Gå til innhold

Skal studere

CecilieTerese

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei

jeg fikk beby mens jeg studerte med min første. Gikk på noen forelesninger, mens ellers leste jeg hjemme. jeg synes at det var slitsomt i begynnelsen fordi jeg egentlig var fulltidsstudent men gjorde det meste hjemme. jeg hadde også i tilleg kolikkbarn. jeg klarte alle eksamener, så det gikk helt fint. Jeg venter barn i april, og skal begynne å studere på nytt nå i august.Jeg jobber samtidig 100 % og tar spesialpedagogikk nettbasert. det jeg ikke klarer før barnet kommer tar jeg etterpå.

lykke til

Åkej.. jeg skal starte på bacheloren min i statsvitenskap nå, så høst-semesteret går med til innføringsemne (1 forelesning i uka) og ex.phil og ex.fac, men på de to skal jeg lese hjemme. har vært ganske politisk aktiv, så det innføringsemnet skal gå fint, er mer redd for de fagene jeg skal ta selvstudium i.

Lurer litt, hva gjorde du med babyen når du var på forelesning, hadde du barnet med? Pappaen er medisinstudent, dette er deres roligste år, men de har uansett ganske mye pensum, men det må kanskje være en løsning at han tar barnet når jeg er på forelesning.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...