Gjest Skrevet 3. august 2006 #1 Del Skrevet 3. august 2006 Hvor tidlig kan man høre babyens hjertelyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 3. august 2006 #2 Del Skrevet 3. august 2006 Tror det sies at man kan begynne å prøve å lytte fra uke 12 (jeg har babywatcher hjemme) Men jeg vet at feks ikke alle leger ønsker å lytte så tidlig, for ikke å gjøre mom-to-bee redd hvis han ikke klarer å finne hjertelyden så tidlig.. I første svangerskap hadde jeg ikke babywatcher, da lyttet ikke legen på meg, men jordmor begynte å lytte i uke 16. Jeg har prøvd babywatcheren min nå i uke 9,, fant ingen hjertelyd, men jeg har fått et kort utslag på babypuls-tall på displayet.. Men hjertelyden til min lille kan ikke høres enda i alle fall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. august 2006 #3 Del Skrevet 3. august 2006 Jeg hørte hjerte i uke 11 med bw, I første svangerskap fant ikke jordmor hjertelyden i uke 13.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 3. august 2006 #4 Del Skrevet 3. august 2006 Hørte hjertelyden første gang med babywatcheren når jeg var 8+2... Nå finner jeg den lett som bare det. Er 9+3... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå