Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEI.så er jeg nok en gang sjælven...lite liv,lite spark,lite mavemål,lite matlyst,LITE LYST TIL Å FORTSETTE SÅNN!!!

ble et realt slag i tryne den jm timen ja.så i morgen er det rett på sykehuset,nok en gang.jeg ble helt på felgen jeg.hun ville ha meg inn i dag,men di hadde det travelt,så time i morgen..nå var slagene nede i 127,enda hun dulta til han,og terga.ikke søren om han ble kvikkere.

enten er det en liten rakker som skøyer med oss,eller noe er litt feil her.håper jeg kommer hjem med gode nyheter,men nå kjenner jeg det drar seg til her.er redd,skikkelig denne gangen.

skal ta bilder å legge inn i dag,så får jeg håpe jeg kan komme med flere....håper jeg er mer beroliget senere i dag.prøver å være positiv,men nå kjenner jeg det er på grensa til hva jeg makter.håper du har det bra,og at ryggen din er bedre.

smertene jeg har i bekkenet kan være nærver som ligger i klem.hun mente di var for intense,så det blir undersøkt i morgen.var ikke bekkenløsing...hmmm,rart jeg fikk den diagnosen da...

men,jeg lar høre fra meg så fort jeg vet noe mer.håper og krysser fingre for at alt er ok også denne gangen.ellers er det da sommer og sol her.varmt som fy....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...