Gå til innhold

Idag har jeg vert flink :)

Anbefalte innlegg

Ja idag har jeg vert flink her hjemme :) Blitt sykemeldt etter denne bilulykken paa l0rdag og naa ser leiligheten topp ut :D

Har vasket ned badet etter lekasje fra dusjen, t0rket st0v, tatt oppvaska, ryddet, vasket kler og redd opp senga :)

Saa sendte jeg samboeren ut med en kompis saa han faar litt tid for seg selv, og naa skal jeg bare kose meg resten av dagen med hamburgere og TV med god samvittighet :)

Har hatt en fin dag jeg :) Noen andre som har hatt en bra dag?

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5805624-idag-har-jeg-vert-flink/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Jepp!

Jeg har vært på ekstra UL i dag og sett gutten sprelle! Jordmor kunne virkelig bekrefte at det blir en liten gutt. Han var så søt, lå til og med å sugde på tommelen. Smeltet hjertet mitt helt!

I tillegg var det siste dag på jobb før ferien. Så nå kan jeg se frem til 2 uker og 2 dager ferie!!!!!!!!

Blir 2 uker uten BIM da, vet ikke hvordan det skal gå, men får jo bare klare meg. ;p

Skal på hytta å fiske og kose oss!

Hvordan går det med deg etter ulykken?

Hei jenta!

Digg med ferie kan jeg tenke meg :)

Det gaar forsovidt bra etter ulykken.. Dro paa jobb paa mandagen og begynte aa bl0 saa sambo kom jo rett fra jobb med n0dlys og henta meg og kj0rte ned paa legevakta. Ble sendt vidre til Ahus for ultralyd, og alt sto heldigvis bra til der inne :) J/m lurte ogsaa paa om det ikke er en litta jente her inne :)

Du faar kos deg masse paa hytta, saa ses vi pa BIM m0te i slutten av august?

Masse klemmer til deg og gutten din :) !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...