Gå til innhold

Oktober: Har kjøpt ny vogn!! ;o))

Anbefalte innlegg

Har ei Simo kombi som jeg er super fornøyd med, men det blir litt stor og tung....

Kjøpte så Brio Race vogn her i går!

Akk slik trille jeg har vært ute etter.....

er kjempe fornøyd allerede!

snuppa sitter som en prest (bedre i denne enn sportsvogna) og kjempe lett å trille... ;o)

1999kr gav jeg....

Noen andre som har byttet vogn?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5806454-oktober-har-kj%C3%B8pt-ny-vogn-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har kjøpt ny vogn. Har en Emmaljunga Edge Duo og så har vi kjøpt en Quinny Speedi SX. Er kjempefornøyd med begge. Bruker fortsatt emmaljungaen til å gå tur med når vi skal gå et stykke og snuppa skal sove. Den andre bruker vi til handleturer på senter o.l. Den er lettere å trille til sånt bruk, tar mindre plass i bilen og lettere å løfte inn og ut av bilen. Den ligge i bilen, klar til bruk. Den andre står hjemme. Hun trives godt i begge vognene.

Nei og ja...

Vi har ikke byttet ut vogna, men har kjøpt en i tillegg som vi skal ha stående i Rogaland. Det blir vel noen turer dit i løpet av høsten :-) (Pappaen jobber der - vi flytter dit i januar)

Det ble en Carena Easy, så får vi se i januar om vi kan bruke den, eller må ha en med større hjul...

Jeg har Emmaljunga Edge Duo, men synes den er litt tung, ellers bra. Så nå har jeg kjøpt TFK Joggster Twist i tillegg, for en drøm å trille! Blir å beholde Emmaljungaen inntil videre, mamma kjøpte den til lillegull. Kanskje blir den barnehagevogn. (Egentlig for dyr til sånt bruk, men vi får se)

Annonse

Har også emmaljunga duo edge 2006 modellen. Har vært super fornøyd med den som bagvogn, og liker godt sportsdelen. Men som flere andre her så synes jeg den er litt tung nå. Kommer til å kjøpe en lettere sportstrille etterhvert, men skal ha emmaljungaen gjennom vinteren først. Kanskje vi kjøper i vinter og, for å ha liggende baki bilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...