvirke ungen litt. Du kan jo dra til jordmor for å høre hjertelyd for å bli roligere da:-)

Håper alt går bra med begge ungene. Det gjør det helt sikkert skal du se:-)

Jeg er liksom ikke så glad i å oppsøke lege/jordmor jeg da,når det ikke er helt krise liksom.

Skal se det ann til over helga,og prøve å roe meg med at jeg faktisk kjenner liv hver dag.

Det kan vel være mange grunner til at det har blitt roligere,men bekymret blir jeg uansett....

Skulle gjerne likt å hatt UL en gang i uka:)

Hei du!! så rart, jeg har bekymret meg for det smme i dag! siden lørdag har jeg kjent masse med liv hver eneste dag mange ganger om dagen, men i dag har det vært så stille og rolig at jeg blir helt bekymret...... kjenner han jo, men ikke på samme måte som før :-(

er 20+3 i dag.

men det har vel mye å si hvordan de ligger inni der også vel, legen sa sist at om han legger seg med ryggen ut mot magen vil man kjenne mye mindre.....

Er det ikke det ene så er det det andre, alltid noe å bekymre seg for!

lykke til i alle fall, alt er helt sikkert normalt... men det er ikke noe gøy å gæ å tenke og bekymre seg, jeg vet :o)

Godt det er fler:o)

Ja,er kjedelig å bekymre seg sånn....er veldig fristet til å ringe føden i mårra,bare for å berolige meg selv.Men,jeg føler meg sååååååå teit,ettersom jeg ikke er lenger på vei liksom.For det er jo normalt....sier de:)

Men,klarer liksom ikke å roe meg før jeg har fått bekreftet at alt er ok....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...