Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sist jeg var gravid testet jeg 2 dager før IKM, men da må det sies at jeg hadde litt grunn for det også da. Det var nyttårsaften og jeg ville gjerne vit eom jeg kunne drikke eller ikke, og så klart holdt jeg på å dø av nyskgjerrighet ;-) Fikk så vidt positivt resultat den gang, måtte vente 4 min på streken og når den kom kunne den bare så vidt skimtes...

Uansett, nå går det mot ny IKM og jeg tror ikke jeg er gravid, men jeg klør likevel i fingrene etter å teste med QR'en jeg har i skapet. Men gjør det ikke så klart, den er jo dømt til å bli nagativ uansett siden IKM er neste tirsdag/onsdag en gang...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5806729-hvorfor-er-vi-s%C3%A5-ut%C3%A5lmodige/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe jeg vet hvordan det er! Sist gang jeg ble gravid, måtte jeg stå opp på natten til ikm dagen for å finne ut av det...klarte ikke sove!

Denne gangen kjøpte jeg meg kun el-tester og ingen graviditetstest, dette litt fordi at jeg lovet meg selv at jeg skulle ikke teste før jeg var to uker over ikm dagen!!!! Dette var min kjære vitne på! Jeg har også lovet han å ikke stresse så mye, men han vet at jeg sitter her mye og han vet dere er så og si de eneste vennene mine i samme situasjon!

Jeg har en uke igjen til ikm dagen....det er uutholdelig! Så vet jeg at jeg produserer hcg sent...viste ikke skikkelig positiv før ca en uke etter ikm.

Nå tror jeg at jeg er gravid (igjen), og ser på puppene mine hver gang jeg er på badet, smiler hver gang jeg tror jeg kjenner murringer og leter etter alt av andre symptomer!

Vet ikke hvordan jeg skal klare evt. å vente to uker til etter ikm....kanskje jeg ender opp med å ta den i all hemmelighet??? Jeg har ikke tålmodighet til dette....er jo såååååå nysgjerrig av natur!!!! Blir skikkelig kilen i magen av å tenke på dette!!!

Er du sikker på at du produserer sent? Jeg fikk ikke positiv test før nesten en uke over IKM med nr 1, men da altså positiv 2 dager før med nr 2, så kanskje dette varierer fra gang til gang også? ps, du vet vel at du kan teste etter graviditet med el tester også? Nå sist (da jeg mistet) så testet jeg mye mer positivt med el-testen enn med grav-testen...

Jeg vet utrolig godt hvordan dette er, og forstår heller ikke hvorfor jeg er så utolmodig....

jeg er på dag 26, har 31 dagers syklus og SKAL teste i morgen. Vet jeg kommer til å få negativ, men fikk positivt på dag 27 forrige gang...-det er lov å håpe. Tror nok ikke jeg blir skuffet om jeg får negativt fordi det er 4 dager før ikm, men det er lov å håpe at en blir positivt....

Skal ikke bruke dyr test da, skal bruke en sånn billigtest. har egentlig ingen tro på at jeg er gravid, men har likevel litt håp da jeg lurer på om jeg kan ha hatt en festeblødning.....

Skulle hatt tanta på besøk i går, og hun er ennå ikke kommet, og ingen tegn til henne heller. Men jeg har ennå ikke testet. :)

Men dersom hun ikke er kommet til i morgen tror jeg at jeg må på apoteket en tur. ;)

Jeg er 99% sikker på at testen blir negativ, og at tanta kommer, så jeg har ikke så lyst til å få flere negative tester enn nødvendig, det blir sikkert nok av de etterhvert..

Men jeg er selvfølgelig nysgjerrig og veldig spent!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...