Gå til innhold

Oktober: Bekkenløsning og sex (samme som skravle)


1dag igjen, og da kom hun ;)

Anbefalte innlegg

Hm, er det bare meg eller blir bekkenløsningen virkelig forverret 1000000000000ganger etter man har hatt sex?? Hvis vi har sex før vi sover merker jeg ikke så mye til det men om vi gjør det på dagtid så forverrer det symptomene ENORMT... Flere?? Har til vanlig bare litt bekkenløsning men slik som nå, etter sex, er det ILLE, klarer ikke stå i ro, smerter i korsrygg og nedover spesielt høyre fot.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De få gangene jeg har prøvd har jeg hatt en eller to fæle dager, ja:) Meeen så skjelden som jeg har sex for tia er det nesten verdt det. Vanskelig å finne en stilling som ikke gjør vondt, så jeg har desverre ingen smarte råd å komme med, kan bare sende over litt medfølelse.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt hva du mener. Har økt sexlyst så har ikke vært aktuelt å ikke ha sex. Men vi har prøvd en del stillinger,noen har vært verre enn andre.

Det jeg syns er best er når i bare har oral sex og når han tar meg bak fra.

Men uansett stilling har jeg lært at det ikke er godt med sex som varer lenge. Skjer at det ikke går for noen av oss før vi må gi oss pga bekkenet. Men vi prøver vært fall. E faktisk ganske gos trening for bekkenet så lenge det ikke gjør vondt.

Lykke til å håper det går bra for dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...