Gå til innhold

Samme symptomer i svangerskap nr. 2 kontra samme kjønn?


Villemo3

Anbefalte innlegg

heisann!

 

Jeg har de samme symptomene som sist; er kjempekvalm, sliten, trøtt og har lyst på de samme tingene som jeg hadde i begynnelsen av det forrige svangerskapet. Klarer heller ikke tanken på kaffe eller tab x-tra, noe jeg heller ikke klarte sist.

 

Dere som er fleregangsfødende, hadde dere like svangerskap og fikk forskjellige kjønn eller var svangerskapet ulikt for hvilket kjønn dere fikk?? Jeg vet at begge to er like vanlig, men jeg spør allikevel jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Villemo3

 

Jeg har gått gjennom dette 2 ganger, og jeg kan ikke huske det var noen forskjell på svangerskapene. Det eneste er vel at jeg hadde kick på Stratos når jeg gikk med jenta, og ingen kick når jeg gikk med gutten..

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjenner flere som har fått to av samme kjønne, men hatt helt forskjellige svangerskap, så det trenger nok ikke være noe tegn.

 

jeg har en fra før, og har akkurat funnet ut at nr 2 er på vei, så har ingen egne erfaringer enda, men føler meg dårligere denne gangen enn sist. Håper det er kortvarig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en av hvert kjønn, ganske like svangerskap, litt mere kvalme med første som var jente :-) Denne gangen starter jeg bra helt uten kvalme, og håper dette kan blir litt forskjellig enn de to andre - slitsomt å være "FYLLESJUK-KVALM" i 7 mnd!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...