Gå til innhold

Igjen

spurvemamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så vondt å lese, vet hvor grusomt det er.

Jeg har fått det intrykket her inne at det med minst ubehag er utskrapning, har selv hatt to ma og utskrapning begge gangene. Det gjorde vondt i et par dager så gikk det over, blødde ikke noe særlig heller. Var i uke 11 (fosteret død i uke 8) og i uke 10 (0 hjertelyd i uke 10 under en vanlig kontroll, hadde akkurat dødd).

Mange av de som tar tabletter, altså medisinsk abort forteller om store blødninger og at det enkelte ganger sitter rester igjen. MEN, på en annen side er jeg blitt fortalt av legen at medisinsk abort er mer skånsomt for kroppen...

For meg er det godt å bare sovne inn og at alt er over når jeg våkner, istedet for å kjenne alt som skjer og ikke minst se det. Men detter er jo veldig individuellt.

Vet ikke om di ble noe klok av dette jeg, men jeg vil i hvertfall onske deg lykke til og gi deg en god klem.

Hei! uff så trist å høre! Jeg har hatt utskraping etter MA, jeg var i uke 9+5 jeg også.... Men hadde ikke så mye smerter i etter kant. Litt øm bare. Jeg tror selv at det beste er utskraping, for da får man tatt ut det som skal ut...

Jeg ønsker deg lykke til videre og håper du blir gravid igjen fort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...