fruen81 med mirakel i magen Skrevet 3. august 2006 #1 Del Skrevet 3. august 2006 når dere ble gravide, hadde dere økt slimprod der nede?? sorry men må spørre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. august 2006 #2 Del Skrevet 3. august 2006 jeg fikk litt slim etter jeg ble gravid... men ellers hadde jeg ikke el slim eller noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 3. august 2006 #3 Del Skrevet 3. august 2006 Nå er jeg relativt glemsk, men mener å huske at jeg hadde det... Har ihvertfall hatt det nå i det siste. Håper det er et positivt tegn for deg da =) Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 3. august 2006 #4 Del Skrevet 3. august 2006 heisann!! er nylig blidd gravid etter 4 års prøving.. hadde ikke økt slim nedentil rett før jeg ble gravid.. men veldig mye like etterpå!! jeg var på billigtest.no å kjøpte billige eggløsningstester for å finne nøyaktig eggløsning . ble gravid etter en runde me mye sengehopping rund eggløsning! m,asse lykke til dere!! håper vi snart ser deg på 1.tri da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruen81 med mirakel i magen Skrevet 3. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 3. august 2006 takk for svar jenter jar ikm på lørdagen så håper vi prates her inne til uka hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå