Gå til innhold

Vet ikke om jeg klarer dette!!!!!

Anbefalte innlegg

Snuppa på 9 mnd ligger og skriker i sengen sin.... tenkte jeg skulle få henne til å sovne selv,er litt lei av å bruke over 1 time på å sitte inne hos henne hver kveld.

Er inne hos henne nå m jevne mellomrom, men dette er vondt altså!!!

hjelp. trenger litt oppmuntring!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5805886-vet-ikke-om-jeg-klarer-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja er ikke noe annet å si om det enn at det er hjerteskjærende å høre på! Vi starter nattavvenning i kveld og gruer oss som bare det.. Takler ikke å høre han skrike så lenge.. Men men. Det er vel det eneste som funker:) Viktig at hun lærer å sovne alene så.. Du får prøve å holde ut og tenke at det er til både hennes og ditt eget beste:)

Hei!

Føler virkelig med dere som skal igjennom dette.....Men vi kjørte hardt på dette med førstemann(4 år nå) og det virker altså!

Vi satt sammen, om det så var på natten.....så på klokka og inn igjen for å si natta....og smokk.....

Var ikke mannen min hjemme ringte jeg en god venn/evt fam med forståelse.....pratet, så på klokka.....putta i smokk, sa natta...og tilbake i tlf.

Har en venninde som ikke klarte dette, og de hadde det tøft mye lenger enn oss!! Så gjør så godt dere kan!....

Mine tv. er snart 9 mnd, og har ikke hatt de tendensene enda, men jeg stålsetter meg på at det kan bli meg som sitter og holder meg for ørene igjen..... Vi vil jo bare sove godt alle mann!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...