Gå til innhold

Hei Hebbie og Piadi og Litjpia og Pinnsvintrine og 2nj og Tillab og resten.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er det ikke lenge til sambo kommer hjem da! Og jeg gruer meg faktisk litt. Aner ikke om alt er forandret mellom oss, altså til det dårligere eller bedre. Merker jeg sitter og har en vond stor klump i halsen og magen. Huff! Jeg håper bare at vi kommer oss igjennom dette altså. Klarer nesten ikke puste føler jeg her jeg sitter. Jaja... Får ta det som det kommer rett og slett tror jeg.

Håper jeg får blitt med på cafè imorgen da! Savner dere alle sammen noe enormt egentlig. =) Trenger et lite avbrekk fra hverdagen nå føler jeg. Hihihi...

Det går nok bra - skal se at han ikke har savnet deg såååå masse disse dagene og skal ha skikkelig kjærestepardager ;op

Hjelper på å være litt borte fra hverandre i ny og ne - da får man merket hvor mye den andre betyr for en.....

Håper du får vært med i morgen - det hadde vært gøy det !

Jeg får vært med imorgen ja. Og det tror jeg blir kjempe deilig!

Når han kom hjem fikk jeg såvidt en liten klem av ham da. Og han har sagt 10 ord til meg siden han kom hjem. Han fortalte at han skal på byen på lørdag, UTEN dame! *dån* Ja også da?!? Tenkte jeg bare. Sa at da ser vi jo ikke til hverandre denne helgen da. Siden jeg skal bort imorgen sammen med dere, han skal ut på lørdagen og på søndagen skal jeg hjem til familien min. Og han virket egentlig kjempe letta for det da. Vanskelig å forklare 100% hvordan reaksjonen hans var. Men det var ikke med triste øyne han så på meg akkurat nei. Føler på meg at dette er slutten for meg og sambo. Orker ikke mer. Nå får han jobbe for å få beholde meg altså!!! *grr*

Skal ta meg en tur i solarium snart også blir det sengen rundt 22 tiden siden jeg skal opp kl 05.30. Må være i barnehagen litt før 07.00 slik at ungene som kommer kl 07.00 kommer seg inn.

hmmmm......ja det var ikke en koselig reaksjon....

Du har jobbet ganske hardt for at dere skal få det bedre eller hvis han har hatt det kjipt en periode - så det er rett og rimelig at han får vise at han vil noe seriøst med forholdet deres ellers bruker han bare din tid til tull.

Du får planlegge litt i det skjulte da så du har en backup plan om det skulle virkelig skjære seg. Har forresten et gjesterom som jeg har ryddet og pyntet - så den er alltid klar for deg til enhver tid :o)

Muligens ikke rundt 23 september da kan det være noen familiemedlemmer skal krasje der en dag eller to :o(

Blir koselig å se deg imorgen - får snakkes på sms....

Annonse

Prøver å få LITT oppmerksomhet av sambo, men så langt uten hell. Kanskje jeg må vrenge av meg alle klærne og sette meg oppå ham for at han skal kvikne til?!? Grrr! Blir så irritert altså. Jajaja... Blir uansett snart senga på meg da, så da spiller dette liksom ikke så stor rolle.

Sees imorgen da vennen min! =)

Drit i ham hvis han skal være så sur og barnslig.

Ikke gidd å bruk krefter på å gjøre han til lags.

Er det ikke på tide at han engasjerer seg og bruker tid og energi på å gjøre noe for deg ???

Er skikkelig dumt at du har det slik...

sees imorgen ja - håper at du får det koselig med oss ihvertfall :o)

Og en fin dag på jobb....

Hei på dere. Vært uten data pga maling av kjeller. Deilig å være tilbake. Hva er det mellom deg og din kjære Litjpia? Hvis han er en dritt så setter jeg meg på han og jeg har blitt stor så da dør han nok: Men er det ikke bra eller er han ikke snill?

Og hva er skjedd med Maybeme?

så du har kommet over malingrusen ;op ???

Hehehe....du skwiser gubben til Litjpia til en lefse om du setter deg på ham ja - da skjerper han seg nok :o)

Han er så vekslende med hun - blir jo stressa og sliten av at han annenhver uke skal gjøre det slutt og plutselig være såååå klar for et skikkelig forhold og få barn...

Har ikke skjedd noe spesielt med MaybeMe - annet enn at hun dessverre mista minien sin, men det har du vel blitt informert om eller ?

Dro ut til IKEA da sent igår kveld - og dro faktisk derfra 22.48 !! så sent har jeg aldri vært der !! Vet du gjør det ;op

Men vi dro ikke hjemmefra før halv 9 fordi jeg kom hjem fra treffet halv 8 og vi måtte gå tur med bikkja først og vi somler mye...

Så da vi var ferdige så var vi liiiitt sultne og gubben ringte rundt i Drammen og fikk vite at alle stengte kl.23 - bombe !!

Men vi stakk til den kinaplassen på Gulskogen senteret fordi dem har åpent til 01 - men jeg tvilte på kjøkkenet var åpent så lenge. Hadde rett - dem hadde stengt...MEN...hun snille jenta bak der sa at hun kunne lage noe hvis vi ønsket det. Så lenge det ikke var frityr mat fordi den var skrudd av. Så der satt vi halv 12 og fikk servert kylling chopsuey - og gubben fikk litt oksekjøtt i sin.

Det kan man kalle service !!!

Så siden gubbe nelson vekket meg atter en morgen med snorking så sto jeg likesågodt opp kl.0600 etter allerede to turer på do !! Så nå har jeg vasket de nye skålene og tingene fra IKEA og satte på oppvaskmaskinen. Har blitt helt besatt på å rydde og vaske nå - er så enklere å ta ting etterhvert og holde det vedlike enn å la det hope seg opp. Men det er rutine og jeg suger i rutiner. Øver meg på å bli en god husmor som steller og holder huset i orden tiltross for drittunger ;op

nei du og du ....jeg har vært skikkelig flink jente !!

Har nettopp hatt morgenturen med hunden - han som elsker å sove helt til rundt 12..

Og nå skal jeg gjøre klart til en skikkelig frokost til gubben - siden det er første dag i ferien. Men den starter vel egentlig ikke før på mandag.

Skulle lage pannekaker, men har ikke melk...kanskje jeg gidder å dra bort og kjøpe melk ?? Eller stikke ned til leieboeren som kjøpte noen liter her om dagen og han er alene !!

God morgen jenter!

Theaokt: Slik som Hebbie skriver så er sambo veldig skiftende i forhold til hva han vil. Blie kjempe stressa av det og skjønner ikke hvordan dette skal bli bedre. Men håper jo selvfølgelig at det ordner seg for oss da.

Jeg var så tidlig oppe idag, for sambo dro av meg dyna hele tiden og det var ikke akkurat varmt i soverommet vårt siden vinduet sto på vidt gap og det var iskald luft inatt. Har sovet litt på sofaen da, men da fikk jeg jo selvfølgelig litt vondt i nakken da. Typisk! Men men... Tenkte kanskje at jeg skulle gjøre noe for meg selv idag jeg da. Er så sjeldent at jeg tar meg tid og råd til å kose meg egentlig. Og siden sambo hadde en slik dag igår, så tar jeg meg selv en slik dag idag.

Hebbie: Så flink du er da! Og du blir nok en kjempe flott husmor skal du se. =)

Et tips fra gubben her : oppfør deg mot ham slik han er mot deg.

siden han er så gira på å gå ut - ja, da begynner du å stikke mer ut. Det er nok av jenter du kan besøke og finne noe på med. Litt vanskelig å få oss ut på diskotek, men er alltid med og sitter til langt på natt for en kaffe på et utested da :o)

Gubben gjorde det med eksen sin - gikk ut og festa hele tiden, mens hun var hjemme. Plutselig så begynte hun å stikke ut på byen og da ble han stressa pga. det plutselige forandringen. Så det endte med at han slutta å dra ut og han innrømte at hun hadde ham rundt lillefingeren en stund. Han var så redd at hun skulle stikke fra ham...

Det er verdt å prøve - gi ham sin egen medisin og se om han liker at du plutselig farter på byen med bare jenter - og INGEN gutter....

Det er faktisk ganske gøy å være hjemme og stelle :o) Så lenge man har energi til det - hadde jeg jobba så hadde jeg nok sløva og ikke gidda å rydde så mye ;op

Annonse

Tror du må svare han litt med samme mynt. Vær litt "likegyldig" til han innimellom, slik at det er han som kommer etter deg. Litt sånn katt og musjakt,men det hjelper ofte. Han ser at du er litt uavhengig av han. Samtidig gjør du deg litt hipp og spiller på dine kvinnelige sider. Han blir sikkert litt smårar , men ikke gi deg etter han da. La han jobbe litt. Og sånn må du nok være litt fra og til slik at at ikke tror du er der uansett. Enkelyte gutter trenger å ha det litt slik innimellom for å temmes. I det de er i ferd med å miste kontrollen så flipper de litt. Skjem deg bort litt ja det har du sikkert godt av. Ha alltid i bakhodet at dersom forholdet ikke skulle funke så er mulighetenen til noe enda bedre der ute til stedet. Da blir en lissom litt sterkere og takler evt brudd bedre.Samtidig får din samboer også kjørt seg litt.Hjelper ikke det skal jeg klikke ut noen andre ideer.

Og du Hebbie stod vel i laang kø på ikea i går? Hi hi. Vi spiste oss enda mer feite vi eller jeg da. Masse pizza og digg. Jm blir sikkert glad. Blir kanskje ferdig med maling i dag eller helt sikkert i morgen. Det skal bli deilig. Var å shoppet en ny stol i går. Til guttekjellern. Nei jeg var ikke klar over dette med Maybeme- det var veldig trist å høre. Hadde så godt følelse på det. Neste gang da går det bra. De visste vel ikke hvorfor det hadde skjeddeller? Hils henne.

Hva gjør dere alle i helgen da.

Sånn er det hjemme - før jeg ble gravid så var jeg ikke den mest kosne og ikke likte særlig dulling. Noe gubben irriterte seg over siden jeg alltid skjøv ham bort. Men etter jeg ble gravid så er jeg sååå forelska og klengete på ham - og nå er ikke han kosen og klengete lengre. Så det man ikke har - vil man ha !!

Var ikke lang kø på IKEA igår på den tiden faktisk - ganske greit.

Har nettopp kommet tilbake fra Oslo - spiste først Buffalo wings til forrett så kjørte vi og spiste dim sum (forspiste meg ja !!).

Hadde skikkelig flaks !! Jeg tenkte å betale maten på kinaplassen, men så hadde jeg ikke lagt tilbake kortet mitt fra jeg handlet i morges - så gubben måtte betale det også. Og det gikk akkurat med tips - var igjen 30 kr på kortet !! Flaut om det ikke var dekning på kortet....

Alle pengene var på det andre kortet mitt hjemme - og han hadde alle de andre pengene på andre kontoer...

Regner med JM sier noe på meg denne gang - har garantert gått opp

5-6 kg siden jeg var der sist. Men har ikke fått veid meg. Men jeg merker det godt på kroppen...

MaybeMe har blødd så og si hele tiden, men hadde ikke anelse om at det hadde dødd faktisk rett etter UL uten at hun visste om det. Håper virkelig at det går bedre neste gang og at både hun og de andre sitter med ei spire veldig snart. Skal hilse til henne :o)

Har faktisk ikke planer til imorgen..må psyke meg opp til mandagen !!!

Håper du snart blir ferdig med malinga slik at du kan slappe av litt og være med på treff !!!

God morgen jenter!

Jeg sitter her hjemme og sliter atter igjen med skikkelig svimmelhet. Ekstremt ubehagelig! Hadde egentlig tenkt meg en tur hjem til foreldrene mine, men spørs om jeg bør sette meg å kjøre med den svimmelheten jeg har altså. Men jeg skulle gjerne gjort noe helt annet enn å sitte her hjemme egentlig. Sambo legger ikke merke til meg en gang jo. Vi hadde det utrolig nok veldig koselig sammen igår kveld da. Men ting er absolutt ikke det samme liksom. Vanskelig å forklare men.

Hebbie: Det rare er at sambo er akkurat slik du var. Altså han er ikke noe spesielt kosete til vanlig, men så fort jeg ble gravid var han på meg hele tiden. Skjønner ikke det der altså. Det virker nesten som om at hver gang jeg blir gravid så ser han mere positivt på forholdet vårt og fremtiden vår. Og vi hadde det kjempe flott sammen når vi var gravide. Vi brukte mye tid på hverandre og kranglet veldig lite. Hmmm?!?

God morgen !!

Så dumt at det er slik i heimen - håper det ordner seg. Men hvis du ikke skal bort så kan du benytte deg av sjansen til å få snakket med ham.

Han blir sikkert positiv når du er gravid for da er det noe bra på gang - han har nok veldig lyst på barn, og selvfølgelig da er han glad og ser på deg anderledes.

Men det blir feil at du skal ha det kjipt frem til den tid. Uansett så kommer det en tid etter babyen er ute - skjer det samme da ?? Da er det jo veldig dumt for da er det en baby i bildet.

Men du kjenner ham best og vet hva som kanskje kan hjelpe.

Hei på dere søndagsengeler. Jeg er i min siste dag med malingsrus. Det blir vel litt til fremover , men det er bare bittelitt. Skal til Oslo etterpå å spise. Gleder meg grymt til det da det eneste jeg tenker på om dagen er mat. Til uka må vi finne på noe. Lykke til hos legen i morgen Hebbie. F eller alt skjer den 16. Jentetreff i nabolaget samtidig med bimtreff. Hmmm vil vel helst på bimtreff tror jeg. Nei nå må jeg komme meg ut å jobbe litt igjen. Måtte bare ta meg en pause her. Har kjøpt noen skitgo nudler. Mye bedre en de som er noe dyrere. Disse er det skikkelig smak i altså. Tar det til lungh tenker jeg.

Hva skal dere gjøre i dag da?

Hebbie: Ja jeg er helt enig i det du skriver. Prøver å prate med ham men han hater å prate om følelser og slikt. Han blir bare sint når jeg drar det opp. Frustrerende!!! Har tenkt å drasse han med meg ut å spise senere og dra på kino. Tror vi trenger å komme oss litt bort fra hverdagen. Idag driver han å ordner nede i kjelleren og orker ikke forstyrre han når han er midt oppi det. Da blir han bare sur. Vi kom inn på baby emnet igår da og da sa han: "Hebbie kunne ikke tenkt seg å kjøpe det baby utstyret vi har stående her eller? Jeg mener.... det kommer jo ikke til å bli brukt." Jeg ble kjempe lei meg og spurte om han aldri kunne tenke seg barn med meg. Da sa han bare at det blir ihvertfall ikke noe barn her i gården før om en del år, så da var det bare dumt å la babyutstyret stå å støve bort. Spurte hvorfor det ikke skulle bli noen barn her på flere år og da sa han: "Jo for enten så mister vi bare eller så blir vi aldri gravide"

Theaokt: Så utrolig flink du er. Står på og maler skikkelig mye jo. Skjønner at du gleder deg til mat. Mat er jo bare kjempe digg! Hehehe... =)

Vi kan komme en dag og hente den og få den bort i huset - litt greit å få en oversikt over barneutstyr.

Gubben nevnte det selv i forrige uke at jeg måtte få henta den - men jeg trenger hans bil.

Du må forstå at dette er veldig frustrerende for ham også - spesielt siden dette er andre dama mister, men da må han være åpen nok til å finne en gylden middelvei med deg som fungerer for dere.

Theaokt - håper du blir med på BIM treff, hehehe....hvis jeg selv skal være med da.

Litjpia;

Jeg er nok litt hormonell om dagen men jeg ble faktisk skikkelig lei meg når jeg leste innlegget ditt jeg... Slemme sambo! *sender onde tanker til ham for den kommentaren*

Ser dere skriver som gærne her inne forresten, denne tråden blir jo aldri borte;) hehe

Hvordan er formen deres om dagen da? Bortsett fra at dere tydeligvis er matvrak og kakemonser hele gjengen;) hehe

Jeg har vært på føden for første gang jeg, sjekket for svangerskapsforgiftning... Ser ut til at ting er fint men skal følges opp flere ganger i uka nå... (kanskje denne babyen kommer ut snart... lov å håpe)

De glemte meg bort på sykehuset da, lå på et undersøkelsesrom og blomstret i 6 timer. Kjedelig ja... Var ingen andre enn vakthavende som visste jeg var der etter vaktskifte... At det går an!

Håper å treffe flest mulig av dere den 16, er vel siste treffet jeg får vært med på med baby inni magen. Også har jeg smisket litt med personalet da, så de vet det kommer en gjeng med "spesielle behov" hihi

Hebbie: Ja skjønner at det er frustrende for han. Må være som å få et slag i ansiktet hver gang det går galt. Skjønner godt at han begynner å lure på om det er han det feiler noe med. For min del så haster det ikke for meg at dere henter senga, Jeg kan jo komme på besøk en dag slik at jeg kan levere senga. Er ikke noe problem det altså.

Tillab: Tusen takk for omtanken. Hjelper godt på tunge dager som dette! =)

Da skal jeg bestille kino billetter, også skal jeg drasse med meg sambo ut å spise pizza.

Hmm?!? Var dette lurt da?!? Jeg bestilte billetter til filmen The Break Up, og her sitter jeg på kanten til et evt Break up selv!!! Hehehe... Ja ja... Så blir det pizza på Peppes først da! Nam nam nam....

Men filmen ender vel bra - så da kan det være det gir han ideer ;op

Håper det blir en kosekveld !!!

Egentlig så har vi ikke plass til senga siden vi ikke har plass til det vi har nå og skal hente i slutten av august...

Hei på dere. Har en liten pause her igjen. Vi er aldri her inne samtidig. Hmmmm.......................................

Tillab: Heldig du er som skal føde snart. Har en del å fikse så deter godt at det er noen uker til, men det hadde vært deilig å ikke ha denne store magen og rompa hele tiden.

Hebbie: Du må være med på treffet før du drar.

Piadi: Hvor er du ?????

Litjpia: Kan du ikke bare svare han at vi blir nok kvitt det utsyret . Så se hva han sier. Virker som han slenger ut kommentarer for å vekke reaksjoner hos deg. Nå blir vi alle litt engasjert, men liker ikke at han kødder slik med deg. Først får han deg opp med godt humør og lyse fremtidsutsikter , for så å smelle deg ne di kjellern igjen. Bare ha sex jevnlig å litt hyppig i visse tider. Ikke prat med han om ditt barneønske selv om det er hans ønske også. Det kommer jo til å skje noe allikevel mener jeg. Det er bare det at han vet hvor skoen trykker å bruker det mot deg for alt det er verdt bare for å sette igang noe. Han er sikkert veldig elskverdig når han er i det lunnet, men nå må vi få han tilå være der mer en noen dager av gangen- ellers blir det slitsomt for deg.

Resten av gjengen hvor er dere? - Føder dere eller ; )Hi hi ikke ennå. Her får vi gå i tur å orden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...