Gå til innhold

August: SF-MÅL


Cathy

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har idag 3 dager igjen til termin, og var hos legen idag, og hun sa at ungen var stooor.... Lurer på hva fødselsvekten på denne blir sa hun og lo!!! Ble litt stresset da jeg kom hjem, og skal prøve å ringe jordmor imorgen for å kanskje få en ul og sjekket det. Målet mitt idag var forresten på 39-40 cm... Er det noen som har erfaring????

 

Cathy

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er i uke 37 og har sfmål på 38. noe som er stort. har hatt det hele tiden. har blitt sjekket for det via ul og fått vite at hun er 5% større enn normalt. men det er ikke så mye. men kan nok vente meg rundt 4 kg ved termin... noen har bare stor mage.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann =)

 

vi venter også en "stor" baby =)

har ligget innenfor det grønne feltet helt til sist kontroll. i uke 38 viste SF målet mellom 36/37 cm. ligger derfor like utenfor det grønne feltet.

da vi var på sist UL ( uke 36 ) sa JM at vi kunne vente oss en gutt eller jente på rundt 4kg. jeg har hatt stor mage lenge og har store mengder fostervann. blir spennende og se hvor stor h*n er når h*n kommer ut....

 

spennende!!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor her også. Var hos jordmor i dag, og fikk time på sykehuset torsdag i neste uke for vekt-estimering. Er 37+2 og har 37 på SF målet. Jeg spurte JM om hun mente 4 eller 5 kilo da hun sa stor. Hun sa nærmere 4 enn 5. Søsteren min har fått to barn på 4400 og 4200, og hadde ingen problemer med det. Tror ikke det er grunn til panikk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kontroll veke 38+0 var sf-mål 35cm. jordmor meinte guten var passert 3kg no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var 40 uker i går, så har bare to dager igjen til termin nå. Jeg har ligget høyt på symfysemålene hele tiden og i går var det 39 cm. Jordmor sa at barnet ligger an til å bli ca 4 kg. Men heldigvis var størrelsen på hodet ikke så mye større enn normalt, så det kommer nok til å gå så bra så. Veldig fødeklar jeg nå! Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde 38 ej sist ej va inne,og e da altså 38+1 på vei no,og dette va på mandag.Men va hos lege da,i og me at jm e på ferie.Og han jor ikkje slik som jm jor når han tok måla.Han "trykte" ikkje ned og "leita" slik som ho bruka å jer,men berre la måle båndet oppå liksom.Så veit ikkje om d stemte eller ikkje.e jo muli da.Hadde 37 i uke 37.. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...