Gå til innhold

Kvalme og trøtthet herjet fortsatt i kroppen, 12 fullgåtte i morgen


Sgt sweetie prøver på en til..

Anbefalte innlegg

Hi!

 

Er det flere som sliter med dette? Jeg er helt utslitt, super trøtt og vil bare sove hele tiden. Trodde det liksom skulle avta snart jeg, men jaggu ser det dårlig ut.. Føler meg fyllesyk hele tiden:-( Bad feeling. Men skal jo egentlig ikke klage, men smile og være glad, men det er så kjedelig å ikke være i form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjett om jeg kjenner meg igjen da! Jeg er faktisk begynt på uke 13 nå og skal vel egentlig over på annet trimester...men vanskelig å gi slipp.

Jeg er kvalm hver dag og er innmari trøtt hele tiden. Må legge meg litt hver dag når jeg har fri midt på dagen bare for å få sove litt...zz....zzzz. Føler meg mye sur og i dårlig humør og skammer meg litt for det. Tenk at jeg faktisk gjør dette frivillig tenker jeg noen ganger.

Opplevde derimot et skikkelig piff i hverdagen på mandag. Var da på sykehuset og hadde ul. Det var FANTASTISK. Nurket var perfekt!!!! Helt nydelig - talte alle fingre og så verdens mest nusselige nese. Fikk også se babyen i 3D og det tok fullstendig pusten fra meg. Ville bare gråte. Etter denne opplevelsen synes det som mer logisk alt ugget jeg føler i kroppen - tenk alt som skjer inni den !!!! Når jeg føler meg som værst tar jeg frem bildene jeg fikk og så må jeg bare smile....

 

Nikkoline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. stikker hue innom fra 2 tri og "trøster" dere med at jeg er i uke 15, og sliter enda med "1 tri plager".. :-)

 

Men kan ha en eller to goder dager innimellom nå, og det er jo flott.. hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...