Gå til innhold

BabyTrold "Trille"-vogn HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom plutselig over denne vogna i dag (Trille Noa Kombi). Har tidligere vært veldig bestemt på Emmaljunga Edge Duo, men den er jo ganske så mye dyrere... 5000 kroner faktisk (m/stelleveske). Dessuten var disse Baby Trold-vognene veldig stilige! Er det noen av dere om har noen erfaringer med denne vogna?!? Trenger virkelig noen gode råd, for nå ble vi kjempeusikre!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inget som vet her heller?

Skrevet

Ser fin ut den ;-) Fant et bilde her: http://tojbamsen.dk/static/000208/000001/000176.asp

Dette med barnevogn er et styr. Vi ville gjerne ha en trehjuling siden vi bor i by så vi har satset på en "teutonia spirit" som vi skal hente fra Sverige. Denne vognen skal jo være av så veldig god kvalitet etc. Ikke vet jeg... nå er jeg ganske lei av alle valgene og tingene vi må sette oss inn i når det gjelder utstyr... Skal bli godt bare å få det i hus! Forstår kvalene deres... Foreslår at dere tenker igjennom hva som er viktigst for dere med vogn. - Lag en liten liste... og hvis begge vognene tilfredstiller kravene... velg den billigste... :-)

Skrevet

Når du skal kjøpe vogn og har termin høst og vinter må du tenke på : en vogn du kan bruke på vinterføre, altså sne dybde, hjulene sånn at du kommer deg ut.og at du har plass til saueskinnspose/voksepose

jeg har sett flere innlegg om vogner og folk snakker om hvor stilige de er ( som du) det hjelper ikke hvis det ikke er plass til voksepose eller om det er 10 cm med snø, så må du sitte hjemme. Jeg kjøpte en brukt vogn Simo ikke kombi vogn kun dyp vogn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...