Thea og Erle Skrevet 3. august 2006 #1 Del Skrevet 3. august 2006 Går det bra? Hebbie- Abdulla har knulla. Nei Herregud så barneslig jeg er nå. Han har sikkert gjort det også da men. . Bra at det ordnet seg med det greiene. Formen ellers da? Hvordan var begravlesen? Piadi- Går du bare i kjolerus og spiser is ennå? hi hi. Har du noen vondter? Jeg og Hebbie kommer på besøk til deg snart eller hva Hebbie? Litjoia- Deilig med ny jobb? Er du helt ferdig i den gamle jobben? Hvordan hår det med den "hvite dama" venninnen til piadi? Hi hi du er jo aldri alene da. Jobber du 100 %? Pinnsvintrine. skiftet nick du. Har du det bra? Vet du noe om kjønnet ennå? Har du vært med på sectio i uke 28 ennå. Hvordan går det til? Er de store da eller. Og hva har da vært årsaken til det? 2nj- Går det bra med deg? Har du vært på noen ferie? Hektisk med en liten en kan jeg tenke meg? Tillab- ÅÅÅÅ såkult at lille Embla skal se dagens lys snart? Går det bra med deg? Har du hatt noen stikknnger eller lignenede? Når var terminen din igjen? Kommer over til deg på 3. trim om 2 dager. Resten av jentene har dere det bra? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5805150-hei-hebbie-og-piadi-og-litjpia-og-pinnsvintrine-og-2nj-og-tillab-og-resten/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
2nj♥ Skrevet 3. august 2006 #2 Del Skrevet 3. august 2006 Hei hei. Har ikke blitt så mye ferie på oss enda....... Var en tur i Molde i juli og det er det. Lørdag skal vi en tur til Tjøme til et vennepar og grille, så håper været holder seg. Neste helg skal vi gå Besseggen og ta noen dager i hytte på Beitostølen. Blir spennende å se hvordan det går med Trym i bæremeis SÅ lenge....... Han stortrives på turer ellers, men vi har aldri gått så langt før. Ellers har mannen permisjon nå, så vi vurderer litt om vi skal ta en impulstur til sydligere strøk mot slutten av august, men har ikke bestemt noe enda. Dagene er hektisk med en aktiv liten gutt (11 måneder i morgen), så det er godt å ha pappa'n hjemme på dagtid også nå noen uker. Trym trener på å gå og har rekord på 25 skritt. Han skal begynne i barnehage 1.september. Litt skummelt for mamma'n, men tror igrunn han kommer til å trives veldig godt. Han synes det er storstas med andre barn. Alt bra med deg da? Er livet med jentemage anderledes enn guttenmage?? Håper det blir et treff igjen snart. :) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5805150-hei-hebbie-og-piadi-og-litjpia-og-pinnsvintrine-og-2nj-og-tillab-og-resten/#findComment-5805797 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 3. august 2006 #3 Del Skrevet 3. august 2006 Spiser is enda dessverre ja !!!! ; ) Ååååå Så koselig med besøk da Snuppa har slutta i barnehagen så nå skal hun være hjemme i 3 uker.. Litt slit og masse kos.. Mange i gata som er bortreist enda og da er det ikke så mye å finne på! Har fått seg trampoline i bursdagsgave så heldigvis har hun litt å finne på uten at mamman må engasjere seg så veldig Sambo har bursdag på lørdag så nå tenkes det hardt på gavekjøp.. Hva finner man på til noen som ikke har noe liksom hihi... Tenk at du skal over på 3.tri snart.. Æsj tiden går alt for fort...!!!! OOOOOOOÆÆÆÆÆÆÆÆ Om en og en halv uke skal jo jeg også inn der !!!!!!!!!!!!!!!!! Tok en stund før jeg skjønte hvem den hvite dama, venninna mi er : ) MOOOHAAAAHAAAAAA..... HAHAHAHAHA.... !! Ble du så redd på ordentlig Thea ?? Hvordan går det med deg... ? Fått gått like mye tur som du pleier denne uka da ? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5805150-hei-hebbie-og-piadi-og-litjpia-og-pinnsvintrine-og-2nj-og-tillab-og-resten/#findComment-5806467 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. august 2006 #4 Del Skrevet 3. august 2006 Hei på dere:) Moro å finne en tråd med meg på, nå ble jeg glad!!! 37 dager igjen til termin nå... Men vesla er tjukk og god og jeg kjenner nye spennende ting hver dag her så jeg håper hun ikke finner det for godt å somle i affal! Den andre tråden din her var urovekkende, håper virkelig at alt er fint! Går ut fra at du forteller oss om utviklingen. Du får si fra om du trenger litt hjelp med guttene eller så, vi er jo en hel bunt med potensielle barnevakter og oppvartere her vettu, og vi trår til om du må holde senga, bare å si fra! (og vi kan servere is på senga, helt sant...) Og til alle sammen, Pinnsvintrine har luftet en mulig dato for treff, på Harrys. Har ikke hørt noe mer ennå, men hadde jo vært hyggelig med et lite treff igjen snart! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5805150-hei-hebbie-og-piadi-og-litjpia-og-pinnsvintrine-og-2nj-og-tillab-og-resten/#findComment-5806879 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. august 2006 #5 Del Skrevet 3. august 2006 Hei dere! har endret litt på nicket, men dere kjenner meg vel igjen! Jeg har det bra, sykmeldt med BL og vagger som ei gås,men pytt, det er sommer og jeg har begynt å strikke Hvorfor lurer du på det med sectio i uke 28? Tror den yngste jeg har vært med å ta i mot var uke 32... litt liten, ja... kan være mange årsaker til det da.... for tidlig vannavgang, infeksjon, veksthemming.... sikkert andre ting også som jeg ikke vet nok om. Og ja... vi vet kjønnet nå Ragnar får ei lita søster, som vi ikke aner hva skal hete. (Forslag mottas med takk) Har hengt opp en notis på treffsidene med kafetreff på Harrys den 16 august, koslig om noen har lyst på en kaffekopp. Ha en god helg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5805150-hei-hebbie-og-piadi-og-litjpia-og-pinnsvintrine-og-2nj-og-tillab-og-resten/#findComment-5808141 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 3. august 2006 #6 Del Skrevet 3. august 2006 Endelig - der var du !!! Hehehe...han har vel det - for hans skyld ;op Har fortsatt vondt i hauet...og sliter big time med bekkenløsning. IKKE GØY ! Nå er gubben dritsur på behandlingen jeg får på legesenteret så hvis ikke ting blir bedre neste gang jeg skal til legen så tar han over og snakker med dem. Blir bare kasta frem og tilbake... Begravelsen gikk veldig bra - fin seremoni og stappfullt i kirka.... Og jeg er klar for besøk ) Hadde et etterlengta kaffebesøk med MaybeMe på CC i dag - har tenkt masse på kaffe latte så nå var det på tide !! Har du hatt en fin ferie da ??? Sliten ?? Har nettopp snakket en time på telefonen med Idefix -for første gang... Kjempekoselig !! Føltes kjempenaturlig ut - vi snakker jo likt vi skriver så. I dag så kjente gubben en bitteliten bevegelse på magen da han presset håndflaten på magen min !! Jeg kjente det også rett etterpå - måtte jo prøve selv ! Har dere kjent det på denne tida ?? Er 20+5..... Minien har vært helt vill i magen ikveld -kjempeherlig å kjenne masse liv og bobling !! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5805150-hei-hebbie-og-piadi-og-litjpia-og-pinnsvintrine-og-2nj-og-tillab-og-resten/#findComment-5809484 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 3. august 2006 #7 Del Skrevet 3. august 2006 I hele dag og kveld har det vært bra aktivitet på mini-gubben min ) Den holder på å turne rundt i magen nå !!! ))))) Må være kaffe latten i dag og skålen med risgrøt jeg hadde for halvannen time siden. Har fått helt dilla på risgrøt nå !! Imorgen skal jeg mekke en bløtkake til meg og gubben - forresten, for dem som som kan kjøre på besøk til meg...så er dere hjertelig velkommen til et stykke !! (Et lite ;op hehehe.....) ellers spiser jeg opp hele kaken ( Slik jeg gjorde da jeg laget bursdagskake til ham....den bare datt i munnen min hver gang jeg åpnet kjøleskapet !! Da jeg fant ut at halve sjokoladekaka jeg en gang laget forsvant i munnen min så pakket jeg den inn og ga til en veldig fornøyd nabo.... Er farlig med kake i kjøleskap !!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5805150-hei-hebbie-og-piadi-og-litjpia-og-pinnsvintrine-og-2nj-og-tillab-og-resten/#findComment-5809686 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 3. august 2006 #8 Del Skrevet 3. august 2006 hmmmm....enten er katten min kåt som en gris eller så har han sinnslidelser !!! Han har nå ligget i en halvtime og malt høyt og vridd seg rundt på ryggen og skikkelig kosa seg.... Han kan vel ikke være kåt - han er jo kastrert. Som gubben sier til meg - jeg har tatt bort livet hans, formålet med livet hans etc...ballene !!!! Gubben tilgir meg aldri for dette !!! Katten har to søte små inntørka rosiner i rumpa ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5805150-hei-hebbie-og-piadi-og-litjpia-og-pinnsvintrine-og-2nj-og-tillab-og-resten/#findComment-5809704 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea og Erle Skrevet 4. august 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 4. august 2006 Hei jenter. Så koselig at det er liv i dere. Deilig å være hjemme etter ferien. Det var veldig koselig på hytta da jeg hadde besøk av en venninne fra Trondheim. Hun er også gravid. Litt kiipt har fått muligens en liten vannavgang, men det er ikke kommet noe de siste dagene. Skikkelig hypokonder jeg nå. Må jo ta det så med ro og det har jeg ikke tid til dersom det varer helt frem til fødsel. Lurte bare på om fødsel i uke 28 i tilfelle de måtte gjøre noe med meg allerede og synes jo selv at det er litt tidlig, men må de så må de. De vil vel helst vente i det lengste de også. Nei ellers har jeg fått masse ødemer og +1 på proteiner. Tok en stiks her hjemme i går. Håper det ikke er noen sv. forgiftning. Skal til legen i dag. Pinnsvin med bolle- gøy med jente da. Kiipt med BL. Klar for treff jeg. Hebbie- de er ikke veldig flinke på det legesenteret nei. Det eneste må være å skrive ut sm. Kan jo være greit det også, men jeg pleier å be de henvise meg videre. Skal det i dag også. Skal i bryllup i morgen og gleder meg til det. Tillab- Nei hun må komme seg ut i tide. Kanskje hun trives godt der. Tulla mi er også ganske så tjokkis sier de. 2nj- Ja det er full fart med de små. Det blir litt rart med barnehage ja. Han kommer sikkert til å trives godt, men rart å gi de fra seg slik. Du kommer fort over det og vil om et par år lovprise barnehagen . Det gjør jeg nå. Piadi- Ikke lenge til skolestart nå. Gleder hun seg? Tenk at du skal følge henne på sin første skoledag snart. Neste uke tar vi oss ent tur. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5805150-hei-hebbie-og-piadi-og-litjpia-og-pinnsvintrine-og-2nj-og-tillab-og-resten/#findComment-5810189 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 4. august 2006 #10 Del Skrevet 4. august 2006 gubben har snakket med to leger i dag på jobbrunden sin og fortalt om meg han....skulle han ikke jobbe ??? Men begge legene reagerte på behandlingen og anbefalte at vi ringte til sykehuset i Skien hvor vi har vært og her i Drammen. Hun ene ble skikkelig sint da hun hørte om at jeg ble sendt frem og tilbake og måtte finne ut av ting selv... Hehe...hun spurte gubben om det var førstemann - fordi han var så ivrig og det strålte av ham ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5805150-hei-hebbie-og-piadi-og-litjpia-og-pinnsvintrine-og-2nj-og-tillab-og-resten/#findComment-5810728 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea og Erle Skrevet 4. august 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg har vært hos legen. Fikk bare beskjed om å ta det med ro og kontakte sykehuset dersom det ble mer vann som kom. Hadde heller ingen proteiner i urinen og bt var bra. Synes at det er så lenge igjen jeg, men det er jo ikke mer en 10 uker. Hmmm .... forlater 2 trim på søndag jeg da, men kommer jo innom her da. Dere må komme på besøk på 3 trim også. Så gøy at R er stolt av å skulle bli pappa - ganske sjarmerende sånt. Hva har dere gjort skal gjøre i dag da snupper? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5805150-hei-hebbie-og-piadi-og-litjpia-og-pinnsvintrine-og-2nj-og-tillab-og-resten/#findComment-5812743 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 4. august 2006 #12 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg har mekket kake - gubben er nettopp ferdig å pynte den. Hehe...nå skal vi spise bursdagskake til hunden - på overtid. Han hadde bursdag for en uke siden. Vi sang for ham, mens han satt og ga labb og sikla !!!! Stykket forsvant på 1 min..... Ellers har vi ikke noen planer - vi har sovet noen timer og der forsvant dagen !!!! Så bra at det lå bra til med deg - du må bare ta det med ro. Husk å gi beskjed om du trenger hjelp fra meg da !!! Selvfølgelig besøker vi deg på 3.tri !!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5805150-hei-hebbie-og-piadi-og-litjpia-og-pinnsvintrine-og-2nj-og-tillab-og-resten/#findComment-5814332 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea og Erle Skrevet 4. august 2006 Forfatter #13 Del Skrevet 4. august 2006 Har blundet litt selv på sofaen. Det er bare såååå varmt ute men jeg digger at det går mot høst. Skal spise hjemmelaget indisk nå. Nam nam så sender jeg mannen min på taket for å jobbe. Selv skal jeg bare sitte på rompen. Synes du at dagene går fort eller. Vi får finne på noe til uka. Ungene er i barnehagen igjen og det gleder de seg tilogså. Selvfølgelig er det godt å ha de hjemme, men har hatt de så mye selv i sommer samt at jeg er litt tung i sessen. Har dere tenkt noe mer på navn ? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5805150-hei-hebbie-og-piadi-og-litjpia-og-pinnsvintrine-og-2nj-og-tillab-og-resten/#findComment-5814365 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. august 2006 #14 Del Skrevet 4. august 2006 Har vært "hjemme" i dag... Jeg eier et hus på Konnerud som faren min og broren min på 18 bor i. Er det jævligste jeg har sett! Jeg ble skikkelig lei meg og sint faktisk. Det flyter i rot og skitt, de fine hvite flisene i den nye dusjen min er gråe og det er kommet sopp nederst på veggen, jeg har aldri sett et så skittent og rotete hus før. Jeg trodde jeg skulle sprekke når jeg kom opp dit og oppdaget det... Fy faen! De skulle vært satt på gata etter en skikkelig omgang med juling. Og i tillegg flyter det med ubetalte regninger, lillebror har greid å få seg visa han har overtrukket med mange tusen og jeg må betale hele festigheta. Skjønner ikke at det er mulig, er koksint altså! Drittmannfolk! Skulle ikke være lov å behandle andres eiendom på den måten som de har gjort, huset ser ut som det skal dette fra hverandre, malingen flasser av, hunden har røytet gigantiske pelsballer som har satt seg fast i flekker på gulvet, det ligger masse tomme pizzaesker i stua, sammen med halvtomme isbokser med guffe i, rommet til lillebror kan man ikke se gulvet på for bare klær og rot, alle hyllene er fulle av skitne tallerker, rommet til pappa er nesten like ille... Vaskerommet har jeg heller ikke klart å finne gulvet på i dag for bare klær og rot, fant til og med noen tomme olivenoljeflasker uten kork som restene hadde rent ut av, gjennom klærne og ned på det jeg tror var gulvet... (ikke helt sikker da det egentlig er hvitt, men det jeg fant var grått...) AAAAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGH! Dagens utblåsning fra meg jah... Så sint som dette har jeg ikke vært på mange år!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5805150-hei-hebbie-og-piadi-og-litjpia-og-pinnsvintrine-og-2nj-og-tillab-og-resten/#findComment-5814577 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea og Erle Skrevet 4. august 2006 Forfatter #15 Del Skrevet 4. august 2006 Nå ble jeg sinna også. Nå teller jeg til 10 før jeg fortsetter. 12345678910 ok puh. Hadde gitt de frist og da skulle det vært støkent. De for leie inn folk til å holde det rent dersom de ikke klarer det. Dersom det da ikke hadde blitt bra tror jeg at jeg hadde leid det ut til noen andre. Ikke morsomt å se detforfalle. Når du får det tilbake så må du bare gjøre så myye. Hva sa de til din reaksjon da? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5805150-hei-hebbie-og-piadi-og-litjpia-og-pinnsvintrine-og-2nj-og-tillab-og-resten/#findComment-5814659 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea og Erle Skrevet 5. august 2006 Forfatter #16 Del Skrevet 5. august 2006 Hva skal dere i helgen da girls? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5805150-hei-hebbie-og-piadi-og-litjpia-og-pinnsvintrine-og-2nj-og-tillab-og-resten/#findComment-5819720 Del på andre sider Flere delingsvalg…
2nj♥ Skrevet 5. august 2006 #17 Del Skrevet 5. august 2006 Helg igjen..... Idag blir det Tjøme på oss, og imorgen skal mannen en eller annen plass å dykke med noen kompiser, så da vet jeg ikke helt hva Trym og jeg skal finne på.... Får se an vær, form, humør osv. Ha en fortreffelig helg alle sammen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5805150-hei-hebbie-og-piadi-og-litjpia-og-pinnsvintrine-og-2nj-og-tillab-og-resten/#findComment-5819743 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 5. august 2006 #18 Del Skrevet 5. august 2006 Jeg trives så utrolig godt i den nye jobben. Blitt ekstremt babysjuk nå etter at jeg begynte der. Bombe liksom!! Hehehe... Er på en måte helt ferdig på andre jobben, men må dukke opp der innimellom for å ordne med papirer og slikt da. Den "hvite dama" har nå fosvunnet... Tror jeg?!? Merker henne ihvertfall ikke lengre. Merket henne veldig godt her da jeg ordnet med noen greier på gjesterommet vårt. Merkelig og litt ekkelt det der, men men... Har ikke kjent noe til henne i det siste. Tror det blir ekstremt dårlig med sjansen for at det skal bli noen spire denne pp. Jeg reiser bort ikveld til foreldrene mine og sambo skal på byen. Imorgen reiser han inn til en kamerat og skal være der i en hel uke!!!!! *dån* Han skal på en liten jobb ikke så langt unna der kameraten hans bor og da var det bedre at han overnatter der. Blir kortere reisevei. Er jo heller ikke helt sikker på når jeg har EL siden jeg har fått testeforbud her i huset. Hihihi... Ellers så er det lite å fortelle. Nå skal jeg kle på meg, (sitter i bikinien) sminke meg og så ta meg en tur hjem til foreldrene mine etterhvert. Skal bare ordne med litt kleesvask før jeg drar. Ha en kjempe flott helg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5805150-hei-hebbie-og-piadi-og-litjpia-og-pinnsvintrine-og-2nj-og-tillab-og-resten/#findComment-5820064 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 5. august 2006 #19 Del Skrevet 5. august 2006 I dag har jeg hatt mitt første bad i sjøen !!! Var litt herlig, men ikke så kult med en 3 nr for liten badedrakt som jeg kjøpte i mine tynnere dager ) Men det så faktisk ikke så galt ut, men følte meg litt voldtatt når den nedre delen krøp av og til. Har småspist på bløtkake - gubben tok meg i å spise med kakespaden og bare spise litt og litt...han har begynt å gjøre det selv. Er knalldigg !!! Synd kake ikke var sunt... Men nå er det snart ikke mer kake...greit å få den ut av huset.... Håper dere har det gøy jenter i helga - håper på å møtes snart igjen alle sammen !! Om halvannen uke så reiser jeg sannsynligvis til Tyskland en uke - og så til stavanger etter det så jeg blir borte en stund. Men det kommer helt an på hva som skjer neste mandag..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5805150-hei-hebbie-og-piadi-og-litjpia-og-pinnsvintrine-og-2nj-og-tillab-og-resten/#findComment-5823508 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea og Erle Skrevet 6. august 2006 Forfatter #20 Del Skrevet 6. august 2006 Neste mandag kommer til å ordne seg- helt sikkert. Var i bryllup i går med så masse digg mat. Så var det bare så koselig. Vi ble over 100 stk. Masse unge mennnesker sikkert 60% av de som var der. Etter at middagen for nådd strupen så hang jeg over kakebordet. Sneik i køen uten å mukke. Andre tenkte sikkert har ikke hun fått nok. Jeg var på min 4. rundt da noen fremdeles stod i køen fo sin første . Hi hi frekk jeg da. Skal begynne å pusse opp kjellern litt. Må bli ferdig før babyen kommer. Stikker over på 3 trim i dag men kommer daglig på besøk. Piadi og pinnsvim med bolle kommer vel snart også. Kom på besøk da. Lager en tråd der jeg. Så sees vi der snart alle sammen. Synes det var litt festlig med den "hvite dama". Det gjør huset spennende. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5805150-hei-hebbie-og-piadi-og-litjpia-og-pinnsvintrine-og-2nj-og-tillab-og-resten/#findComment-5827529 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 6. august 2006 #21 Del Skrevet 6. august 2006 Så flink du er Thea om du kun har lagt på deg 20 kg... du har jo bare 10 uker igjen.. og 10 kg til kan du legge på deg.. Målet var max 30 kg sant ?? hihi... : ) Var på vekta i går, + 10 kg for min del.. men føler at det går i rykk og napp... Og jeg har jo 13 uker igjen.. !! Syns det var helt rart med den Hvite dama jeg... Hadde ikke trodd at jeg skulle oppleve noe sånt jeg.. ! Er så pinglete, men elsker å skremme meg selv ;-) Du får kose deg på 3.tri.. kommer om en uke jeg da : ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5805150-hei-hebbie-og-piadi-og-litjpia-og-pinnsvintrine-og-2nj-og-tillab-og-resten/#findComment-5828028 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea og Erle Skrevet 6. august 2006 Forfatter #22 Del Skrevet 6. august 2006 Det blir bra. Uvant å trykke på 3 trim. Nå skal jeg være flink denne uka. kanskje holde vekta i 1 uke. Det blir mye vekt vekt vekt men men Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5805150-hei-hebbie-og-piadi-og-litjpia-og-pinnsvintrine-og-2nj-og-tillab-og-resten/#findComment-5828488 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 6. august 2006 #23 Del Skrevet 6. august 2006 Vektgreiene hos meg har ihvertfall sprukket. Gubben har lurt i meg masse brus - mot min vilje. Og jeg har småspist på bløtkaka - har spist over halve kaka alene ( Nå er det 2 stk igjen og hvis ikke gubben spiser det opp eller leieboeren så spiser jeg den opp og blir kvitt den - en gang for alle i magen min....Klarer ikke kaste den...Gir jeg det til hunden så får han diare...og det kan jeg ikke utsette han for. Heldigvis så går dagene veldig fort - spesielt om jeg ikke står opp før i 12-14 tiden.... ;op Og sover en liten lur senere på kvelden.... Så snaaaaart kan jeg hoppe over til 3.tri selv !!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5805150-hei-hebbie-og-piadi-og-litjpia-og-pinnsvintrine-og-2nj-og-tillab-og-resten/#findComment-5828881 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 6. august 2006 #24 Del Skrevet 6. august 2006 Huff, det er så varmt både ute og inne. Renner bort så fort jeg beveger på meg. Fra ikveld av blir jeg alene hjemme i ca 1 uke. *sukk* Kommer egentlig innom for å meddele at jeg blir nødt til å trekke meg unna BIM en stund. Ting er virkelig ikke som det skal mellom meg og sambo og derfor føler jeg at det å sette et barn til verden er det siste vi burde gjøre sammen. Dessverre!!! =( Har de siste dagene funnet ut ting om sambo som jeg ikke helt vet hvordan jeg skal takle. Men hvis det blir noen treff, små eller store så kontakt meg da jenter. Vil jo gjerne holde kontakten med dere selv om jeg akkurat har meldt meg ut av hele prøver opplegget. Mange koser og klemmer fra meg til alle dere!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5805150-hei-hebbie-og-piadi-og-litjpia-og-pinnsvintrine-og-2nj-og-tillab-og-resten/#findComment-5829959 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. august 2006 #25 Del Skrevet 6. august 2006 Så kjedelig Litjpia! *gi samboeren din litt mental deng herfra* Håper ting ordner seg med dere... Men tror ikke du helt klarer å gi slipp på oss nei, treff er satt opp den 16 august, vet ikke helt hvem og hvor mange som kommer, men da vet du i allefall:) Ligger på treffsidene... Ønsker deg alt det beste, med eller uten prøving og dum sambo;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5805150-hei-hebbie-og-piadi-og-litjpia-og-pinnsvintrine-og-2nj-og-tillab-og-resten/#findComment-5830202 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå