Gå til innhold

Hei Hebbie og Piadi og Litjpia og Pinnsvintrine og 2nj og Tillab og resten.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke reist - men skal snart dra og levere bikkja i vikersund. Så er det tilbake og kjapt ordne siste rest og sååååå skal vi reise i 5 tida til Larvik. Da begynner turen...

Jeg er ikke kjempestressa egentlig pga. vekta, men jeg hadde ikke regnet med det la seg så lett. Burde egentlig visst det siden jeg har lett for å legge på meg ellers - duuhhhh......

Men jeg savner mer grønnsaker i kostholdet så da skal jeg bli flinkere der. Ja jeg har vært flink noen ganger og avstått fra det søte ;o) Men tar det igjen andre ganger ;op hehehe.......

Skulle ønske jeg kunne vært med på treffet imorgen - lenge siden jeg har vært med på noe stort og denne blir gigantisk !!

Dere får kose dere masse uansett....

Annonse

Hei jenter!

Idag er ihvertfall humøret mitt litt bedre. Til tross for at jeg har vært skikkelig uggen idag. Har hatt vondt i hodet, vært småkvalm og har hatt sterke stikkninger i magen. Nesten mensensmerter. Litt bedre nå da! =) Hihihi.... Fikk endelig somla meg til å kjøpe en regn bukse og støvler. Trenger jo det når jeg jobber i barnehage. Nå har jeg satt på pizza som godgjør seg i ovnen. Nam nam... Er kjempe sulten! *dån*

Titter sikkert innom senere ikveld! Og forresten, takk for at dere bryr dere om meg. Kjempe deilig å bare kunne tømme seg litt. Har funnet ut at jeg skal fortsette som vanlig. Rydde, lage mat, vaske klær og bare være blid, men gi igjen med samme mynt på enkelte områder... Ikke være slem, men bare vise ham at det er faktisk veldig mye jeg gjør for ham som han ikke gir meg ros for.

Høres smart ut. Ja du trenger full utrustning i barnehagen ja. Kommer du på treff i morgen? Det hadde vært koselig. Tror ikke jeg så deg på lista-

Piadi: Kan jeg sitte på med deg hjem i morgen dersom du kjører den veien- eller er det litt omvei for deg?

Supert at du kommer. Da sitter jeg på med deg hjem igjen. Sitter på med naboen bort dit, men hun må reise tidligere hjem da hun skal hente moren sin. Det er bra å komme seg ut av huset litt.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...