Gjest Skrevet 3. august 2006 #1 Skrevet 3. august 2006 Nå er det sprengvarmt her og etter et par travle dager på jobb har jeg hovnet i føttene. Er 33 uker på vei så det er vel ikke helt unormalt, men det har aldri skjedd meg før og trenger gode råd for å unngå dette/evt. få ned hevelsen. Til nå har jeg prøvd en kjølende fotspray og sitter med bena høyt ved enhver passende anledning men syns ikke det hjelper stort...........
Jolene84 *overtermin* Skrevet 3. august 2006 #2 Skrevet 3. august 2006 Drikke mykje vatn og ikkje ha i dej så mykje salt.D he funka litt for mej. (åt grillmat dagen før ej va t jm sist,og da ej va me ho så hadde hevelsen gått opp ijen.Og ho skreiv 3 på ødem.. Litt låkt/vondt å gå) Håpe d hjelp på dej me:) Og et fotbad på kvelden.Iskaldt vatn.Og få din kjære t å massere beina dine.Herligt:)
TobarnsTurbo Skrevet 3. august 2006 #3 Skrevet 3. august 2006 Støttestrømper! Selv om det er varmt hjelper de godt, og man blir heller ikke så sliten i beina når man bruker dem. Fås kjøpt på f.eks apotek, ta på dem om morran før føttene har rukket å bli hovne
Fantorangen Skrevet 3. august 2006 #4 Skrevet 3. august 2006 Ved massasje av beina er det lurt å massere oppover, det hjelper visst best. Masser gjerne med en avkjølende fuktighetskrem. Hørt om de som etter en slik "økt" springer på do og får ut masse vann av kroppen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå