Gå til innhold

gjøvik sykehus!

ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har født to ganger der.

Og har bare positivt å si om dei som jobber der. untatt ei. ho er ei jordmor som ikkje burde har vært jordmor, ho eier ingen forståelse eller medfølelse. skulle dere få ho er det bare å bytte, eg kommer til å gjøre det dersom eg skulle få henne med nr 3.

Men ellers så er det utrolig flott der, du blir utrolig bra behandlet og dei som jobber der er kjempe hyggelige.

Gleder meg faktisk til eg skal ned dit i slutten av januar!!

Er det noe spesielt dere lurer på får dere spøre ;)

Fødte på gjøvik i februar i år.Kjempehyggelige folk før og under fødselen.Helt til de neste skift.Da de begynte med ammestyret sitt, og skuler på deg i øyekroken.Klarer de å ta vare på den ungen tro!?Så jeg var totalt sett ganske misfornøyd med oppholdet der. Det var spesielt ei litt eldre jordmor der som ikke skulle ha vært det ja! Sikkert den samme som ble nevnt i innlegg tidligere.Jeg ga hu ei overhøvling før vi skulle reise hjem! Tror det trengtes for å si det sånn.VI har også hatt en dårlig opplevelse der v etterkontroll ifh.t umoden hofte på jenta vår.Derfor valgte vi å reise til lillehammer for neste kontroll.Det var som himmel og helvete for å si det sånn! Det hadde selvfølgelig ingenting med fødeavdelingen å gjøre, men ved en evt. neste fødsel blir det lillehammer på oss!

Eg kommer ihvertfall ikkje til å reise heilt til lillehammer for å føde, ikkje når dei har så flinke folk på gjøvik (-1 jordmor:) og kjempe fin føde avdeling.. Gleder meg til å kanskje føde i badekaret der..

Men skjønner på ein måte om du følte det slik (mtp Dei ansatte), var selv nesten 19 da eg fikk første mann og dei behandlet meg som om eg var ein liten dritt unge. og tillegg så er man jo litt overfølsom rett etter ein fødsel så det var nok ikkje så ille meint som det eg følte det.

En venninne av meg følte det også på samme måten men hun tok det opp med den ene jordmoren og da ble det ein stor forandring i væremåten deres. Følte du det virkelig slik ville eg nok tatt det opp med dei.

Da eg fikk andre mann ble eg behandlet som en dronning nesten.. Hadde et uttrolig fint opphold.

Gleder meg nesten til å ned dit neste gang :)

• 1 måned senere...

Annonse

Jeg fikk ei jente der i 2004 og skal tilbake dit i desember. Gleder meg til det. Eneste jeg har å utsette på fra første turen der var i forhold til ammingen. Fikk ikke melk og personalet der var ikke enige i om jeg skulle gi tillegg eller streve med ammingen. Det var vanskelig for en førstegangsfødene. Viste ikke hvem jeg skulle høre på. Så denne gangen her kommer jeg til å skrive noe om dette i brevet jeg skal sende inn før fødselen. Vil veldig gjerne amme men ikke slite meg ut om melka ikke kommer. Ellers kjempefornøyd meg oppholdet der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...