Gå til innhold

Hei Hebbie og Piadi og Litjpia og Pinnsvintrine og 2nj og Tillab og resten.

Anbefalte innlegg

Hmmmm... du må for all del bli med på treffene. Det blir ikke det samme om du ikke blir med. Dersom du kjeder deg til uka må du bli med å finne på noe da vel. Hadde vært koselig.

Fortsetter under...

Ja det er klart at det er deilig å komme seg litt bort. Får ta et treff til når du kommer hjem. Når drar du?

Tenk når du kommer tilbake da er det ikke like varmt og j.. lengre.

Huff .. jeg synes at det er så lenge igjen, men deter jo bare 10 uker og det er masse jeg skulle gjort innen da. Har følelsen av at jeg kommer til å føde om ca 8 uker. har en sterk følelse av det.

Håper da at vi får sjanse til å besøke Piadi denne uka :o)

Jeg stikker på søndagskveld og er i danmark mandagsmorgen...

Håper vi på da....

Gjør meg ingenting om det ikke er så varmt lengre nei - er ikke gøy når det er så trykkende varmt og jeg får bare vondt i hodet.

Ikveld ble jeg så kvalm og dårlig etter maten, svimmel og vond så jeg måtte tilslutt legge meg....

Våkna da gubben gikk ut med hunden og da han kom og la seg så lå vi halvannen time og prata og tulla.

Så nå sitter jeg her og spiser - typisk når det har gått såpass lang tid siden sist og da ligger jeg bare og tenker på mat.

Har kjøpt en god ost på Lidl som dem selger i utlandet til vanlig - elsker den osten. Så det spiser jeg....

Er ikke lenge til du skal føde - blir spennende det !! Da skal jeg besøke deg masse :o) og lære av deg før jeg skal i ilden !!

Annonse

Det går jo ikke an!!!

Hmmmm...

Hva skal man skrive da tro?!?!

Jeg er feeeeeeeeeeeeeit og drittlei denne magen... Noen som vil låne den et par timer så jeg kan sole meg litt, spise litt spekemat og susse masse på pusen min? Kunne faktisk, tro det eller ei, tenkt meg å tømt kattedoen også, så det blir gjort:) hehe

Hva gjør dere på?!?!

Jeg ligger med ræva godt planta i senga og har ikke tenkt å flytte meg herfra før bruttern kommer i kveld:) hihi

Hadde sett fryktelig teit ut om jeg skulle hatt 2 mager ja : ) Ellers er jeg bare glad til at jeg slapp å tømme kattedoen når vi hadde det...;)

Koser masse med pusene våre.. Bare vasker hendene godt så !!

Er TRØTT !!!!! Snart kommer sambo hjem, da skal jeg lalle litt så får han passe snuppa.. hihi... :)

Koser mye med pus tili vanlig men det er så sinnsykt mye flått her vi bor nå, og hun har noen nye hver dag, og jeg orker ikke ha henne i senga og sånn da. Er ekkelt... Hun gråter og gråter men det får heller stå sin prøve...

Du hadde kledd to mager da! Er visst in i høst;) Hehe...Kan feste en på baksiden? The Hunchback of Svelvik?

Fant middagstråd på skravle, hva blir det til middag hos dere i dag? Blir så sulten av den dumme tråden jeg, helt sånn at jeg nesten sikler;) hehe

Hei . Måtte ta en pause i malingen. Beina er bare så hovne. Så nå må jeg lage fiskeboller til guttene. Kommer sikkert til å smake whitesprite men men. Synes at det er lite aktivitet her inne gennerelt. Tillab er du ikke enig i at det er stille på 3 trim. Alle som er der skal jo føde i morra. Piadi kan du ikke stikke over litt før da? Ta med deg Hebbie. Jeg er her mye. Jobber litt og bimmer i pausene. Har så mye jeg skulle få gjort før babyen kommer. Hun er bare så aktiv om dagen. Sterke bevegelser. I går tok mannen min en dorull og satte på magen min. Da kunne han høre hjertefrekvensen hennes. Så prøvde vi igjen men da hadde hun snudd seg slik at det ble vanskelig å finne igjen. Så glad for at barna er begynt i barnehagen igjen. DEILIG så får jeg slappet litt av nå som jeg begynner å bli mer sliten. JM sa på tlf i dag at jeg skulle ta det helt piano fremover.

Holder dere også på i kjelleren ?? Tør du male så mye inne da ? Jeg maler i 10 min så må jeg ta pause, syns det er så ekkelt... Elsker vanligvis å male.. Men liker ikke å utfordre skjebnen :)

Syns det er mer aktivitet inne på 3. tri enn her..! Jeg kommer ikke dit et sekund før jeg MÅ !!! hihihi... :)

Mi lille frøken er også kjempeaktiv og sparker hardt også... ! : ) Tro hvordan det skal gå fremover da..

Fiskeboller er namnam... : ) Vi skal ha noe så kjedelig som løvstek, fløtegratinerte poteter og bernaise saus til middag... !!

For en god idè det dær med dorullen, det må vi prøve altså...!!!

Gleder meg til snuppa skal begynne på skolen.. Må følge og hente henne, men det blir jo noen timer alene hjemme.. Er så glad i å være alene jeg da.. Men savner de noe fryktelig når de ikke er her :) Tøvete jeg ja !!

Ja Thea du er langt på vei men enda er det veldig tidlig om du skulle føde så vil anbefale deg å følge det rådet fra jordmor...!!

Ellers blåser det ute.. Får litt høstfølelse.. :) Skulle hatt en skummel film å se eller bok å lese..

Annonse

Hebbie- regner med at jeg blir med. Tror du logger å sover jeg nå din natterangler. Jeg måtte le da jeg så dere tusse rundt i mørket. Glad du hadde med deg følge ellers hadde jeg vært redd. Lit sånn mørkeredd jeg da:)

hei har fått det for meg at dere er drammensjenter, tar jeg feil?

når har dere termin egentlig og vet dere hva deere får.

har selv termin 20 november, og min gjemte seg ville ha hemmelig kjønn til fødselen.

er nyinflytter til drammen men kjenner ikke så mange der enda.

Vi er drammensjentene ja :)

Jeg har termin 6.nov.. , får jente : )

Sleng deg med på treff, er en superkoselig gjeng som møtes.. Neste treff er den 16. aug.. på Harry`s : )

De fleste av oss er innfløttere.. Var sånn vi endte opp med å møtes.. Jeg er fra Nord-Norge, er 22 år og har en datter fra 6 år fra før... Har samboer og bor i Svelvik utenfor Drammen :)

Minst 1 gang i mnd ja.. litt mindre nå i ferien !

Har ikke halsbrann men sure oppstøt... EKKELT !!!

Så koselig når det er nye med på treff.. gleder meg til å treffe deg anonym : )

Ja heng deg på deg er hyggelig å bli kjent med flere. Vi har alle vært helt nye en gang.

Er med den 16 jeg. Denne uken har vært en skikkelig arbeidsuke i huset. Malt og holdt på med garasjebygging. Gleder meg til at vi er ferdige med det. Tror vi er det neste uke. DEILIG da skla jeg bare dra på besøk til alle dere. Hi hi. Da tat vi oss noen skikkelige cafeturer.

Hva gjør dere i kveld. Jeg skal se en skrekkfilm og spise digg.

Nå måtte jeg bare titte innom igjen da. =) Idag sliter jeg med skikkelig ekkel svimmelhet og greier. Klarer nesten ikke stå oppreist en gang jo. =( Skikkelig flaut å ringe jobben etter litt over en uke med jobbing og si at man ikke kommer.... *flau* Men jeg tør ikke sette meg i bilen og kjøre når jeg er slik som dette altså. Nytter bare rett og slett ikke det nei.

Idag kommer sambo hjem da etter noen dager borte fra meg. Ting ordner seg sikkert mellom oss med tiden, men prøvingen står for min del ganske så på vent akkurat nå. Skal lage en god middag til oss slik at vi kan sette oss ned og snakke litt mere ut igjen. Tror vi trenger det jeg ja.

Den 16 kan nok ikke jeg bli med på noe treff. Men jeg blir gjerne med på cafè en dag nå den nærmeste tiden. Komme meg litt ut sammen med dere er jo rene vindunder medisinen. Hehehe... Så hvis noen av dere skal ut på cafè de nærmeste dagene så gi meg en lite "pling" da. Ok?

Nå skal jeg slappe litt av med søstern min før hun skal reise inn til Oslo. Har vært sååå koselig å ha besøk av henne altså. =) Lage en litt god avskjeds frokost tror jeg.

Ha en kjempe fortreffelig dag da jenter! Kos dere masse!

Uff da...har du blitt dårlig !!

Bra at søsteren din er der - så dere kan kose dere og hun kan hjelpe deg.

Håper det blir en skikkelig kosedag når samboeren din kommer hjem !

Blir snart en kaffetur - MaybeMe er med hun !! Sitter og chatter med henne....

Ha en kjempefin dag og ta godt vare på deg og hodet.....hvil mye !

Hmmm?!? Kom til å tenke på noe jeg da. Igår når jeg var på jobben og på det ene toalett besøket så kom det MASSE EL slim ut på papiret. Men EL slimet var ekstremt tjukt og kunne strekkes ca 5 cm. Jeg har vel egentlig aldri hatt el slim før, så jeg MÅTTE kjenne om hvordan det var. Hihihi... Men det jeg lurer på er om kanskje den er for tjukk slik at svømerene nå ikke vil komme seg frem?!? Jajaja... Jeg vet... Vi har prøver pause her i huset, men jeg mååå jo spørre uansett da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...