Gå til innhold

Ok enten er jeg skikkelig gravid eller har skikkelig pms nå...!!!!

Anbefalte innlegg

Egentlig så er jeg litt forbauset over at det ikke er noen fråde rundt munnen min for jeg er hissigere enn en veps i dag! Og det toppet seg da jeg etter å ha tatt med ungene vekk i 2 dager og kom sliten hjem så må mannen avgårde for han har klart å trakke på en spiker (stakkers!) og må inn til legen (en time å kjøre) for å ta stivkrampesprøyte, så da må jeg ta ungene alene resten av kvelden... Er så sliten i dag, men, men de går vel bra. De ser barne-tv nå og skal legges om en times tid, men siste timen før legging er alltid slitsom fordi de både er overenergiske og sure og trøtte. Og mitt humør hjelper jo ikke på.... Var antydning til noe rosa på papiret på do i sted også, så om det betyr tidelig mens eller sen festeblødning aner jeg ikke, hadde el for ca 8-9 dager siden. Fått småkramper i bena også, det har jeg egentlig bare når jeg er gravid, men jeg vet at innbildingens kraft er stor så hvem vet. Hvordan går det med dere da? Noen andre veps her inne i dag?

Fortsetter under...

All min sympati til del deg, jeg er skikkelig illsint veps i dag, og det er så utrulig slitsomt!! (Stakkars mannen min har fått gjennomgå så det holder...)

Jeg hadde også litt rosa på papiret på mandag (7-8 dager etter el) men ellers ingen gode tegn nå dessverre. Har ikm på lørdag, men har ikke engang ømme pupper, noe jeg bruker å ha (skikkelig!)før ikm.

Håper vi begge blir i litt bedre humør utover kvelden, og at spiren sitter om ikke altfor lenge.

Ja, nå sover gullene så da hjalp det på. Savner mannen da, hadde gledet meg til å sitte og snakke med ham i kveld, men han er ikke hjemme igjen før over klokken ti tidligst og jeg er stuptrøtt og sover nok innen den tid...

Jeg har nok mest TR er like om hjørnet symptomer og følelse nå og siden jeg pleier å ha få TR 10-11 dager etter el så stemmer det veldig bra at jeg er hissig i dag. På en måte er det like greit, vi har ikke noen hast og sånn rent tidsmessig så passer det egentlig best med baby en mnd eller mer senere enn april, men jeg blir veldig glad om jeg er gravid nå da!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...