Gå til innhold

September: Flere som plutselig har lite energi og er i dårlig form??

Anbefalte innlegg

Den siste uken har jeg sovet dårlig, vært kvalm, blir veeeeldig fort sliten og trøtt, osv. Kroppen verker som bare det. Menssmerter, bekken, korsryggsmerter, osv. Er dette vanlig mot slutten? Kan ikke huske at det var sånn sist. Da fikk jeg mye energi de siste to månedene. Nå er det helt omvendt...

Fortsetter under...

Jeg er i uke 34+2 og har det også på denne måten. Føler jeg sliter med å puste, har mye smerter i bekkenet/korsrygg, mye kynnere og elendig søvn. har virkelig nedtelling til termin nå.

Kjenner meg litt igjen. Men jeg sover heldigvis godt om natta! Blir fort trøtt og uggen, får vondt i bekken, korsryggen og litt slitsomme kynnere av å anstrenge meg. Av og til har jeg mye energi, men etter å ha f.eks. vasket litt, må jeg legge meg på sofaen for å ta meg inn igjen... Jeg trodde aldri at jeg skulle klage på fint sommervær, men varmen er ganske slitsom nå. I går var jeg knapt ute, selv om sola skinte fra solfri himmel. Slikt har vel aldri skjedd før!

Kjenner meg så absolutt igjen jeg også. tror det er varmen som gjør alt så tungt og trått.

Er glad det er finvær, men sitter i skyggen hele dagen.

Var hos jordmor igår, og hadde nesten ventet å høre at blodtrykket eller urinen ikke var helt intakt, men alt var bra. Så hvorfor føler jeg meg så elendig? JM sa det kunne være fordi ungen ligger veldig høyt, presser og skviser på alt av involler. Er veeeldig tungpust for tida. Får håpe ungen går litt lengre ned i bekkenet snart. Har 50 dager igjen. Hvordan er dette for dere? Ligger bebisen høyt el lavt?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...