Gjest Skrevet 3. august 2006 #1 Del Skrevet 3. august 2006 Vet ikke hva som er normalt..., men jenten vår på 2 uker presset noe så vanvittig mye.. Når hun sovner våkner hun etter ca en halv time og ligger og presser slik at hun våkner og gråter. Når og hvis hun sovner igjen begynner pressingen igjen når hun våkner etter ca 3 timer og skal ha påfyll. Sånn går det hele dagen...vi ligger våken om natten og hører på hun og må stå opp hvis hun begynner å gråte. Det kommer bæsj i bleien og alt virker normalt der, men skal det være så ekstremt? Hvis hun ikke spiser eller sover så presser hun. Hjelp?!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5805341-ang-pressing-i-bleia/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. august 2006 #2 Del Skrevet 3. august 2006 vet ikke hva som er normalt jeg..sikkert forskjell fra barn til barn. men tulla mi bæsja hver gang hun spiste den første tiden...husker ikke hvor lenge...og hun også presset endel..så det på hele ansiktet og lagde lyder...men gråt ikke.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5805341-ang-pressing-i-bleia/#findComment-5805431 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luguber Skrevet 3. august 2006 #3 Del Skrevet 3. august 2006 Helt normalt:) Går over om en stund, men da det var som verst måtte pappaen ligge på sofaen... Legger ved tråd da jeg lurte på det samme i sin tid. Han bråker så mye! 22:38 25.09.2005 Sønnen min på 3 uker driver og trykker og peser voldsomt mens han sover. Blir helt rød i ansiktet, og høres nesten litt besatt ut... Vi passer på at han får rapet skikkelig etter amming. Er babyer virkelig så bråkete, eller er han en av dem som må slite litt ekstra for å presse ut luft og bæsj? Eller andre årsaker? [svar på dette innlegget] Sv: Han bråker så mye! 22:42 25.09.2005 Det er visst helt normalt. Snuppsi her knirket veldig. Det fordi tarmsystemet dems ikke er modent...mener jeg å ha lest her inne. :0) ¤SolaMi¤ [svar på dette innlegget] Sv: Han bråker så mye! 23:14 25.09.2005 He he, dette høres veldig kjent ut! Jenta vår på 5 uker holder på på akkurat samme måten.Presser, grynter og "kremter" mens hun sover, det høres ut som det er konstant magetrøbbel på gang... La inn et innlegg her, og fikk masse svar fra andre som opplevde det samme. Så ta det med ro, det er visst helt normalt! Gravid74 [svar på dette innlegget] Sv: Han bråker så mye! 17:07 26.09.2005 Hei! Ja, vår gutt gjør det enda, han er 3mnd, derfor sover han i stuen.. Hvor sover deres? Plager det dere/mennene deres med all bråkingen? Se innlegg jeg har skrevet... Anonym [svar på dette innlegget] Sv: Han bråker så mye! 19:07 26.09.2005 vår lille pode på syv uker gjør det samme. Han grynter og presser som bare det, og promper som en mann! Han sover på samme rom som oss. Min samboer er som i koma når han sover, og jeg sover med øreplugger. tar vekk den verste brodden, mens jeg likevel hører om det skjer noe spesielt. brooklyn Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5805341-ang-pressing-i-bleia/#findComment-5805658 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå