Gå til innhold

åååå jeg er så kvalm

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gosj..da er vi to! Vært kvalm fra ettermiddagen av hver dag siden fredag. I dag er det ekstra ille, brekker meg stadig vekk. Har noen kraftige luftsmerter i tillegg, så kanskje jeg brygger på noe. (ikm søn).

Håper for din del det er en spire!!! Tror ikke jeg kan være like heldig. Rop ut når du har testet:) Jeg ble også skikkelig nysjerrig! Vi skulle kjent noen synske personer;)

ja får teste i helgen, håper bare det ikke er pergoen som tuller med meg å lager alle disse symtomene.

er litt små lei nå etter 2 år med to ma, nå vil jeg bli gravid å at spiren blir i 9 mnd

Ja får håpe du har hellet med deg denne pp. Jeg krysser fingrene for oss begge to jeg:) Mistet selv i MA i uke 12 i feb, så skulle egentlig hatt termin nå straks. Håper det klaffer denne mnd (selv om jeg er noe usikker akkurat nå..)

Uansett, når det blir vår tur neste gang, skal du se det blir to supre babyer som resultat:)

Annonse

Takk snupp, og jeg krysser alt for deg!! Og for oss to andre (egentlig alle her inne)..Tror jeg begynner å grine om tr dukker opp en gang til. Brygger jeg på noe, får det jammen se å komme i gang, så jeg kan bli frisk. Mannen er sikker på at hans kjære små har truffet blink, men jeg er mer i tvil...(tror el var 1-2 dager etter vi hadde sex.)

Når har du ikm da? Du fortjener en spire nå du også syns jeg!

har ikm på lørdagen, men så ser jeg jo at alle som har gått på pergo har kjempe lange sykluser.

men nå som jeghar gått på pergo har jeg ikke merket noe el slim, men kan jo vøre gravid fordet.

har veldig stikkninger i puppene de er ikke sånn ømme som de pleier med ikm men stikker.

klem

psssst:håper den sitter hos deg å

Jeg vet veldig lite om pergo, så der kan jeg ikke hjelpe deg, men ja du kan fint være gravid for det om du ikke har sett noe el slim. Stikking i brystene kan jo også være et tegn, og kvalm er du jo også.

Jeg for min del har et jæ..ømt bryst(kun det ene), kvalm siden fredag, og tar altfor lett til tårene, Men som sagt så kan jeg like så godt brygge på noe. Hadde jo vært typisk nå som mannen er hjemme en uke i strekk! (han reiser mye med jobben)

Vi får bare vente å se, krysse fingre og håpe på et blått fint kryss:)

Jeg har skikkelig testeskrekk, så jeg tror ikke jeg kommer til å tørre å teste før jeg evt er et par dager over tiden. Jeg hyler jeg og dersom testen er neg. Hadde håpet å bli gravid innen termindato, og dette er siste sjans.. uææ..men jeg roper på deg søn om jeg skal teste mandag. Mannen er hjemme frem til tirsdag, så kanskje vi tester tir, dersom tr uteblir, og han overtaler meg.

Men trygt å vite at du er der og har det akkurat likt.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...